bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- sol tarafın inzal olması3
- park etmek sanatı4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- kulak arkasını keselemek3
- bugün de meme atan olmaması8
- babalar günü hediyesi2
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- paris te son tango4
- kız ismet2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- karaağaç ev fiyatları2
- pazar günü aktiviteleri3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- cuckold erkek5
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- olduğundan genç göstermek9
- benim kemiklerim iri2
anadol kraldır, candır.
(#12569824)
sevmek için tek entrysi yeten sözlük yazarı yoldaştır. yolu açık kalemi keskin olsun her daim. böyle muhteşem tespitleri yapmak her babayiğidin harcı değildir.
sevmek için tek entrysi yeten sözlük yazarı yoldaştır. yolu açık kalemi keskin olsun her daim. böyle muhteşem tespitleri yapmak her babayiğidin harcı değildir.
samandan arabadır.
inekler yicek ve her gün bozulmasına rağmen bizde hala olan.
son zamanlarda faşistler ile dolan uludağ sözlük te bulunmasının gayet iyi olduğu söylenebilir. bu sözlükte hep gerici, ırkçı, şoven, faşist, mezhepçi, cinsiyetçi kişileri yazar olarak görecek değiliz ya. faşistler ne derse desin hakkında, hep böyle devam etsin.
inekler için iyi bir öğün geçirme aracıdır.
okunası entryler giren yazardır.
(#13087292) budur. ayakta alkışlıyorum!
sahibi olduğum otomobildir.
öncelikle, maddi durumum iyi olmadığı için aldığımı belirteyim ve devam edeyim;
araç sanıldığı gibi saman değildir. inekler, eşekler yiyemezler. çarptığınızda yamulmaz, kırılır (kraker gibi). evinizde dahi tamir edebilirsiniz. yedek malzemesi ve benzin sarfiyatı çok hesaplıdır. motoru ford motorudur ve kuvvetsiz sayılmaz. ön takımı aşırı nazlıdır. sık sık kontrol ettirmezseniz başınıza iş alırsınız. 4 viteslidir ve devirsiz kullanmaya gelmez. çok yorucu bir arabadır, uzun süreli kullanımlarda pazularınızı şişirir. başka bir arabanın baskı balata değiştireceği fiyata siz motoru yenileyebilirsiniz.
kısacası; ne bahsedildiği kadar rezalet bir arabadır. ne de rahat bir arabadır. ufak paralarla, düzenli bakımlarını yaptırırsanız ve fiziksel yeterlilikte iseniz türkiyeyi gezebilirsiniz...
öncelikle, maddi durumum iyi olmadığı için aldığımı belirteyim ve devam edeyim;
araç sanıldığı gibi saman değildir. inekler, eşekler yiyemezler. çarptığınızda yamulmaz, kırılır (kraker gibi). evinizde dahi tamir edebilirsiniz. yedek malzemesi ve benzin sarfiyatı çok hesaplıdır. motoru ford motorudur ve kuvvetsiz sayılmaz. ön takımı aşırı nazlıdır. sık sık kontrol ettirmezseniz başınıza iş alırsınız. 4 viteslidir ve devirsiz kullanmaya gelmez. çok yorucu bir arabadır, uzun süreli kullanımlarda pazularınızı şişirir. başka bir arabanın baskı balata değiştireceği fiyata siz motoru yenileyebilirsiniz.
kısacası; ne bahsedildiği kadar rezalet bir arabadır. ne de rahat bir arabadır. ufak paralarla, düzenli bakımlarını yaptırırsanız ve fiziksel yeterlilikte iseniz türkiyeyi gezebilirsiniz...
bir anlık dalgınlıkla 140 km hız yaptığım arabadır. demek ki hala iş var bu araçlarda...
neden üretimi durduruldu bilmiyorum. ama ismi çok güzel, tasarımları güzel olarak bir marka imiş. eğer kapatılmasa şimdiye çok iyi yerlere gelirdi. anadol'dan sonra kurulan hyundai şimdi amerikan piyasasını fethediyor. biz bakıyoruz. son 70 yılda çok beceriksizlikler yapmışız çok.
#13473442
birilerinin kürtleri kerpiç evlerde yaşamaya zorladığını zanneden yazar.
hangi kerpiç evin tapusu varmış acaba? hangisinde kaçak elektrik kullanılmıyormuş? kapitalizm değil mi? evet öyle.
birilerinin kürtleri kerpiç evlerde yaşamaya zorladığını zanneden yazar.
hangi kerpiç evin tapusu varmış acaba? hangisinde kaçak elektrik kullanılmıyormuş? kapitalizm değil mi? evet öyle.
araba olanı deği halkların kardeşliğini savunan yaz..
kolay kolay kimsenin nik altına gidip de olumsuz şeyler yazmam. çünkü sözlükte , günlük hayattaki düşüncelerinin aksini savunan sırf makara olsun diye dine, vatana orduya , hükümete vb. saydıran troller var.
ama bu sefer gerekti.
kendisi bir entrysinde aynen şöyle demiş.
(bkz: tsk nın yakarak katlettiği pkklılar/#13528638)
--spoiler--
serap eser'in katledilmesine yağdırdığımız laneti, koyun otlatırken üstüne havan topu düşen 14 yaşındaki ceylan önkol'un ve 12 yaşında kafasına 13 kurşun yiyerek öldürülen uğur kaymaz'ın ölümüne de yağdırdığımız zaman, büyük insanlığa layık olabileceğiz.
tüm bu karşılıklı kıyımlara rağmen yaşasın halkların kardeşliği!
--spoiler--
üşenmedim taaa (bkz: serap eser) başlığına gittim. 4 sayfa yazı var rahmetlinin nik altında.
ama hayret yukarıdaki satırları yazan kişinin entrisi yok. yazmamış tek kelime.
ceylan önkol başlığına da gittim. üşenmedim . yok. orda da tek satır yazısı yok.
.
yorum sizin.
işte buna işkembeden sallamak denir. ben hafif bir ifade kullanayım da siz ne derseniz deyin.
bir tatil sabahı. klavye başı. karışan yok görüşen yok. haber sitelerine göz at. nasıl olsa okuma yazma da var ilköğretimden.. ohh misss.
yaşasın hakların kardeşliği !! sorsan bu cümleyi ilk kim söyledi nerede söyledi.. ııhhh seyyy kemmm ... der kıvranır.
bir insanın düşebileceği en aptalca durum, başkalarını aptal yerine koyduğunu sanmasıdır.. bakın aptal yerine koyması değil sanmasıdır....
kolay kolay kimsenin nik altına gidip de olumsuz şeyler yazmam. çünkü sözlükte , günlük hayattaki düşüncelerinin aksini savunan sırf makara olsun diye dine, vatana orduya , hükümete vb. saydıran troller var.
ama bu sefer gerekti.
kendisi bir entrysinde aynen şöyle demiş.
(bkz: tsk nın yakarak katlettiği pkklılar/#13528638)
--spoiler--
serap eser'in katledilmesine yağdırdığımız laneti, koyun otlatırken üstüne havan topu düşen 14 yaşındaki ceylan önkol'un ve 12 yaşında kafasına 13 kurşun yiyerek öldürülen uğur kaymaz'ın ölümüne de yağdırdığımız zaman, büyük insanlığa layık olabileceğiz.
tüm bu karşılıklı kıyımlara rağmen yaşasın halkların kardeşliği!
--spoiler--
üşenmedim taaa (bkz: serap eser) başlığına gittim. 4 sayfa yazı var rahmetlinin nik altında.
ama hayret yukarıdaki satırları yazan kişinin entrisi yok. yazmamış tek kelime.
ceylan önkol başlığına da gittim. üşenmedim . yok. orda da tek satır yazısı yok.
.
yorum sizin.
işte buna işkembeden sallamak denir. ben hafif bir ifade kullanayım da siz ne derseniz deyin.
bir tatil sabahı. klavye başı. karışan yok görüşen yok. haber sitelerine göz at. nasıl olsa okuma yazma da var ilköğretimden.. ohh misss.
yaşasın hakların kardeşliği !! sorsan bu cümleyi ilk kim söyledi nerede söyledi.. ııhhh seyyy kemmm ... der kıvranır.
bir insanın düşebileceği en aptalca durum, başkalarını aptal yerine koyduğunu sanmasıdır.. bakın aptal yerine koyması değil sanmasıdır....
Kaportasını ineklerin yediği araba markası.
kürt ve türk milliyetçilerinin arasında kalmış tkp'li.
kürt sorununda slogan dışında önerebileceği çok az şeyi olan bir sosyalist.
civciv sarısı ilginç bir versyonu dokuzçeşmeler*de bulunan araç..
(#13723790) kendini ilerici sanan komünist artığı.
vakti zamanında komik bir reklamı çekilmiş olan araba markası. * *
http://www.youtube.com/wa...gedUl1I&feature=share
http://www.youtube.com/wa...gedUl1I&feature=share
km ye 50 kuruş yakıyor. yakıtta fena kendisi yani.
küçük geyik amblemi çok cici görünen efsane marka.
kaportasını eşeklerin, ineklerin ev bilumum hayvanların yemediği araba.
anadolun kaportası bilinen adıyla fiberdir. Bu özellik şu an bir çok arabada ( ferrari dahil ) kullanılmaktadır. Yabancı özentisi lümpenler hakkında hiç bir şey bilmeden atıp tutmaktadır bu arabanın.
anadolun kaportası bilinen adıyla fiberdir. Bu özellik şu an bir çok arabada ( ferrari dahil ) kullanılmaktadır. Yabancı özentisi lümpenler hakkında hiç bir şey bilmeden atıp tutmaktadır bu arabanın.
bir zamanlar hastası olduğun araçtır.
türkiye historic rally şampiyonası'nda yolların tozunu attıran; yolda kalan fiat, ford gibi markaların yolda kaldığı etapları bile bitirdiğine şahit olduğum sempatik otomobildir.
görsel
görsel
1979 model beyaz renkte bir adet elimde bulunan araba. daha doğrusu arabam. dede yadigarıdır kendisi ve çok az yakmaktadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar