bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı8
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz6
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- biz arap değiliz biz türk üz6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kadında güzellik aramayan erkek6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- kıskançlık5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sürekli esnemek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- allah bu yahudilerin belası versin2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- kimyon3
- tuncay güney2
- the god himself3
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- uludağ sözlük'ün kokusu3
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- sözlükteki zengin yazarlar4
- yazın yapılabilecek işler2
- nady bondar2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- erectovanga2
- gözde celep2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- kazıklı maria3
- işsizlere tavsiyeler2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- şansın yaver gitmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
amına koyduğumun rezil şehri.
edit: yanlış anlayacak salaklar vardır şimdi kesinlikle siyasi mesaj vermemektedir ve verecek olanların da amına koyim.
tamamen şahsi olarak sevmiyorum ankara'yı.
edit: yanlış anlayacak salaklar vardır şimdi kesinlikle siyasi mesaj vermemektedir ve verecek olanların da amına koyim.
tamamen şahsi olarak sevmiyorum ankara'yı.
Eskişehir'in bir komşusu, Türkiye'nin başkenti, Eskişehir gibi kuru ayaza sahip olduğu söylenir. Eskişehir'in kuru ayazını yaşayan biri olarak aynısı olamaz derim hep ama oluyorda olabilir...
herkesin bir ankara'sı var. tıpkı istanbul'u, izmir'i... olduğu gibi.
kimisi için eğlence, kimisi için düzen, kimisi için bir mecburiyet, kimisi için aşk.
benim ki mecburiyet kategorisinde. o yüzden ankara severleri üzücem biraz. aslında annemin her şeyden kaçma kararıyla geldik bu uzayın en çirkin şehrine. hani kızıyorlar ya gri diyince. vallahi az bile diyorlar. dön dolaş aynı mekanlarıyla, yeşilinin azlığı, çirkin betonlaşmasıyla bu lafı hakediyor.
belki gençlik yıllarımı bahçeli,kızılay'ın afilli mekanlarında geçirme fırsatı bulamadığımdan mıdır bilmem düşmanım bu şehre. gençliğimin katili çünkü.
gerçi bana bulunmaz bir iki dost bulma, bir aileye sıkı sıkı sarılma sebebi de olsa sevmiyorum, sevemiyorum. bitmeyen iç sıkıntımın, keşkelerimin sebebi olarak görüyorum.
kolaycılıksa kolaycılık. seni sevmiyorum ankara.
get out of here.
kimisi için eğlence, kimisi için düzen, kimisi için bir mecburiyet, kimisi için aşk.
benim ki mecburiyet kategorisinde. o yüzden ankara severleri üzücem biraz. aslında annemin her şeyden kaçma kararıyla geldik bu uzayın en çirkin şehrine. hani kızıyorlar ya gri diyince. vallahi az bile diyorlar. dön dolaş aynı mekanlarıyla, yeşilinin azlığı, çirkin betonlaşmasıyla bu lafı hakediyor.
belki gençlik yıllarımı bahçeli,kızılay'ın afilli mekanlarında geçirme fırsatı bulamadığımdan mıdır bilmem düşmanım bu şehre. gençliğimin katili çünkü.
gerçi bana bulunmaz bir iki dost bulma, bir aileye sıkı sıkı sarılma sebebi de olsa sevmiyorum, sevemiyorum. bitmeyen iç sıkıntımın, keşkelerimin sebebi olarak görüyorum.
kolaycılıksa kolaycılık. seni sevmiyorum ankara.
get out of here.
