bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader3
- iş kadını yazarlar6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği7
- ege waw3
- bully2
- anın görüntüsü12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- krista allen2
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- ikinci el elbise giymek2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi7
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- düşün ki o bunu okuyor4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- amy adams2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- haksızsam haksızsın deyin2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- neredesin2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- kız ismet2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- netflix yasaklanmalıdır4
araba olanı deği halkların kardeşliğini savunan yaz..
kolay kolay kimsenin nik altına gidip de olumsuz şeyler yazmam. çünkü sözlükte , günlük hayattaki düşüncelerinin aksini savunan sırf makara olsun diye dine, vatana orduya , hükümete vb. saydıran troller var.
ama bu sefer gerekti.
kendisi bir entrysinde aynen şöyle demiş.
(bkz: tsk nın yakarak katlettiği pkklılar/#13528638)
--spoiler--
serap eser'in katledilmesine yağdırdığımız laneti, koyun otlatırken üstüne havan topu düşen 14 yaşındaki ceylan önkol'un ve 12 yaşında kafasına 13 kurşun yiyerek öldürülen uğur kaymaz'ın ölümüne de yağdırdığımız zaman, büyük insanlığa layık olabileceğiz.
tüm bu karşılıklı kıyımlara rağmen yaşasın halkların kardeşliği!
--spoiler--
üşenmedim taaa (bkz: serap eser) başlığına gittim. 4 sayfa yazı var rahmetlinin nik altında.
ama hayret yukarıdaki satırları yazan kişinin entrisi yok. yazmamış tek kelime.
ceylan önkol başlığına da gittim. üşenmedim . yok. orda da tek satır yazısı yok.
.
yorum sizin.
işte buna işkembeden sallamak denir. ben hafif bir ifade kullanayım da siz ne derseniz deyin.
bir tatil sabahı. klavye başı. karışan yok görüşen yok. haber sitelerine göz at. nasıl olsa okuma yazma da var ilköğretimden.. ohh misss.
yaşasın hakların kardeşliği !! sorsan bu cümleyi ilk kim söyledi nerede söyledi.. ııhhh seyyy kemmm ... der kıvranır.
bir insanın düşebileceği en aptalca durum, başkalarını aptal yerine koyduğunu sanmasıdır.. bakın aptal yerine koyması değil sanmasıdır....
kolay kolay kimsenin nik altına gidip de olumsuz şeyler yazmam. çünkü sözlükte , günlük hayattaki düşüncelerinin aksini savunan sırf makara olsun diye dine, vatana orduya , hükümete vb. saydıran troller var.
ama bu sefer gerekti.
kendisi bir entrysinde aynen şöyle demiş.
(bkz: tsk nın yakarak katlettiği pkklılar/#13528638)
--spoiler--
serap eser'in katledilmesine yağdırdığımız laneti, koyun otlatırken üstüne havan topu düşen 14 yaşındaki ceylan önkol'un ve 12 yaşında kafasına 13 kurşun yiyerek öldürülen uğur kaymaz'ın ölümüne de yağdırdığımız zaman, büyük insanlığa layık olabileceğiz.
tüm bu karşılıklı kıyımlara rağmen yaşasın halkların kardeşliği!
--spoiler--
üşenmedim taaa (bkz: serap eser) başlığına gittim. 4 sayfa yazı var rahmetlinin nik altında.
ama hayret yukarıdaki satırları yazan kişinin entrisi yok. yazmamış tek kelime.
ceylan önkol başlığına da gittim. üşenmedim . yok. orda da tek satır yazısı yok.
.
yorum sizin.
işte buna işkembeden sallamak denir. ben hafif bir ifade kullanayım da siz ne derseniz deyin.
bir tatil sabahı. klavye başı. karışan yok görüşen yok. haber sitelerine göz at. nasıl olsa okuma yazma da var ilköğretimden.. ohh misss.
yaşasın hakların kardeşliği !! sorsan bu cümleyi ilk kim söyledi nerede söyledi.. ııhhh seyyy kemmm ... der kıvranır.
bir insanın düşebileceği en aptalca durum, başkalarını aptal yerine koyduğunu sanmasıdır.. bakın aptal yerine koyması değil sanmasıdır....
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar