bugün
- herkesle iyi anlaşan insan9
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir4
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak4
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 19 yaşında kızla yatmak12
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- kucaklaşma günü3
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ankara nın en güzel yanı6
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kemalist dünya26
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- elon musk2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ankara3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- velvet28
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- true'nun çaylak olması16
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- gitme diye yalvarmak6
- bir şeyler söyle4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
zengin bir madarotör 40 kişiye bira ısmarlıcak vay emenike!
silikon vadisine davet edeceğim saygı değer kişi...
ilgili yazar moderatör yetkili her şey.
bir sorun yaşıyor ve moderatörlerden dönüş alamıyor musunuz? bir mesaj atın. anında problem sona eriyor.
kendisine müteşekkirim... saygılar.
bir sorun yaşıyor ve moderatörlerden dönüş alamıyor musunuz? bir mesaj atın. anında problem sona eriyor.
kendisine müteşekkirim... saygılar.
çok afedersiniz ama yazarlara bira (haram içecek) ısmarlayacağını söylüyor bu gayri muslim mod.
böyle olur ise gelmeyiz biz.
tabi eğer gül suyu kolonyası ile beraber şerbet ısmarlar ise geliriz inşallah (allah büyük harflere).
not: molotof kokteyli de olabilir bak.
böyle olur ise gelmeyiz biz.
tabi eğer gül suyu kolonyası ile beraber şerbet ısmarlar ise geliriz inşallah (allah büyük harflere).
not: molotof kokteyli de olabilir bak.
Varlığı sorgulanan.
mobil siteyi düzeltmesi gereken admin. bekliyoruz bro. bu böyle gitmez.
sözlük tanrısı en ünlü sözü ise düzeldi arkadaşlardır.
millete bira ısmarlıyorsa benim evime de gazoz göndersin yazarı.
nickini sol frame de görünce öldü sanıp sevindiğim ama ölmediğini anlayınca derin kederlere transfer olunduğum ilgi budalası yazar, mod, admin.
Kendi nick altı harici bir yerle ilgilenmediğini düşündüğüm moderatör.
10 numara adam.
bira ısmarlayacagım dediyse ısmarlayacak adam.
arkadaş nedir bu adamla alip veremediginiz.
Mobil sürümün mesaj paneline geçmiş butonu getirmiş suser. Mobilden açılamayan başlıkları da düzeltirse eline vereceasddfg, şey pardon elini öpeceğim. Düzelt artık mk şunları.
(bkz: yiyor ama çalışıyor)
(bkz: yiyor ama çalışıyor)
yazdığı imla hatalarıyla dolu entrylere rağmen silinmeyen bir yazar. modlar tarafından korunuyor sanırım.
artik mobil siteyi bir evirip cevirmesi lazim. kolay ve rahat kullanilacak hale getirmesi lazim.
tüccar.
sözlüğü izdivaç programı olmaktan kurtarmalıdır.millet birbirini ifşa ediyor.
Arkadaşa katılıyorum. Zall kurtar bizi.
Not: bir konuya "arkadaşa katılıyorum" diye dalmayı hep hayal etmişimdir.
Hepinize teşekkürler.
Not: bir konuya "arkadaşa katılıyorum" diye dalmayı hep hayal etmişimdir.
Hepinize teşekkürler.
kırmızı şeridi kaldır isot.
Kendisine çok teşekkür ettiğim insan. Evet kendisi insan, surette insan gorunenler gibi değil yani,olması gerektiği gibi. Karakterli, onurlu, adam gibi adam. Bugün kendisinden yardım istediğim bir konuyla ilgili gerekeni yaptığı ve tavrını gösterdiği için bir kez daha kendisine teşekkür ediyorum.
Böyle insanları görünce seviniyorum...
Böyle insanları görünce seviniyorum...
sevgili zall
belki bunları yazmak için biraz geç oldu ama atalarımız ne demiş 'geç olsun, güç olmasın'. aylardır içimde biriktiriyorum, söylemeden geçemeyeceğim...
uludağ gagozlarımızı * istiyoruz...bunu 2014 yılında derece yapmış sözlük yazarları adına söylüyorum.. hadi ilk 400'e yollayamazsan, ilk 300'e, hadi ona da yollayamadın ilk 200'e... onu da geçtik diyelim ilk 100'e girenlere mutlaka gagoz hediye etmeliydin zall...
2014 yılbaşı gecesi uyduruktan bir 'itiraf' yazıp pusuda bekleyen ve 2015'in ilk entrilerini giren ilk on kişiye gagoz yolladığına göre bize de yollamalısın. biz yıl boyu gece demedik, gündüz demedik, hastalık -sağlık demedik sözlüğe hizmet ettik... yani tüm yılın emeğini görmemezlikten gelmen çok acı verici...
umarım dediklerimi dikkate alırsın... sevgilerim sevgili patronuma....*
belki bunları yazmak için biraz geç oldu ama atalarımız ne demiş 'geç olsun, güç olmasın'. aylardır içimde biriktiriyorum, söylemeden geçemeyeceğim...
uludağ gagozlarımızı * istiyoruz...bunu 2014 yılında derece yapmış sözlük yazarları adına söylüyorum.. hadi ilk 400'e yollayamazsan, ilk 300'e, hadi ona da yollayamadın ilk 200'e... onu da geçtik diyelim ilk 100'e girenlere mutlaka gagoz hediye etmeliydin zall...
2014 yılbaşı gecesi uyduruktan bir 'itiraf' yazıp pusuda bekleyen ve 2015'in ilk entrilerini giren ilk on kişiye gagoz yolladığına göre bize de yollamalısın. biz yıl boyu gece demedik, gündüz demedik, hastalık -sağlık demedik sözlüğe hizmet ettik... yani tüm yılın emeğini görmemezlikten gelmen çok acı verici...
umarım dediklerimi dikkate alırsın... sevgilerim sevgili patronuma....*
Cok tesekkur ettigim kisi. Gercekten vicdan sahibi ve insan gibi insan. Kisiligine gercekten saygi duyuyorum.
Gündemdeki Haberler