bugün

we could be the same

manga'dan beklenilmeyecek derecede kötü şarkı.

adamların iki albümlerine de bakıldığında neredeyse kötü denebilecek şarkı yok.
demek ki üretkenler. demek ki şarkıyı yaparlerken bi kısıtlama, bi müdahale geldi birilerinden*. böyle düşünmek lazım.
olmamış ama olmamış.
© copyright 2005 - 2026