bugün

/400
istanbuldan kurtulabilirsem inşallah, yerleşeceğim şehirdir. ben şairlere katılmıyorum. istanbul'un en güzel yönü ankara'ya dönüş yoludur.
17 Kanunevvel 1308 (29 Aralık 1892) tarihli Servet-i Fünun dergisinden...
Sayı : 94
Anadolu Şimendifer hattının (ilk tren) Ankara'ya gelişi.

http://galeri.uludagsozluk.com/r/ankara-684236/
demin alışkanlık olduğu için yanlışlıkla çeşme suyundan içtiğim şehir.

allah vere de zehirlenip ölmesem.
Kızılırmak suyu şebekeye bağlanana kadar suyu tertemiz olan şehir.
grinin her tonunu çıplak gözle görebileceğiniz tek şehirdir.
başköydür.
doğanların ,e30 ların ve delikanlı bozması abazaların kol gezdiği mecburlukdan kaldığım lanet bi şehirdir.
zombielere takım elbise giydirilip sabah 9 akşam 5 arası sokağa salınsa farkedilmeyecek şehir.
biri çeşme sularının mına koymuş bunun başka açıklaması yok.
şu hamile halimle allahım havalar biraz serinlesin ne olur derken galiba duanin boyutunu abartıp yanlışlıkla kışı getirdiğim şehir. bugünkü havanın sorumlusu benim arkadaşlar. ama yarın da böyle olursa mesuliyet kabul etmem ona göre.
tanım: kış gelen şehir.
çeşmelerinden sidik rengi su akan memleket. hala melih ve aa çıkıp sularda bir şey yok diyor!
melih gökçek'e oy veren %45'lik kesimin mahkum ettiği şehir. Sayelerinde millet mikrop kaptı sapsarı sudan.
sular iğrenç kokuyor.
hazır su bile bulmakta zorlanıyoruz.
yakında ecelle değil mikroplardan gideceğiz amk. güya başkent ha. şu an köyümde olup da o dağ sularından içseydim keşke.
koskoca(!) türkiyenin başkenti.
rezillikleriyle saçma sapan uygulamarıyla ünlü bir belediye başkanına sahip.
bir arkadaşım şöyle demişti: "ankara'da ya okunur ya da aşık olunur."
Bir kitapta şöyle okumuştum "ankara'da ya okunur ya da aşık olunur."
ankara ne duyulmalı ne okunmalı ankara yaşanmalı!
ne duyun, ne aşık olun, ne okuyun ne de yaşayın amk şehrinde.
afrikada daha temiz sular.
Türkiyenin en kalabalık ikinci şehri. 2013 itibarıyla 5.045.083 nüfusa sahiptir.
Germiyanoğulları beyliğinden sonra melih gökçek idaresine girmiş şehir. Gökçek hanlığı da denebilir.
Aşti, ankamall, anıtkabir, gençlik parkı, güven park, kuğulu park, kızılaydaki cafeler, atakule ankaraya dışardan gelenlerin mutlaka uğradığı yerlerdir.
Özlenen şehir..
Sevmek zorunda kaldığım memleketim. Ah Ankara çok çektirdin banaa.
Melih basgana ragmen, Turkiyenin en duzenli ve de yasamasi en rahat,yasam standarti en yuksek buyuksehridir.
soğuk ama farklı bir havası olan şehir.
© copyright 2005 - 2026