bugün

ankara

cuma günü 1 günlüğüne gittiğim şehirdir. Antalyadan kamil koç la 6 saatte gidiliyor. Asti otogarda sabah indim. ankaraya ile kizilay ordan da ostime geçtim.isim bitince batikentten metroya binip kizilay a gittim. güç bela yukarı çıkış merdivenlerini bulup meydana ciktim avm lerde dolasip gezdim. sonra yine ankaraya binip asti de indim. sonrada yine otobüsle memleketime döndüğüm şehir.
© copyright 2005 - 2026