bugün

/244
sevgili zall

şu istanbul zirvesinde bedava içki ısmarlayacağın kişiler arasındayım.

hacı şimdi sana güvenerek yer içeriz bir de hesap gelir ödemeden kaçarsın falan fena bozuşuruz haberin olsun.

bak şunun şurasında kaç yıldır yüz yüze bakıyoruz.

şimdi yine şöyle bi resimlerine baktım pek tekin ayak değilsin.

bakışlar makışlar bi korktum senden ha!

şimdi sana bunları yazıyorum ya, başıma bir şey gelmez değil mi!

not: duruma göre kuzenimin üstüne atacağım.
https://www.youtube.com/watch?v=HH3mQqEheX4

ya bi insan nasıl olur da utanmadan"sol frame ne lan" der anlamıyorum.

iti kopuğu, trolleri, sapıkları, iki lafı biraraya getiremeyenleri toplayan, başlıkları temizlemeyen, yazılmaması için yaptırım uygulamayan sen, sol frame i beğenmeyen yine sen.

bi yürü git allasen.
Yıllardır hiç bir yerde denk gelmediğim ama danalığından hiç bir şey kaybetmemiş olan zall'dır
Videosunu yeni izledim. Çok sakin çok cool adam ya. Gülmekten öldüm. Keşkem ankarada olsaydım da bende gitseydim o zirveye..
en sevdiğim moderatör. *
adam kod üzerine tez yazmış... yeni nesil bill gates, geliştirilebilir bilişim düzey, 48 saat aktif yazılım kabiliyeti, 1.nesil 16.segment... adama '' sözlüğün Batıyormuş doğru mu?'' diye soruyorlar, ''Evet batıyor ama paranın içine'' diyor *

kıymetlimiss *

yedirmeyiz.
modlarından şikayetçi olduğum site sahibi abimiz, kafasına göre silik atıyor haberin olsun.
mucuk mucuk. *
sözlükte fake hesapları olan vasat troll.
Fakeleriyle sözlükte saçmalayan kendinden iyi trolleyen komik yazarları anında silen vasat moderatör.
en gereksiz nicke sahip yazar.
benden 9 yıl önce kaydolmuş fakemdir.

Silin gitsin.
bu hafta sonu yapılacak zirvede gelen ilk 40 kişiye *bira ısmarlayacak kişidir. *
Yok ya o bu sözlüğün sahibi, eğer değilse nasıl bu kadar entry almış.

Malsın.
böyle berbat bir nicki çok aramış mı dediğim moderatör.
nick tavsiyesi: cccmhpccc
sözlüğün ilk entryrisini neden klavye adlı başlığa girdiğini merak ettiğim zaat. insan bi önce (bkz: uludağ sözlük) e girer.
kendisi beni takip eder ama ben onu etmem. çok popiyimdir.
Verdiği oydan òtürü pişmanlık duyan moddur seçimden once beni haksiz yere çaylak etmisti ama simdi gercekleri gormus gibi duruyor ins doğru yolu bulur.
Aciklama bekliyoruz kamki.
Bu ne ya sözlük?
bi sözlüğe bile sahip çıkamayan admin . admin demeye dilim varmıyo artık.
Vazelin sürdü herhalde rahatça girdik bu sefer çok şükür.
"arkadaşlar düzeldi"

yazmadığın her açıklama yok hükmündedir kank.
Dükkani içerden kilitleyip gitti bir an , cama burnumuzu dayayip bekledik yarım saat .
Gaddarsin zall!!
Saldırılar karsisinda arkasinda oldugumuz moddur.
dik dur egilme sozluk halki seninle.
Yazarları tehdit yoluyla hdpye oy vermeye zorlayan sözlük sahibi.
Mesaj attı bana kanka sen de gel güçlü olalım diye.
Korktum silerse diyerek tamam dedim.
Ama vermedim iso vermedim.
Veremedim.*
şeyi kapat dediğim yazar. lag var lag.
© copyright 2005 - 2026