bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- tüm çıplaklığımla burdayım7
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi4
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- saraca finch house7
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 19 yaşında kızla yatmak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle22
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- cüneyt arkın3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- ankara nın en güzel yanı7
- bili bili yumurta3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- istanbul6
- anın görüntüsü24
- ekşi ekşi kokan kezo2
- almanya5
- kemalist dünya26
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 2026 dünya kupası28
- 28 haziran 20263
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- başkan3
- gönül adamı2
- elon musk3
- thereads2
- kucaklaşma günü3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
- tamar tanrıyar4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- su içmek2
- kadir inanır22
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
(bkz: #16178658)
yozgata atom bombası atma fikrini geliştiren yazar. bu şekilde sosyalizmi getirip, hepimizi kurtaracak. mutlu yarınlar çok yakın ...
yozgata atom bombası atma fikrini geliştiren yazar. bu şekilde sosyalizmi getirip, hepimizi kurtaracak. mutlu yarınlar çok yakın ...
(bkz: #16209102) bunun kafada benimkinden iyi amk! vatandaşlar arasındaki yüksek gelir farklılıkları kapansın, sağlık giderleri, ilaçlar ücretsiz olsun eyvallahda. elektrik su tüm vatandaşlar için parasız olsun demek rüya görmektir. aslında bunu söylemek kürtlerin kaçak elektrik kullanmasına kılıf uydurmaktır.
(#16209102)
elektirik, su ve ısınma insanların ve insanlığın temel hakkıdır. dünyanın gelişmiş bazı ülkelerinde çok-çok ucuz ve uygun fiyata bu hizmet verilmektedir. hatta su parası diye saçma bir para yoktur.
zaten 730.00 lira asgari ücretin olduğu bir ülkede insanlardan bu temel yaşam haklarının karşılığını istemek orospu çocukluğudur.
bu insanlar aldığı maaşla ev kirası mı ödesin? karnını mı doyursun? fatura mı ödesin?
arkadaş haklıdır.
Tüm millet ücretsiz veya çok ucuza kullanmalıdır bu milletin en temel yaşam hakkıdır.
elektirik, su ve ısınma insanların ve insanlığın temel hakkıdır. dünyanın gelişmiş bazı ülkelerinde çok-çok ucuz ve uygun fiyata bu hizmet verilmektedir. hatta su parası diye saçma bir para yoktur.
zaten 730.00 lira asgari ücretin olduğu bir ülkede insanlardan bu temel yaşam haklarının karşılığını istemek orospu çocukluğudur.
bu insanlar aldığı maaşla ev kirası mı ödesin? karnını mı doyursun? fatura mı ödesin?
arkadaş haklıdır.
Tüm millet ücretsiz veya çok ucuza kullanmalıdır bu milletin en temel yaşam hakkıdır.
eksen kayması yaşayan yazar.
sosyalist olduğunu ifade edip kürtçülüğün babasını yapan yazar.
sosyalist olduğunu ifade edip kürtçülüğün babasını yapan yazar.
gelişmiş ülkelerdekilerin parası gelişmemiş ülkelerden çıkıyor o ayrı mesele bu çok derin ekonomi politik bir konu,hiç girmeyelim. elektirik ve su, barajları yapan insanların bedavaya çalıştığı, elektirik ve su hatlarının bakımını yapan insanların bedavaya çalıştığı, bir toplumda mümkün. o da komunizm oluyor. ama maalesef pratikte henüz bunun başarılı bir çalışması yok.
yanlış yere yazdım galiba.
yanlış yere yazdım galiba.
niyeyse kimi zaman bazı komünistlerin, kürtçü olabileceğini izler arasız kimi zaman1
-belki de buluruz
-belki de bulmayız
-kimi zaman1
işte...
-belki de buluruz
-belki de bulmayız
-kimi zaman1
işte...
kaliteli yazar. önce pekiyi pek güzel tıkla sonra oku.
taktir ettiğim ender yazarlardan.
(bkz: #16324509) akp'ye karşı komünistlerin, kemalistlerin ve kürtlerin birlikte mücadelesi...
ha ha ha ha.
çok güldüm lan.
ramazan şenliği mi bu?
ha ha ha ha.
çok güldüm lan.
ramazan şenliği mi bu?
ilerici, demokrat çizgisiyle herkese örnek olması gereken yazardır.
- içerik olarak 5 para etmez.
- kalite onun için hayallerde bile olmaz.
- rakiplerinden 20 kat daha vasıfsız.
- motoru bile arak. (bkz: ford)
- kötü bir deneme.
sonuç: olmamış bu.
- kalite onun için hayallerde bile olmaz.
- rakiplerinden 20 kat daha vasıfsız.
- motoru bile arak. (bkz: ford)
- kötü bir deneme.
sonuç: olmamış bu.
Takdir edilesi yazar. Çağrılarına kulak vermekte ve sokağa çıkıp destek olmakta fayda var.
amblemi, hititlerin geyik heykellerinden birini sembolize eden otomobil markasıdır.
çamurlukları mikadır.
kendisi mümtaz bir şahsiyet ve süper bir yazardır.
14 ağustos 2012 tkp iftar yemeği organizasyonunda kepçeci olarak görev alacaktır. gönül yoldaşıdır allah yolunu açık etsin! helal olsun ona hey maşallah mübarek.
(bkz: devrim yakın meşaleleri yakın)
(bkz: gericiliğe dur demek için iftara gel)
14 ağustos 2012 tkp iftar yemeği organizasyonunda kepçeci olarak görev alacaktır. gönül yoldaşıdır allah yolunu açık etsin! helal olsun ona hey maşallah mübarek.
(bkz: devrim yakın meşaleleri yakın)
(bkz: gericiliğe dur demek için iftara gel)
hayırlı bayramlar mübarek. allah nice bayramlar nasip etsin inşallah sana ve ailene. mutlu mesut huzurlu bir ömür yaşarsın inşallah. allah'a emanet ol.
zannımca kafir olmaktan gocunmayan yazar
(bkz: #16777337)
(bkz: #16777337)
küçücük beyni ile devlet bahçeli ile dalga geçmeye çalışır da, kendi aciz durumları hakkında yorum yapmaz.
(bkz: erkan boşalan)
(bkz: erkan boşalan)
(#16823192) bu kafayı kaç paraya aldığını merak ettiğim yazar. şu cümleye dikkat;
--spoiler--
bir şiddet eyleminin "faşist" olarak nitelendirilebilmesi için, o eylemi uygulayanın arkasında, bir "egemen güç" olması gerekir bir kere. devlet gücünün olması gerekir.
öğrenci kolektifleri böyle mi? devletin resmi ideolojisinin, devletin sahibi olan sermaye sınıfının emrinde mi? islamcı, amerikancı bir örgüt mü? zinhar değil.
--spoiler--
egemen güç, sermaye, amerikancı...hep aynı martavallar. bu solcular neden adam olamaz biliyor musun dostum, çünkü yeni şeyler söyleme kapasiteleri olmadığından, amerikan emperyalizmine karşı savaştığını düşünerek rus emperyalizmi ithal etmeye çalışmanızdan. ulan arkadaş, rusya bile o komünizm martavalanın ülkeyi nasıl bir çıkmaza çektiğini gördü. adamlar kendi tarihine küfrediyor yeri geldi mi, size ne oluyor, rusyadaki sizin o sevmediğiniz ''kapital güçler'' elinde troçkisini yudumlarken ağzını bırakıp başka taraflarıyla gülüyor size.
ifadeye bakar mısınız, faşizm denebilmesi için devlet gücü gerekiyormuş, sen insanlara fikrini söyleme hakkı tanımayacaksın, değerlerine zerre saygın olmayacak sonra kalkıp proloterya jargonu ile akıl satacaksın. de get allah aşkına!
--spoiler--
bir şiddet eyleminin "faşist" olarak nitelendirilebilmesi için, o eylemi uygulayanın arkasında, bir "egemen güç" olması gerekir bir kere. devlet gücünün olması gerekir.
öğrenci kolektifleri böyle mi? devletin resmi ideolojisinin, devletin sahibi olan sermaye sınıfının emrinde mi? islamcı, amerikancı bir örgüt mü? zinhar değil.
--spoiler--
egemen güç, sermaye, amerikancı...hep aynı martavallar. bu solcular neden adam olamaz biliyor musun dostum, çünkü yeni şeyler söyleme kapasiteleri olmadığından, amerikan emperyalizmine karşı savaştığını düşünerek rus emperyalizmi ithal etmeye çalışmanızdan. ulan arkadaş, rusya bile o komünizm martavalanın ülkeyi nasıl bir çıkmaza çektiğini gördü. adamlar kendi tarihine küfrediyor yeri geldi mi, size ne oluyor, rusyadaki sizin o sevmediğiniz ''kapital güçler'' elinde troçkisini yudumlarken ağzını bırakıp başka taraflarıyla gülüyor size.
ifadeye bakar mısınız, faşizm denebilmesi için devlet gücü gerekiyormuş, sen insanlara fikrini söyleme hakkı tanımayacaksın, değerlerine zerre saygın olmayacak sonra kalkıp proloterya jargonu ile akıl satacaksın. de get allah aşkına!
bilinenin aksina kaportası saman değil cam elyaf takviyeli poliesterdir. o günlerin teknolojisi düşünüldüğünde, kaportada ctp kullanmak çok dahice bir harekettir.
bir otomobildir, bir de 1934 model kafalı bir yazar.
otomobil olanı da yazar olanıda tavsiye etmem, ikiside yolda bırakır.
otomobil olanı da yazar olanıda tavsiye etmem, ikiside yolda bırakır.
(bkz: #16924879)beynini aldırmış komünist yazardır.herhalde dağdaki kardeşlerine zarar geleceğinden korkmuştur.varsa bir önerin buyur söyle.ama bana yine ''tek yol devrim''ve ''yaşasın çihe''gibisinden şeyler zırvalama.biliyorum hiçbir önerin yok.öneri sunanlarada bok atıyorsun.
ya herşeyi geçtim hala bu memleketde bu saçmalığa inanan adamlar var ya ne diyim?
ya herşeyi geçtim hala bu memleketde bu saçmalığa inanan adamlar var ya ne diyim?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar