bugün

/400
yaklaşık 1 yıldır nefret ettiğim fakat son zamanlarda tekrar gitmek istediğim şehir.

plakası 06 olan şehir.
bu insanlar burada nasıl yaşıyor lan.
bildiğin çöl amk.
hahahaha.
uzun bir süredir nefret ettiğim fakat son zamanlarda tekrar ısınmaya başladığımı hissettiğim, gerçekte sevdiğim şehir.
yine leş gibi bir hava.
Aga ne yağıyor be... Yağmur izlemekten keyif alıyorsanız ankara dışında bir şehirde yaşamayın.
Artık Kışın geldiği resmen kesinleşen şehir.
Çok şükür bu yıl da kombiyi açmadan aralığı gördük de şu saatten sonra istersen açma diyen bir soğuk var dışarıda.
psikolojik sorunlarım yüzünden uzun süre nefret ettiğim fakat şu sıralar ısınmaya başladığımı düşündüğüm şehir.
Bir şehrimiz.

(bkz: Ankara da aşık olmak)
(bkz: serbest çağrışım)
10 aydır yaşadığım şehir ama bundan sonra bana her yer angara.

ilk dikkatimi çeken; şehrin düzenli olmasıdır.
Sözlüğün sağ bilgi bölümünde belediye başkanı olarak halen fışkiyeci dinozorun isminin yazdığı ülkemizin başkenti.
ankara'da yaşayan yazarların var olduklarını bilmek, onlarla aynı şehrin havasını solumak.. mutlu ediyor beni.
Cubes Ankara Projesi bittiğinde ofis açacağım şehir özlendin...
Çok özlediğim şehir. Her fırsatta kaçsam da yetmiyor, yetemiyor.
Belli etmedim amma incindin kırıldım sana.
Tanım: soğuk.

Saygılar sunuyorum azizim…
Gri Ankara!!
Her zamanki meşhur kıyafetini giymiş yine!! Sabah sabah tüm enerjimi aldı.
Ankara'da yaşayan yardım sever kimse var mı? Bir kaç bilgi ve ufak yardıma ihtiyacım var help mey!
şu sıralar bir ara gitmek istediğim şehir.
Havası bugün aynen şu şekilde;

Kutup soğuğu var, rüzgar yüz felci geçirtecek gibi. Ayrıca güneş açmış ama yüzüne kar yağıyor. Bu ne biçim hava lan?
Kızlarının güzel olduğunu görmemle beni dumur etmiş şehir. Yani resmen güzeller.

Şaşkınlık yaşıyorum. Bu işte bir anormallik var.
(bkz: )https://www.youtube.com/watch?v=Za9ETDy7Uas
güzel anılar sahibi.içten içe aslında hep bir sevilen soğuk simit kokulu şehir.
sadece 1 semtini * sevdiğim şehir.
Yaklaşık 7 aydır yaşadığım şehir. istanbul'dan gelmiş biri olarak sürekli istanbul ile kafamda entegre etmeye çalışmalarım devam ediyor.

Nedenini bilememekle birlikte bana huzur veriyor. Cinnah'da yürümek, Tunalı'da eğlenmek, Seğmenlerde üşüyerek bira içmek offf Ankara romaniği oldum resmen
© copyright 2005 - 2026