üniversite okumakta olduğum şehir. ilk görüşte aşık olunamayacak şehir ve zamanla kendini sevdiren şehir
antalya'dan sonra bi acayip.
geleli henüz yirmi dört saat olmamışken hem kırk yıllık yerlisi gibi hem de en az bir addis ababa gibi yabancı hissettirmiştir.
birkaç aylık tecrübe sonrası güncellemek üzere.
geleli henüz yirmi dört saat olmamışken hem kırk yıllık yerlisi gibi hem de en az bir addis ababa gibi yabancı hissettirmiştir.
birkaç aylık tecrübe sonrası güncellemek üzere.
ruh öğütücü, hayal kırıcı, kişilik kasabı, samimiyetsizlik kasası. sikim gibi şehir.
çabuk alışılır çabuk unutulur çok özlenir. metres gibi orospu gibi bir şeydir.
doğrusu angara.
diğer iç anadolu illerinden gelenler ve de sincan- etimesgut tarafından gelenler tarafından angara olduğu iddia edilen şehir. oyun havaları oynayan, tofaşlarla gezip milletim karısına kızına sarkan eğitimsiz, kültürsüz, cahil ve de barzo kesim tarafından da angara olduğu iddia edilir. doğrusu angara değil, ankaradır. bu böyle biline...
Buraya alışan, Türkiye'nin en kalabalık ikinci şehri olmasına rağmen trafik sorunun minimum ve hayat şartlarının maksimum olmasından ötürü bir daha bırakamaz. hele ki o Liva pastanesinin sabah çıkan mis kokulu poğaçalarını ve pastalarını(kokusu cadde boyunca yayılır ki insanı adeta almaya zorlar) sıcacık çayla beraber yemek paha biçilemez ki bu da tam olarak "modern sabahlar" anlamına gelir.
hayat standardı,yaşam kalitesi,ucuzluk,ulaşım, trafik, insanların eğitimli olması bakımından istanbul'u her türlü havada karada hoplatabilecek şehirdir. gezilecek yer bakımından da istanbul ankara'yı havada karada hoplatır. ortalama bir türk insanı, ortalama bir maaş ile ankara'da her türlü yaşar. ancak ortalama bir maaş ile istanbul' da durumu idare edersiniz veya ayın sonunu zor getirirsiniz hatta bazen sürünürsünüz. insan çeşitliliği azdır, insanı genellikle eğitimlidir.
Adettendir yağmur yağdığında duyurmak * .
An itibariyle sağanak yağışlı olan güzeller güzeli gri şehrim.
An itibariyle sağanak yağışlı olan güzeller güzeli gri şehrim.
başkent olmaya en çok yakışan şehirdir.
ne var ki eğer insan burada doğup büyümediyse sevemez. ölü bir şehir gibi gelir insana.
insanları için kızılay her şeydir. kızılay ile kastedilen sadece bir meydan değildir, çevresindeki sokaklar da buraya dahildir. ankaranın tüm alışveriş merkezleri, işyerleri, kursları, restorantları, kitapçıları, aklınıza ne gelirse burada bulunur. buradan başka elle tutulacak bu kadar merkezi yeri yoktur zaten.
en önemli yapıların başında ulu önderimizin mozelesi anıtkabir gelir. onun ardından gençlik parkı, dikmen vadisi, hacı bayram türbesi de görülecek önemli yerlerdendir. dikmen civarındaki seymenler parkı yine önem taşır. mogan diye piknik yapmak için çok ünlü bir parkı vardır, hafta sonu ankaralı buraya akar. ankara kalesi güzeldir ama bulunduğu yerdeki mahalleler biraz sakattır. ulus'dan umumiyetle kaçınınız. en güzel bölgesi ise tabiki çankaya'dır.
ne var ki eğer insan burada doğup büyümediyse sevemez. ölü bir şehir gibi gelir insana.
insanları için kızılay her şeydir. kızılay ile kastedilen sadece bir meydan değildir, çevresindeki sokaklar da buraya dahildir. ankaranın tüm alışveriş merkezleri, işyerleri, kursları, restorantları, kitapçıları, aklınıza ne gelirse burada bulunur. buradan başka elle tutulacak bu kadar merkezi yeri yoktur zaten.
en önemli yapıların başında ulu önderimizin mozelesi anıtkabir gelir. onun ardından gençlik parkı, dikmen vadisi, hacı bayram türbesi de görülecek önemli yerlerdendir. dikmen civarındaki seymenler parkı yine önem taşır. mogan diye piknik yapmak için çok ünlü bir parkı vardır, hafta sonu ankaralı buraya akar. ankara kalesi güzeldir ama bulunduğu yerdeki mahalleler biraz sakattır. ulus'dan umumiyetle kaçınınız. en güzel bölgesi ise tabiki çankaya'dır.
