bugün

ankara

nisan yahut kır ikindi yağmurları biraz sapıttı. gök yere düşecek gibi bir his var içimde. gündüzleri yaz, öğleden sonraları sonbahar. akşamları ılıkımsı, soğukumsu.
© copyright 2005 - 2026