bugün

entry'ler (2111)

oytunkaran ı tanımayan sözlük yazarı

sözlüğün en iyi kalplisidir. Nude istenipte kırdığını hiç duymadım. bana da bayramlarda atar sağolsun.

oytunkaran ı tanımayan sözlük yazarı

(bkz: kadındır)

oytunkaran ı tanımayan sözlük yazarı

ooo canını yemediğim h.g.

günaydın bik bik

kız günaydın cimcime.

günaydın sözlük

+günaydın aşkolar
-günaydın yazar. nabersin? 37 numara mı? meme ölçün kaç?
+ abartma lan.

frank lucas

bu yazara ne oldu ya.. değişik biriydi aşk mı, para mı sorusuna otlu peynir diyordu. Vanlıydı galiba..

güne bir söz bırak

''ne zaman mutlu olmaya kalksam otur diyor yalnızlığım, otur''..

günaydın aşkolar

herkese günaydın. neler oluyor hayatta?

kadınların cahil ve gerizekalı olması

açıkcası ben kendimi anlamadım. Son kpss ye girdim sınav boyunca 25 soru yapabildim.

ama türkiye haberlerini bbc'den ingilizce olarak takip ediyorum.

sosyal durumlara gelince baskı ve tehtid altında olduğumda daha sağlıklı tepkiler veriyorum sıradan olaylarda kafam karışıyor.

şimdi fotoğraf paylaşacağım hazır mısınız

arkadaşlar çirkin olduğuma ikna etmeye çalışanlar olmuş özelden. Anlıyorum ben sizi de güzellikle ilgili bir iddiam olmadı sözlüğü de bu kadar ciddiye almasak mı?

şimdi fotoğraf paylaşacağım hazır mısınız

görsel


maşallah deyin küçük ipneler.

ağzım çok büyük küçültme yolu var mı

üzüldüm ya dalga geçmeyin bi doktorla görüştünüz mü hocam?

dün çok üzgündüm şiir yazdım

ahahahh. gerçekten ben de çok şaşkınım ilk defa böyle bir şey oldu.

üzüldüm üzüldüm bir anda telefonun notlarını açtım ve arka arkaya döküldü kelimeler. sonra durdum bir ne oluyor falan dedim bu iş böyle mi oluyordu? Biraz üzüntüm dindi benden ayrılmış notlarıma geçmiş gibi. Belki bir gün onu şarkı olarak söyler kaydederim.

kendime not: sesim falan güzel değil.

günaydın aşkolar

aşkolar günaydın.

para var huzur yok yazarının dediği gibi işe gidene hayırlı işler eşe gidenlere hayırlı bişiler. çok dinlememişim yaf.

rick and morty

ben de anlamadım 4. sezon için dört yıl bekledik.

seninle şöyle olabilirdik

görsel

mesaim bitiyor arkadaşlar bir şey diyor musunuz

inanılmaz verimsiz bir gündü üstüne bir de ayarsız insanlarla uğraştım. canım sıkıldı bir ben gidiyorum yavaştan sözlük alasmarladık.

sözlük yazarları üzülünce vücutlarındaki değişim

aşırı uyuma hissi, iştahsızlık, kambur durma, yüzümde kararma

yds ye hazırlanan yazarlar

arkadaşlar ben çalıştıkça netlerim düşüyor sorun bende olabilir mi?

tepsi götlü sözlük yazarları

arkadaşlar benim maşallahım var ama nazar değer diye atmıyorum. Birde bir süredir spor yapıyorum da.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.