bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- göbek adınız2
- amerika birleşik devletleri6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- almanya5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- chp'deki değişimciler3
- ilgi2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- diş ağrısı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
Şu an hava fena değil.
Sabah 7den beri aştideyim. Borusan 10 da açılıyormuş amk. Cooperı alıp dönecem. Samsuna gidecek varsa ufak meblağ karşılığında götürebilirim.
Ufak dediğim 50 tl. Otobüsle gitsen girmiceen terminal kalmıcak, sen bilirsin.
Sabah 7den beri aştideyim. Borusan 10 da açılıyormuş amk. Cooperı alıp dönecem. Samsuna gidecek varsa ufak meblağ karşılığında götürebilirim.
Ufak dediğim 50 tl. Otobüsle gitsen girmiceen terminal kalmıcak, sen bilirsin.
türkiye cumhuriyeti baş kenti ve güzel bir şehir.
seninle güzel ankara..
Havası da insanları gibi oynak şehir. Önceki gün yağmur, dün güneş, şimdi yine yağmur, yarın güneş... kocaman bir pavyon.
Off şu an çok güzel bir yağmur yağıyor. Çiseliyor. Sıcak çikolatamı alıp Camın kenarına geçmek ve yağmuru seyredip şiir yazmak istiyorum.
eğer kızılay yakınlarındaysanız birazcık gri sis tabakasını görebilirsiniz eğer değilseniz hiç bişey göremezsiniz güzel havası vardır. 4. veya 5. ci günden itibaren akciğer kanserini görebilirsiniz hemde beleşe sadece bu da değil akli dengenizi kaybetmek hatta tırlatmak için de bir çözüm denemek istiyorsanız hemen Ankara çevresi dışında bir yerden buraya doğru yola çıkın yolda bile anlayacaksınızdır demek istediğimi
ben de ankarayi cok seviyordum. ta ki kediyi etlikte bir veterine goturene kadar. gercek ankara gop, cayyolu filan degil kesinlikle. ben diyeyim etlik, sen de etimesgut.
ve gercekten hicbir meyvenin, sebzenin tadi yok. organik aliyorum tadi yok. özel tahsis edilmis yerler var, ya diyorsun burada satilan daha iyidir, daha tazedir, hadi buradan alayim. onun da tadi yok.
ve esas mesaisi gece basliyor. gece bakanliklarin, genel mudurluklerin onunden gecerken bakin, mutlaka bazi odalarin isiklari aciktir. o bazi odalar, amelesidir oranin. bunu tasrada goremezsiniz. butun isler acildir, cogu bir yere gidecektir. bu aciliyetlere, bu burokrasi nasil oluyor hala cozemiyorum ben de. bir omru, soguk gri binalarin masalarinda, toplanti odalarinda birakirsiniz. yolun sonuna vardiginizda; ideallerinizin, gelecege dair umitlerinizin torpulendigi yerdir ankara.
ve gercekten hicbir meyvenin, sebzenin tadi yok. organik aliyorum tadi yok. özel tahsis edilmis yerler var, ya diyorsun burada satilan daha iyidir, daha tazedir, hadi buradan alayim. onun da tadi yok.
ve esas mesaisi gece basliyor. gece bakanliklarin, genel mudurluklerin onunden gecerken bakin, mutlaka bazi odalarin isiklari aciktir. o bazi odalar, amelesidir oranin. bunu tasrada goremezsiniz. butun isler acildir, cogu bir yere gidecektir. bu aciliyetlere, bu burokrasi nasil oluyor hala cozemiyorum ben de. bir omru, soguk gri binalarin masalarinda, toplanti odalarinda birakirsiniz. yolun sonuna vardiginizda; ideallerinizin, gelecege dair umitlerinizin torpulendigi yerdir ankara.
Bir sis bir şehre Ancak bu kadar yakışır.
Amk şehrine galiba alışıyorum.
Amk şehrine galiba alışıyorum.
götümüz donuyor şuan. kombi yüzde 60 la yanıyor ama bir türlü dublekste çatı katındayım 17 nin üzerini geçemedik.
veganın bir şarkısıdır.
şarkıda da dediği gibi;
ah yağmur dönerken kara
şarkılar var falımda
hepsi sana bu gece ankara.
şarkıda da dediği gibi;
ah yağmur dönerken kara
şarkılar var falımda
hepsi sana bu gece ankara.
Her gittiğimde mutlaka doğantepeye uğradığım şehir.
Hayal kırıklıklarımın başkenti...
görsel
görsel
Ankara başkentimiz. Güzel şehir aslında. Trafik boğucuydu o yönden sıkıntılı. Ancak gençlik parkı güzeldi. Lunaparkı da güzeldi.
8 yilimi gecirdigim sehir. Ankara bir baskadir benim gözumde, en yakin zamanda gidecegim.
Kalabalık ve basık şehir.
görsel
görsel
Kötüleyenlerin şehri terk etmesi halinde iyileşecek bir şehirdir. 15 sene önce ilikgibiydi trafik yok merkezi yerlerde yürürken sıkış pıkış olmak yok , sonra bir grup hem şehre sövüp hem de yerleşmeye başladı olanlar oldu sonra.
Askerliğimi yaptığım ve türkiyemin başkenti olan şehirdir.
istanbul'a sadece günübirlik gidip bütün keşmekeşini tattıktan sonra, gecenin 3'ünde aşti'ye girince karşınıza çıkan ne idüğü belirsiz tiplere bile sarılasınız gelen şehirdir.
kalabalık yazılmış da gülmeden okuyamadım.* kurban olun siz ankara'ya.
kalabalık yazılmış da gülmeden okuyamadım.* kurban olun siz ankara'ya.
Değişik bir havası var ve bana göre güzel şehir.
Çoğu insan gibi sevmediğim ama el mahkum yaşadığımız gri kent. Ayazı ayrı ayaz, insanı ayrı uyuz.
garip sehir.
ulasimi istanbul'daki kadar opsiyonlu degildir. her an her yerde taksi kullanma sansiniz bulunmaktadir. ve en onemli ozelligi ise sogugu cok keskindir.
ulasimi istanbul'daki kadar opsiyonlu degildir. her an her yerde taksi kullanma sansiniz bulunmaktadir. ve en onemli ozelligi ise sogugu cok keskindir.
gri şehir diye diye 4 senedir yaşıyorum. garip büyüsü olan bi şehir bu ankara. denizi yok ağacı yok ama küçük ve sevimli. yüzlerce yıldır ihmal edilen kendi haline bırakılmış anadolu halkını eşek sikmekten kurtarıp ilim irfan yaptırmanın, yeni bi umudun, cumhuriyetin sembolü olduğu içindir. gerçi anadolu halkının bir kısmı hala eşek sikiyor ama yapacak bi şey yok.
öncesinde sevmiyor gibiydim ama sevdiğim kadın seviyor ben de mecbur sevecem artık bu şehri. gri falan ama en azından trafik yok be üstad.
öncesinde sevmiyor gibiydim ama sevdiğim kadın seviyor ben de mecbur sevecem artık bu şehri. gri falan ama en azından trafik yok be üstad.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar