bugün

ankara

logar kokusunun sebebi devlet yönetiminin burada bulunmasından kaynaklı olan şehir. o kadar parayı ben de gömüp yesem sıçtığım boyumu geçerdi tabi ki.

belediye başkanı da simcity oynar gibi şehir yönetiyor sizce de normal değil mi bu durum?
© copyright 2005 - 2026