bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor11
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- am okşama4
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da2
- türk kızı egosu6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- yazarların imza parfümleri14
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- evde kaş bıyık alımı2
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürt mimarisi2
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- milletin anasına küfretmek2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- saygıdeğer birader yazarlar5
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- tramer kaydı olan kız4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- uranyum ve roket2
- pkk nasıl biter5
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- biat kültürü3
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- futbol17
- halil ergün2
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
(bkz: #16924879) memleket günde 10 şehit verdiği için çözüm olarak 'ohal ilan edilsin' diyen mhp yi konuyla her ne alakası varsa 'kürt düşmanı' olarak nitelendiren yazar. kafası güzel sanırım ya da ohal ilan edilip kandil'in vurulması halinde canı yanacak? hangisi bilemedim.
nostalji ve sürüş keyfi yaşamak isteyenlerin mutlaka denemesi gereken araçtır. mükemmeldir.
(bkz: 2012 yılında anadol a binmek)
(bkz: 2012 yılında anadol a binmek)
(bkz: #17011417)
düşüncelerini kelimelere dökerken hiç zorlanmadığını düşündüğüm tebriklik yazardır.
sayesinde anadol başlığına üçüncü girdimi ekledim...
düşüncelerini kelimelere dökerken hiç zorlanmadığını düşündüğüm tebriklik yazardır.
sayesinde anadol başlığına üçüncü girdimi ekledim...
sol gazetesini eleştirdim diye bana mesajlar atıp nickaltıma "kendisi çok ahlaksız bir yazara benziyor" yazma tehdidinde(!) bulunan fakat restine rest yeyince kaybolan yazar.
(bkz: kaybolmayan yazar istiyoruz)
(bkz: kaybolmayan yazar istiyoruz)
(17257027) pkk lı desem faşist. kürt desem ırkçı. bu memleketin tek düzgün bireyleri sizsiniz zaten. her işiniz doğru. kürtlere beş kuruş faydası olmayan lider kadrolarınız zevk-i sefa sürerken siz gibi mankurtlar hiç gece yatmadan 5 dakika kendinizi sorgulamayın. bu millet sizin her türlü hainliğinize göz yumarken siz hala utanmadan buna devam edin.
araba olarak iyidir ama yazar olarak kötüdür.
(#17240875)
(#17279871)
ne güldük ne güldük yazarıdır. *
(bkz: hayallerde yaşıyor bazı ibneler)
edit: (#17299197) sitelerinin reklamını yapmak için bile deprem haberlerini kullanan garip bir ergen.
(#17240875)
(#17279871)
ne güldük ne güldük yazarıdır. *
(bkz: hayallerde yaşıyor bazı ibneler)
edit: (#17299197) sitelerinin reklamını yapmak için bile deprem haberlerini kullanan garip bir ergen.
(#17389447) şimdi bu adama ne söyleyeceksin ki, ne denir yani. adam yuları geçirmiş kafaya dikine dikine bakıyor. koçum senden bir bok olmaz, bak altını çize çize yazıyorum, senden bir bok olmaz!
tanım: gereksiz bir ergen yazar.
tanım: gereksiz bir ergen yazar.
tkp destekçisi bir yazar. tkp' li değilim. tkp' nin komünizmi temsil ettiğine inanmıyorum. ama farklı renklere saygım sonsuz. iyi ki var kendisi.
uludağ sözlük'ün demirbaş tkp'lisi. hahaha. tkp nin 2011 seçimlerinde aldığı 64 bin oy'dan birisi de bu garibin. tabiki burada olay şu, ulan tkp iktidara gelemeyecek, benim verdiğim oy boş yere gitmesin diye, akp de iktidar olamasın diye belki de chp'ye oy vermiştir. hahaha.
ihanet ettin mi la hunharca savunduğun partiye, he? hehe.
ihanet ettin mi la hunharca savunduğun partiye, he? hehe.
(bkz: #17452065)200 kişiyle devrim yakın meşaleleri yakın diyen yazardır.200 kişiyle devrim bile yapılır be.
belki iyi bir tkp'li ama kötü bir marksist.
kökledikcçe bağırtması acayip haz verici. bir ara gazı verdiriyorum ki ben şoferim diyen imrenir. *
(bkz: #17564686)şu girisi ile inandığı ve savunduğu değerlerin ne kadar çelişkili olduğunu gözler önüne sermiş ve yaptığı edit ile kendi kendini rezil etmiş kullanıcı.
mini mini bir gerilla donmuştu,
pencereme konmuştu...
mini mini bir gerilla donmuştu,
pencereme konmuştu...
sözde emekçi yazardır, biz burdayız sen nerdesin! chpli belediyelerin taşeron iş çıkarma sporu
Araştırmacılığına hayran olduğum yazar. Bazı yobaz trollerin saldırısına uğramış dün.
(#17964311) nolu entrynin sahibi yazar.
--spoiler--
en önemli sebebi kürt hareketinin ideolojik karakteridir hiç şüphesiz. şeriatçı olmamaları, vahşi kapitalizme angaje olmamaları, kadın erkek eşitliğinde ortadoğu'nun örnek gösterilecek siyasal hareketlerinden olmaları vs vs.
--spoiler--
kürt hareketi ve ideolojik karakter demiş, yüzyılın en ince ironisine imza atmış derken, kadın erkek eşitliğinde ortadoğu'nun örnek gösterilecek siyasi hareketi dediğini görünce, geri kalanını gülmekten okuyamadım. yazık.
--spoiler--
en önemli sebebi kürt hareketinin ideolojik karakteridir hiç şüphesiz. şeriatçı olmamaları, vahşi kapitalizme angaje olmamaları, kadın erkek eşitliğinde ortadoğu'nun örnek gösterilecek siyasal hareketlerinden olmaları vs vs.
--spoiler--
kürt hareketi ve ideolojik karakter demiş, yüzyılın en ince ironisine imza atmış derken, kadın erkek eşitliğinde ortadoğu'nun örnek gösterilecek siyasi hareketi dediğini görünce, geri kalanını gülmekten okuyamadım. yazık.
1966 yılında piyasaya sürülmüş araba markasıdır. Efsanevi arabadır. Şimdi ise önemini yitirmiş bir hurdadan farksızdır.
sürmek isteyipde hala süremediğim ve modifye yapmak istediğim 3 araçtan biridir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar