bugün
- true'nun çaylak olması17
- kemalist dünya22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek2
- antalyada üşümek3
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- aşk3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- velvet28
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- üniversitelerin gereksiz olması13
- evagreen2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- israil6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- arapça okuyabilen yazarlar3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
Kendisine saygı duyduğum sözlük yaratıcısı.
Ama birkaç konuda yanlış yaptığını düşünüyorum. Öncelikle sözlükle ilgilenilmediği veya az ilgilenildiği aşikâr, Allah'ın günü saldırı, aksaklık, olay, sorun vesaire. Tamam bunlar bir yere kadar ama uzun vadede böyle yürümez kusura bakma. Hele ki sözlükte bulunan onlarca hatta yüzlerce troll ve ünlü fake hesaplar var iken. Şimdi sorabilirsin "kim, kime göre troll?" Diye, hatta birileri çıkıp "LAN oğlum bana göre sen trollün Ata'sı Başbuğ'usun" diyebilir. Fakat çok zor mevzu değil temelde bu damgalama işi. Hadi troll olmadan olmaz Sözlük işinin eğlencesi bir nevi ama troll olmanın bile bir oluru yolu yordamı var kardeşim.
Adam fake ya da troll bariz ve bildiğin "bilinçaltını kusuyor" sol frame'e. Kadınlara veyahut kadın yazarlara karşı Aşağılamada hatta alçakça suçlamalarda bulunuyor.. Bu gece olduğu gibi. Hiçbir yaptırım veya ceza söz konusu bile değil.
Başka mevzu özellikle sözlükte onlarca fake Hesabı olan arkadaşlar.. Tamam bir tane olsun çaylaklık ayağına da ben kaç tane yazar sayarım fake Hesabı bile ünlü olan *mına koyim.. Beş tane fake hesap ile karma, puan kasan yazar gördüm. Bunların önüne büyük oranda geçilir ikimiz de biliyoruz.
Ayrıca gün boyu forum/chat tarzında yüzlerce entry gördüm, adamlar bildiğin röportaj yapar gibi karşılıklı soru cevap şeklinde gidiyorlar.. Anketten bile vasat Başlıklar var.
Moderasyon nerede acaba?
Gün boyu inci vari tamamlayıcı başlık/entry gördüm. Forum desen değil Sözlük hiç değil.
Zaten tanım desen hak getire.
Bunun için bana çok kızılmıştı, 1 yıla yakın süre oldu. Bugünlerde moderasyon nerelerde acaba?
Şunu da Söyleyeyim benim de forum/chat Tarzı ya da tamamlayıcı entrylerim vardır. Silinebilir. Ben "of çok iyi yazıyorum" Kafasında da Değilim. Hatalarım da oldu bilen bilir. Ve görüşümü belirtiyorum sadece..
Bu giriyi neden girdim çünkü burayı seviyorum, özellikle bazı yazarları..
Umarım bu yazı okunur ve lafügüzaf olmaktan öteye geçer ve bir tuşa basma etkisi yaratır yenilikler hatta düzenlemeler için. Selametle.
Edit: Ekleme.
Ama birkaç konuda yanlış yaptığını düşünüyorum. Öncelikle sözlükle ilgilenilmediği veya az ilgilenildiği aşikâr, Allah'ın günü saldırı, aksaklık, olay, sorun vesaire. Tamam bunlar bir yere kadar ama uzun vadede böyle yürümez kusura bakma. Hele ki sözlükte bulunan onlarca hatta yüzlerce troll ve ünlü fake hesaplar var iken. Şimdi sorabilirsin "kim, kime göre troll?" Diye, hatta birileri çıkıp "LAN oğlum bana göre sen trollün Ata'sı Başbuğ'usun" diyebilir. Fakat çok zor mevzu değil temelde bu damgalama işi. Hadi troll olmadan olmaz Sözlük işinin eğlencesi bir nevi ama troll olmanın bile bir oluru yolu yordamı var kardeşim.
Adam fake ya da troll bariz ve bildiğin "bilinçaltını kusuyor" sol frame'e. Kadınlara veyahut kadın yazarlara karşı Aşağılamada hatta alçakça suçlamalarda bulunuyor.. Bu gece olduğu gibi. Hiçbir yaptırım veya ceza söz konusu bile değil.
Başka mevzu özellikle sözlükte onlarca fake Hesabı olan arkadaşlar.. Tamam bir tane olsun çaylaklık ayağına da ben kaç tane yazar sayarım fake Hesabı bile ünlü olan *mına koyim.. Beş tane fake hesap ile karma, puan kasan yazar gördüm. Bunların önüne büyük oranda geçilir ikimiz de biliyoruz.
Ayrıca gün boyu forum/chat tarzında yüzlerce entry gördüm, adamlar bildiğin röportaj yapar gibi karşılıklı soru cevap şeklinde gidiyorlar.. Anketten bile vasat Başlıklar var.
Moderasyon nerede acaba?
Gün boyu inci vari tamamlayıcı başlık/entry gördüm. Forum desen değil Sözlük hiç değil.
Zaten tanım desen hak getire.
Bunun için bana çok kızılmıştı, 1 yıla yakın süre oldu. Bugünlerde moderasyon nerelerde acaba?
Şunu da Söyleyeyim benim de forum/chat Tarzı ya da tamamlayıcı entrylerim vardır. Silinebilir. Ben "of çok iyi yazıyorum" Kafasında da Değilim. Hatalarım da oldu bilen bilir. Ve görüşümü belirtiyorum sadece..
Bu giriyi neden girdim çünkü burayı seviyorum, özellikle bazı yazarları..
Umarım bu yazı okunur ve lafügüzaf olmaktan öteye geçer ve bir tuşa basma etkisi yaratır yenilikler hatta düzenlemeler için. Selametle.
Edit: Ekleme.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar