bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- kemalist dünya19
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yazarların iyi olduğu konular9
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol21
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- birsin allahım2
- sedat pekmez21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- erleg han ile revani yemek3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kendi kendine gülmek2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- 27 haziran 20262
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- ktç abinin çaylak olması5
- zor zaman şarkıları2
alışmak için birkaç ay gereken alıştıktan sonra bağımlılık yapan güzel şehir. ulan insan bir şehri 3 günde özler mi be.
bi boka benzemeyen şehir.
an itibariyle yağmurun bastırdığı şehir.
arkadaş sen neymişsin ya. nasıl bir cenabet şehirsin ki yıkan yıkan bitmedi.
arkadaş sen neymişsin ya. nasıl bir cenabet şehirsin ki yıkan yıkan bitmedi.
yaşamayanın bilemeyeceği şehir. yok deniz yokmuş, yok ekran kartı bozukmuş..
beğenmeyen gelmesin abi, ankara onlarsız da güzel.
beğenmeyen gelmesin abi, ankara onlarsız da güzel.
istikrarını koruyan şehir. yoksa bugün yağmur yağmayacak mı derken bir anda ''naber yarraam'' dercesine gök gürledi hayvani bir yağmur bastırdı. ben de ne eksik diyordum.
nisan yahut kır ikindi yağmurları biraz sapıttı. gök yere düşecek gibi bir his var içimde. gündüzleri yaz, öğleden sonraları sonbahar. akşamları ılıkımsı, soğukumsu.
melih gökçek'in bir nevi arka bahçesi, oyun parkıdır.
An itibariyle yoğun yağış altında olan kenttir.
Şimşek ve gök gürültüsü ile birlikte daha bi' gösterişli yağmur... Yağmuru da severim hani, çok güzeldir ama, Haziran geldi lan? LAN? Haziran olm ya.
Şimşek ve gök gürültüsü ile birlikte daha bi' gösterişli yağmur... Yağmuru da severim hani, çok güzeldir ama, Haziran geldi lan? LAN? Haziran olm ya.
kimse sevmez bu şehri denizi yok derler bürokrasi tam anlamıyla hissediliyor derler. ankara'yı sevmek için burda büyümek lazım galiba herkes sevmediğinde daha bir değerli olur benim için bunu en güzel yılmaz erdoğan dile getirmiştir.
öyle deme
ankara'yı sevmeyene bir zulümdür
bu kadar insanın neden ankara'yı sevdiğini anlamadan
ankara'da yaşamak ...
gerçekten böyle galiba.
öyle deme
ankara'yı sevmeyene bir zulümdür
bu kadar insanın neden ankara'yı sevdiğini anlamadan
ankara'da yaşamak ...
gerçekten böyle galiba.
sevgilimden benden ayrılıp gideceği şehir.
öğlen günlük güneşlik havada gezerken şu saat itibariyle gök gürültüsüyle karışık yağmur yağmaktadr.
çok bozdu. evimin 200 metre ilerisine yıldırım düştü. şimşek değil ulan, yıldırım!!11bir!
edit: (bkz: akp iktidarında ankaranın tropikal iklime kayması)
edit: (bkz: akp iktidarında ankaranın tropikal iklime kayması)
iklim değiştirmiştir, muson yağmurlarıyla birlikte muson iklimine geçiş yaptı resmen. gökgürültüleri acayip korkutur hale geldi.
hani ingiltere ' de sürekli yağmur yağıyor hava hep gri yerler hep ıslak derler ya , artık bu tanımın kelimesi kelimesine uyduğu şehirdir .
yaz mevsiminin geldiğinin farkında olmayan şehir. üşüyoruz reyiz...
40 ikindi yagmurlari denen yagmurlarin yagdigi sehrim.
5 ikindidir yagmur yagiyor, kaldi 35 diyorum. ama 35 gun sonra temuz olcak, haziran da gun yuzu gormicez mi biz? ayrica yenimahalle'ye ve karsiyaka mezarligi tarafina boyuna yildirim dusuyor ve ben yildirimdan, gok gurultusunden tirsar hale geldim 5 gundur.
5 ikindidir yagmur yagiyor, kaldi 35 diyorum. ama 35 gun sonra temuz olcak, haziran da gun yuzu gormicez mi biz? ayrica yenimahalle'ye ve karsiyaka mezarligi tarafina boyuna yildirim dusuyor ve ben yildirimdan, gok gurultusunden tirsar hale geldim 5 gundur.
kabak tadı vermiştir yağmurları.
deniz yok. bebe var. kart yok. ego var. güneş yok. kar var. büyük, gri binalar, ciddi adamlar var. saat 5'ten sonra trafik var. korsan taksi yok. ulaşım pahalı. her yer uzak. taksi pahalı. adı başkent. başkent pahalı. yaşam zor. insanlar * hoşgörüsüz. yorucu, boğucu, sıkıcı. kasabanın 5 milyon nüfuslu halidir.
edit: eksilemeyin boşuna.bunlar sadece benim düşüncelerim.
edit: eksilemeyin boşuna.bunlar sadece benim düşüncelerim.
şu anda çankaya semalarında şimşekler çakmakta.
artık yetmştir. hala hırka ile dolaşmak zorunda kalmak ve gri bulutların sorumlusu kim bilmiyorum ama dünyanın çine etmişiz canlar. yaz da görmeden sonbahar gelecek sanki.
en az 2 sene + askerlik süresi kadar daha ayrı kalacağım başkent.
antalya'nın yazında, ofisin içinde pencereden vuran güneşin bile seni terden sırılsıklam etmesindense, ankara'da hırkayla gezmeyi tercih ederim.
(bkz: hasretin nazlıdır ankara)
antalya'nın yazında, ofisin içinde pencereden vuran güneşin bile seni terden sırılsıklam etmesindense, ankara'da hırkayla gezmeyi tercih ederim.
(bkz: hasretin nazlıdır ankara)
saat 7'ye geliyor fakat bugün yağmur yağmadı. sanırım yaz mevsimi başladı ankara için.
(bkz: ankara için güneş vakti)
(bkz: ankara için güneş vakti)
bir takım provakatörlerin oyunu için seçilmiş son mekan. ortadoğuya, şu an iç karışıklıklar yaşayan ülkelere bakıp hiç mi ders almıyorsunuz? polisle gereksiz bir çatışmaya giriliyor, arabalar parçalanıyor ve en kötüsü halka da saldırılıyor. insan değilsiniz ulan insan. (bkz: uludağ sözlük/#11959311) yazdım geberip gidicez eninde sonunda. yorgun gidicez ama be. iki dakka sakinlik olsun artık şu dünyada. abicim kaldırım taşı sökmek ne demek ya? nesin sen ya eşkiya mı? üniversiteli gençler görünüşte. modernler, okumuşlar, geleceğin aydınlığı. ne denir ki size, zihniyetinize? kelam-ı israf...
panzere çıkıp kalçasını kıran kıza sesleniyorum son olarak: kafan kırılsaydı daha hayırlı olurdu.
panzere çıkıp kalçasını kıran kıza sesleniyorum son olarak: kafan kırılsaydı daha hayırlı olurdu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar