bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
Şu sözlüğe rahat ver artık. Zall lütfen.
kafana osurayim zall, coktan hakettin bunu, simdi defol huzurumdan.
zalımların babası.. zall .. bize dokunma. büyücez
çok eleştirselerde bana sevimli gelen sözlük sahibi. samimi bir adama benzetiyorum aynı zamanda.
Çok önce zall efendi radyoya gelmek istedi. işte kendisini skype ile yayına bağladılar.
Neyse sonra aradan uzun süre geçti. Bi baktım zall skype ımda kalmış. Hey yavrum hey dedim ve o gün bayram olması sebebiylen "kabotaj bayramını" kutladım. Kendisi geri dönmedi. Çok kırgınım. Evet
Neyse sonra aradan uzun süre geçti. Bi baktım zall skype ımda kalmış. Hey yavrum hey dedim ve o gün bayram olması sebebiylen "kabotaj bayramını" kutladım. Kendisi geri dönmedi. Çok kırgınım. Evet
açsana arkadaşım şu inciyi ya.
zirvedeyiz şimdi taam mı, zall geldi işte 15 yazar falan daha var, kapitalistim ben dolarahahaha diye gülmeye başladı durduk yere. bir an cool adam zall mı sorunsalını yaşadım kendi içimde. ben anlamıyom zall'ı ya. neyse ki bana süt falan ikram etmedi abimiz...
ha, gecenin özeti mi?
zall: arkadaşlar selam, sosyotrend'i izliyo musunuz?
yazarlar: yoo.
zall: tm.
yazarlar: tşk.
zall: dolarahaha...
edit: boyu da 1.10 ama olsun.
ha, gecenin özeti mi?
zall: arkadaşlar selam, sosyotrend'i izliyo musunuz?
yazarlar: yoo.
zall: tm.
yazarlar: tşk.
zall: dolarahaha...
edit: boyu da 1.10 ama olsun.
ZiRVEDEN ÜÇ BEŞ FOTO ATSA DA KiLO MU ALMIŞ BAKSAK YAZARI.
TAM FIRLAMA YA BU.
TAM FIRLAMA YA BU.
Çılgınca tebrik ettiğim şahıstır. Hatta ki onun için, sırf onun için elimden geldiğince türkçemizi düzgün kullanmaya çalışarak yazıyorum nick altına.
Yeter ki o ve modlarının o güzel elleri ve akılları yorulmasın diye.
Gördüğüm ve bulunduğum en iyi sözlük arakdaşlar ki çoğunda hesabım var buranın trollü bile bir başka.
Sözlüğümüzün adminin tebrik ediyorum ve alnından elinden yanağından saçından öpüyorum.
iyi ki varsın zall..
iyi geceler zall..
Yeter ki o ve modlarının o güzel elleri ve akılları yorulmasın diye.
Gördüğüm ve bulunduğum en iyi sözlük arakdaşlar ki çoğunda hesabım var buranın trollü bile bir başka.
Sözlüğümüzün adminin tebrik ediyorum ve alnından elinden yanağından saçından öpüyorum.
iyi ki varsın zall..
iyi geceler zall..
yaquşuqlu sözlük admini.
Şaka maka bana özel mesaj attığından beri gözüme girdi..
Şaka maka bana özel mesaj attığından beri gözüme girdi..
Şu an olay tvdesin sahip...
Zirvedeki fotoğraflardan anlaşılacağı üzere boyu kısa bir genç. Dikkat edin bak herkes eğilmiş olacak fotoğraf çekmek için. Tam da bir kapitalist. Ama hikayeleri iyi allah var.
Arkadaşlar marjinal tospağayıda gördük zirvede aseksüel falan değil herif benim çay bardağıma bile yürüdü.
Ve harbiden biraları ısmarlamıştır. Başta biraları aldığımızda gelmemişti bizde fakiriz lan dedik şimdi bulaşık yıkamayalım, garson da bakıyor lan zall nerde kaldı zall neden gecikti falan adam bir geldi o ortamdaki kasvetli hava bir dağıldı ki anlatamam.
Arkadaşlar marjinal tospağayıda gördük zirvede aseksüel falan değil herif benim çay bardağıma bile yürüdü.
Ve harbiden biraları ısmarlamıştır. Başta biraları aldığımızda gelmemişti bizde fakiriz lan dedik şimdi bulaşık yıkamayalım, garson da bakıyor lan zall nerde kaldı zall neden gecikti falan adam bir geldi o ortamdaki kasvetli hava bir dağıldı ki anlatamam.
gülüşüyle bile güldüren adam.
bahis konu olan zirvede konuşulanlara karşı gerçekten heyecan duyduysa ve harekete geçecekse, güzel günler göreceğiz.
çok güzel gülen adam.
89 ve ileri yıllarda doğan insanlara çocuk gözüyle bakmasının bir sebebi olan adam.
gülerken güldüren adam.
tedavülden altı sıfırın kaldırıldığını dün bizden öğrendi. aslında öğrenmedi, banka hesabına bakınca inanası gelmiyor.
çoğu zaman değil, bazen gülen adam.
not: zengin kahkahasının tanımını bulduğumuz için kendilerine çok teşekkür ediyoruz.
bahis konu olan zirvede konuşulanlara karşı gerçekten heyecan duyduysa ve harekete geçecekse, güzel günler göreceğiz.
çok güzel gülen adam.
89 ve ileri yıllarda doğan insanlara çocuk gözüyle bakmasının bir sebebi olan adam.
gülerken güldüren adam.
tedavülden altı sıfırın kaldırıldığını dün bizden öğrendi. aslında öğrenmedi, banka hesabına bakınca inanası gelmiyor.
çoğu zaman değil, bazen gülen adam.
not: zengin kahkahasının tanımını bulduğumuz için kendilerine çok teşekkür ediyoruz.
hiç unutmam bi gün işim düştü , eski nickimle , ama benim için çok önemli , cevap yazar mı , işi mi halleder mi diye çok düşündüm ama olay da acil yani , sözlük içi basit bir olay değildi , önemliydi ..
modlarla uğraşmadan mesaj attım , bakarız falan dese havaya uçarım ama adam moderatör , sözlüğün sahibi , ofiste mi evde mi ,dışarda mı , içerdi mi , ayık mı , sarhoş mu , bu veled kim mi diyecek , okuyup kanka sessizdeydi görmemişim mi diyecekk...
fakat tam 2 dk sonra hallettim dedi.
hallolmuştu.
ulan dedim ; ismayil .. lan dedim... başka hiç bi şey diyemedim. helal olsun dedim.
modlarla uğraşmadan mesaj attım , bakarız falan dese havaya uçarım ama adam moderatör , sözlüğün sahibi , ofiste mi evde mi ,dışarda mı , içerdi mi , ayık mı , sarhoş mu , bu veled kim mi diyecek , okuyup kanka sessizdeydi görmemişim mi diyecekk...
fakat tam 2 dk sonra hallettim dedi.
hallolmuştu.
ulan dedim ; ismayil .. lan dedim... başka hiç bi şey diyemedim. helal olsun dedim.
her yazari taniyan bilen, takip eden biri. ilk okul ögretmenim gibi ya laa.
burnu o Kadar da kötü durmuyormus ya. aksam hepimiz zirvedeydik de. *
burnu o Kadar da kötü durmuyormus ya. aksam hepimiz zirvedeydik de. *
isim yapmaya gelmiş vasat troll.
hala zirveden fotolar bekliyoruz.
zall kankam paylaşır dedik ama inci sözlükle mşgl snrm .s
zall kankam paylaşır dedik ama inci sözlükle mşgl snrm .s
ismini görünce hatırladım, unutmuştum, biz çok bozduk kendimizi de o bozmamış, aynı şekilde devam ediyor. helal olsun.
zall ile buluşuyoruz istanbul zirvesinden sonra fark edilmiştir ki;
kahkahası Veteriner Hekim Niyazi Gül'den farklı değildir:)
https://www.youtube.com/watch?v=NDfz-vE5akA
zirveye katılarak sorularımızı içtenlikle ve zenginlikle yanıtladı sağolsun.
kahkahası Veteriner Hekim Niyazi Gül'den farklı değildir:)
https://www.youtube.com/watch?v=NDfz-vE5akA
zirveye katılarak sorularımızı içtenlikle ve zenginlikle yanıtladı sağolsun.
sözlüğünün her gün saldırı yediği admin.
online listesini kaldırmamakla çok iyi etmiş. aferin çocuğuma. pek de şeker, güler yüzlü maşallah.
Sözlüğü Şamar oğlanına dönmüş patron.
sözlüğün siber direktörlüğüne hacker okan'ı getirmesi gereken admin.
esed antivirüs programını indirmesini önerdiğim moderatör sözlüğün çökmesinin nedeni pcindeki truva atlarıdır.
(bkz: esed antivirüs)
(bkz: esed antivirüs)
Kendisine saygı duyduğum sözlük yaratıcısı.
Ama birkaç konuda yanlış yaptığını düşünüyorum. Öncelikle sözlükle ilgilenilmediği veya az ilgilenildiği aşikâr, Allah'ın günü saldırı, aksaklık, olay, sorun vesaire. Tamam bunlar bir yere kadar ama uzun vadede böyle yürümez kusura bakma. Hele ki sözlükte bulunan onlarca hatta yüzlerce troll ve ünlü fake hesaplar var iken. Şimdi sorabilirsin "kim, kime göre troll?" Diye, hatta birileri çıkıp "LAN oğlum bana göre sen trollün Ata'sı Başbuğ'usun" diyebilir. Fakat çok zor mevzu değil temelde bu damgalama işi. Hadi troll olmadan olmaz Sözlük işinin eğlencesi bir nevi ama troll olmanın bile bir oluru yolu yordamı var kardeşim.
Adam fake ya da troll bariz ve bildiğin "bilinçaltını kusuyor" sol frame'e. Kadınlara veyahut kadın yazarlara karşı Aşağılamada hatta alçakça suçlamalarda bulunuyor.. Bu gece olduğu gibi. Hiçbir yaptırım veya ceza söz konusu bile değil.
Başka mevzu özellikle sözlükte onlarca fake Hesabı olan arkadaşlar.. Tamam bir tane olsun çaylaklık ayağına da ben kaç tane yazar sayarım fake Hesabı bile ünlü olan *mına koyim.. Beş tane fake hesap ile karma, puan kasan yazar gördüm. Bunların önüne büyük oranda geçilir ikimiz de biliyoruz.
Ayrıca gün boyu forum/chat tarzında yüzlerce entry gördüm, adamlar bildiğin röportaj yapar gibi karşılıklı soru cevap şeklinde gidiyorlar.. Anketten bile vasat Başlıklar var.
Moderasyon nerede acaba?
Gün boyu inci vari tamamlayıcı başlık/entry gördüm. Forum desen değil Sözlük hiç değil.
Zaten tanım desen hak getire.
Bunun için bana çok kızılmıştı, 1 yıla yakın süre oldu. Bugünlerde moderasyon nerelerde acaba?
Şunu da Söyleyeyim benim de forum/chat Tarzı ya da tamamlayıcı entrylerim vardır. Silinebilir. Ben "of çok iyi yazıyorum" Kafasında da Değilim. Hatalarım da oldu bilen bilir. Ve görüşümü belirtiyorum sadece..
Bu giriyi neden girdim çünkü burayı seviyorum, özellikle bazı yazarları..
Umarım bu yazı okunur ve lafügüzaf olmaktan öteye geçer ve bir tuşa basma etkisi yaratır yenilikler hatta düzenlemeler için. Selametle.
Edit: Ekleme.
Ama birkaç konuda yanlış yaptığını düşünüyorum. Öncelikle sözlükle ilgilenilmediği veya az ilgilenildiği aşikâr, Allah'ın günü saldırı, aksaklık, olay, sorun vesaire. Tamam bunlar bir yere kadar ama uzun vadede böyle yürümez kusura bakma. Hele ki sözlükte bulunan onlarca hatta yüzlerce troll ve ünlü fake hesaplar var iken. Şimdi sorabilirsin "kim, kime göre troll?" Diye, hatta birileri çıkıp "LAN oğlum bana göre sen trollün Ata'sı Başbuğ'usun" diyebilir. Fakat çok zor mevzu değil temelde bu damgalama işi. Hadi troll olmadan olmaz Sözlük işinin eğlencesi bir nevi ama troll olmanın bile bir oluru yolu yordamı var kardeşim.
Adam fake ya da troll bariz ve bildiğin "bilinçaltını kusuyor" sol frame'e. Kadınlara veyahut kadın yazarlara karşı Aşağılamada hatta alçakça suçlamalarda bulunuyor.. Bu gece olduğu gibi. Hiçbir yaptırım veya ceza söz konusu bile değil.
Başka mevzu özellikle sözlükte onlarca fake Hesabı olan arkadaşlar.. Tamam bir tane olsun çaylaklık ayağına da ben kaç tane yazar sayarım fake Hesabı bile ünlü olan *mına koyim.. Beş tane fake hesap ile karma, puan kasan yazar gördüm. Bunların önüne büyük oranda geçilir ikimiz de biliyoruz.
Ayrıca gün boyu forum/chat tarzında yüzlerce entry gördüm, adamlar bildiğin röportaj yapar gibi karşılıklı soru cevap şeklinde gidiyorlar.. Anketten bile vasat Başlıklar var.
Moderasyon nerede acaba?
Gün boyu inci vari tamamlayıcı başlık/entry gördüm. Forum desen değil Sözlük hiç değil.
Zaten tanım desen hak getire.
Bunun için bana çok kızılmıştı, 1 yıla yakın süre oldu. Bugünlerde moderasyon nerelerde acaba?
Şunu da Söyleyeyim benim de forum/chat Tarzı ya da tamamlayıcı entrylerim vardır. Silinebilir. Ben "of çok iyi yazıyorum" Kafasında da Değilim. Hatalarım da oldu bilen bilir. Ve görüşümü belirtiyorum sadece..
Bu giriyi neden girdim çünkü burayı seviyorum, özellikle bazı yazarları..
Umarım bu yazı okunur ve lafügüzaf olmaktan öteye geçer ve bir tuşa basma etkisi yaratır yenilikler hatta düzenlemeler için. Selametle.
Edit: Ekleme.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar