bugün

nerde ateist satanist varsa hepsinin gs li olması

tayyip erdoğan gibi bir emperyalist işbirlikçisi, işçi emekçi düşmanı bir liderle aynı takımı tutuyorum.
o gerici o dinci, bense bilimsel sosyalist düşüncem gereği herhangi bir dine mensup değilim.

ne olacak şimdi ?
© copyright 2005 - 2026