bugün

zall

sözlüğün içine daha iyi sıçılabilmesi için çalışan admin. ekşideki gibi 'dedim olay, yaptığım şey' tarzı entry bitirme olayını getirmiş. yani siteyi iyice günlüğe, karalama defterine çevirmek için böyle bir şey yapılmalıydı. mal insanlar yazarken tanım yapamıyordu yapabilsinler diye. ekşi sözlük, twitter olacam ben de facebook gibi genele hitap edicem diye kendi kendinin ağzına sıçmıştı. ahır gibi olmuş orası da, böyle sistemle ekşi ahır oluyorsa ve yarak kürek insanları mıknatıs gibi çekiyorsa burayı düşünemiyorum. söylemişti dersin zall reyiz, iki yıla bu sözlük ya kapanır ya da private sözlük gibi bir şeye dönüşür.
© copyright 2005 - 2026