Musluk suyu ile su ihtiyacini karsilamayi birak, dis hile fircalanmamasi gereken sehir. Hatta bulasik bile yikamayin. Muslugu acinca sari bi pislik geliyor diye tum apartmanin ve sokagin altini ustune getirdiler. Borulari falan degistirdiler. Peki sonuc? Lavaboyi dolduran sari bir pislik..
Son 1 aydir suyu icmememe ragmen dun gece rahatsizlandim ve sabaha kadar uyuamadim, afedersiniz istifra ettim. Umarim sudan kaynakli olmayan basit bir soguk alginligidir. Ankarada sulari ayni durumda olan var mi merak etmekteyim..
Son 1 aydir suyu icmememe ragmen dun gece rahatsizlandim ve sabaha kadar uyuamadim, afedersiniz istifra ettim. Umarim sudan kaynakli olmayan basit bir soguk alginligidir. Ankarada sulari ayni durumda olan var mi merak etmekteyim..
musluk sularında sıkıntı olmayan şehir. en azından çayyolu için durum bu.
Şu sıralar bazı yerlerinde akşamları logar kokan şehir.
logar kokusunun sebebi devlet yönetiminin burada bulunmasından kaynaklı olan şehir. o kadar parayı ben de gömüp yesem sıçtığım boyumu geçerdi tabi ki.
belediye başkanı da simcity oynar gibi şehir yönetiyor sizce de normal değil mi bu durum?
belediye başkanı da simcity oynar gibi şehir yönetiyor sizce de normal değil mi bu durum?
Haccetepesinde okumayı istediğim şehir.
sahil yolu olmayan şehir.
Batıkent-kızılay metrosu işkence gibi calisan sehir. Allah o metroyu yapan yaptiran bu sekilde calismasina goz yumanlarin ... neyse. Arkadas metro degil mubarek kağnı. Bide gidiyo ulusta bi duruyo rahat 10 dakka bekliyo oyle, neyi bekliyoruz ise gidecem nedir yani ?
Ayrıca yagmur yağsın şu sehre artık biktirdi sıcağı, bide kış gelsin kar yağsın. Kışın daha bi guzel buralar.
Edit: melih gokcek eksiledi galiba.
Ayrıca yagmur yağsın şu sehre artık biktirdi sıcağı, bide kış gelsin kar yağsın. Kışın daha bi guzel buralar.
Edit: melih gokcek eksiledi galiba.
Yasadigim sehirdir. Guzeldir insani sicak kanlidir. Has ankaralilar "k" harfini kullanmazlar onun yerine "g" harfini kullanirlar. Her cumle 'la" ile biter. Kaba gibi gozukselerde özünde iyi insanlardir.
yaşadığım şehirdir.
Gri şehir.
cuma günü 1 günlüğüne gittiğim şehirdir. Antalyadan kamil koç la 6 saatte gidiliyor. Asti otogarda sabah indim. ankaraya ile kizilay ordan da ostime geçtim.isim bitince batikentten metroya binip kizilay a gittim. güç bela yukarı çıkış merdivenlerini bulup meydana ciktim avm lerde dolasip gezdim. sonra yine ankaraya binip asti de indim. sonrada yine otobüsle memleketime döndüğüm şehir.
Dün feci yağmur yagmis olan şehir. Okullar da acilir yakinda.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar