bugün

/244
zengin bir madarotör 40 kişiye bira ısmarlıcak vay emenike!
silikon vadisine davet edeceğim saygı değer kişi...
ilgili yazar moderatör yetkili her şey.
bir sorun yaşıyor ve moderatörlerden dönüş alamıyor musunuz? bir mesaj atın. anında problem sona eriyor.
kendisine müteşekkirim... saygılar.
çok afedersiniz ama yazarlara bira (haram içecek) ısmarlayacağını söylüyor bu gayri muslim mod.
böyle olur ise gelmeyiz biz.
tabi eğer gül suyu kolonyası ile beraber şerbet ısmarlar ise geliriz inşallah (allah büyük harflere).

not: molotof kokteyli de olabilir bak.
Varlığı sorgulanan.
mobil siteyi düzeltmesi gereken admin. bekliyoruz bro. bu böyle gitmez.
sözlük tanrısı en ünlü sözü ise düzeldi arkadaşlardır.
millete bira ısmarlıyorsa benim evime de gazoz göndersin yazarı.
nickini sol frame de görünce öldü sanıp sevindiğim ama ölmediğini anlayınca derin kederlere transfer olunduğum ilgi budalası yazar, mod, admin.
Kendi nick altı harici bir yerle ilgilenmediğini düşündüğüm moderatör.
10 numara adam.
bira ısmarlayacagım dediyse ısmarlayacak adam.
arkadaş nedir bu adamla alip veremediginiz.
Mobil sürümün mesaj paneline geçmiş butonu getirmiş suser. Mobilden açılamayan başlıkları da düzeltirse eline vereceasddfg, şey pardon elini öpeceğim. Düzelt artık mk şunları.
(bkz: yiyor ama çalışıyor)
yazdığı imla hatalarıyla dolu entrylere rağmen silinmeyen bir yazar. modlar tarafından korunuyor sanırım.
artik mobil siteyi bir evirip cevirmesi lazim. kolay ve rahat kullanilacak hale getirmesi lazim.
Bak link ekliyom.

http://Http://www.kavun.com
tüccar.
sözlüğü izdivaç programı olmaktan kurtarmalıdır.millet birbirini ifşa ediyor.
Arkadaşa katılıyorum. Zall kurtar bizi.

Not: bir konuya "arkadaşa katılıyorum" diye dalmayı hep hayal etmişimdir.

Hepinize teşekkürler.
--spoiler--
format sikiyormuşsunuz, siktirmem.
am göt memeli başlıklar açıyormuşsunuz, açtırmam.
nickaltı kavgaları yapıyormuşsunuz, yaptırmam.
arkamdan ılık falan diyormuşsunuz, dedirtmem.
sözlüğü foruma çeviriyormuşsunuz, çevirtmem.
--spoiler--

hahahastır.
görsel
kırmızı şeridi kaldır isot.
Kendisine çok teşekkür ettiğim insan. Evet kendisi insan, surette insan gorunenler gibi değil yani,olması gerektiği gibi. Karakterli, onurlu, adam gibi adam. Bugün kendisinden yardım istediğim bir konuyla ilgili gerekeni yaptığı ve tavrını gösterdiği için bir kez daha kendisine teşekkür ediyorum.
Böyle insanları görünce seviniyorum...
sevgili zall

belki bunları yazmak için biraz geç oldu ama atalarımız ne demiş 'geç olsun, güç olmasın'. aylardır içimde biriktiriyorum, söylemeden geçemeyeceğim...

uludağ gagozlarımızı * istiyoruz...bunu 2014 yılında derece yapmış sözlük yazarları adına söylüyorum.. hadi ilk 400'e yollayamazsan, ilk 300'e, hadi ona da yollayamadın ilk 200'e... onu da geçtik diyelim ilk 100'e girenlere mutlaka gagoz hediye etmeliydin zall...

2014 yılbaşı gecesi uyduruktan bir 'itiraf' yazıp pusuda bekleyen ve 2015'in ilk entrilerini giren ilk on kişiye gagoz yolladığına göre bize de yollamalısın. biz yıl boyu gece demedik, gündüz demedik, hastalık -sağlık demedik sözlüğe hizmet ettik... yani tüm yılın emeğini görmemezlikten gelmen çok acı verici...

umarım dediklerimi dikkate alırsın... sevgilerim sevgili patronuma....*
Cok tesekkur ettigim kisi. Gercekten vicdan sahibi ve insan gibi insan. Kisiligine gercekten saygi duyuyorum.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026