bugün
- herkesle iyi anlaşan insan6
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ankara nın en güzel yanı6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kemalist dünya26
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- ilgi manyağı5
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- elon musk2
- tamar tanrıyar4
- kucaklaşma günü2
- su içmek2
- ilkin aydın2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ankara3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- velvet28
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- true'nun çaylak olması16
- bir şeyler söyle4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- gitme diye yalvarmak6
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
vasıfsız bir şehir. Başkent olması dışında başka özelliği olmayan tipik ortadoğu ili. Evet.
tek sevdiğim yanı neredeyse tüm şehirlere eşit uzaklıkta olan, gezmeyi-seyahati seven aileler için birebir yaşanılacak şehir.
özellikle şahsi araç ile yolculuklar çok zevkli olacaktır. değerlendirin.
özellikle şahsi araç ile yolculuklar çok zevkli olacaktır. değerlendirin.
Böyle hava olmaz olsun!
Demetevler'e doğru merve'yi göreceksin, sakın şaşırma...
(A.g.ş.)
(A.g.ş.)
Sislenmiş şehirdir.
Hayatımın en özel anlarını yaşadığım şehirdir.
Ankara mı?, istanbul mu?
Cevap: ikiside.
Ankara mı?, istanbul mu?
Cevap: ikiside.
Ankara, peş peşe sigara yakan müptezel gibisin..
görsel
Anlık Ankara semaları.
Anlık Ankara semaları.
3 gündür bana perde açtıran şehir. Tanrı bana kendi perdesini bahşetti nihayet.
An itibariyle yüksek kesimlerinde güneşten kavrulduğumuz şehir. Üzerini kaplayan sis bulutunu izlemek de keyifli.
şehir, aslında kendini arkadaşlıkla var eder.gidilecek yer yoktur, birlikte geçirilecek zamanlar vardır. gerisininde pek bir önemi yoktur zaten. bireysel takılan istanbul insanının ankarayı anlaması gibi bir durum söz konusu değildir. çünkü onun gidecek yeri çok, alternatifi boldur...
Baskent olmasa corum ve yozgat dan farki olmayacak sehir.
Kim sis attı lan buraya? Kör kör geziyoruz atmayın şunu amk.
Göz gözü görmüyor puss... iki gündür tam anlamıyla griyi yaşatan şehir.
Sis değil o şehir daha yüklenmemiş.
Başkent olmasaydı yozgat gibi olurmuş.
En azından yozgat dağ taş kaya değil bunun gibi.
Ay o keçiören ney öyle? Tam keçilik yer. Ev dışarıdan 4 kat içeri girdin mi 6 kat djdjdj.
Tamam sizin Kızılayınız var.
En azından yozgat dağ taş kaya değil bunun gibi.
Ay o keçiören ney öyle? Tam keçilik yer. Ev dışarıdan 4 kat içeri girdin mi 6 kat djdjdj.
Tamam sizin Kızılayınız var.
Başkent olmasaydı bir bok olmazdı. iyi ki başkentliğe kapağı atmış.
Ankara güzel ülkemin başkenti fakat 25 sene I. Melih Gökçek yönetiminde griyi kasveti getirmiştir. Dünya başkentleri içinde haketmediği yönetimi Mansur Yavaş’la yakaladığını düşündüğüm ATA’mın huzur içinde uyuduğu şehirdir.
Bir ay acemi askerlik yaptım Nisan Mayıs zamanıydı.
Çok değişik bir havası var.
Çok değişik bir havası var.
hak ettiği gibi yönetilse çok daha iyi yerlere gelebilecek kapasiteye sahip bir şehir. şuan hak ettiği ellerde, Mansur başkanıma Allah kolaylık versin.
tek aktiviteleri avm olan mutsuz memur şehri.
Gündemdeki Haberler