bugün

ankara

Batıkent-kızılay metrosu işkence gibi calisan sehir. Allah o metroyu yapan yaptiran bu sekilde calismasina goz yumanlarin ... neyse. Arkadas metro degil mubarek kağnı. Bide gidiyo ulusta bi duruyo rahat 10 dakka bekliyo oyle, neyi bekliyoruz ise gidecem nedir yani ?

Ayrıca yagmur yağsın şu sehre artık biktirdi sıcağı, bide kış gelsin kar yağsın. Kışın daha bi guzel buralar.

Edit: melih gokcek eksiledi galiba.
© copyright 2005 - 2026