bugün
- falıma bakmak isteyen var mı20
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- kemal kılıçdaroğlu13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- yaz aşkı bulamamak7
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- iş flörtü5
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- düşünürken tavana bakmak4
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- herbokolog4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde8
- kalamar ızgara3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- beyler gammazlandım3
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- su içmekten göbeğin çıkması4
- chp den akp'ye jet geçiş5
- biraz osursak mı3
- pelin gümüşdağ2
- tembellik hakkı4
- yastığın soğuk tarafı2
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- ibrahim hacıosmanoğlu6
- ayrılığın 7 aşaması4
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- midenin tencere olması3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- çita leopar jaguar farkı2
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- sedat pekmez17
- devşirmelik makamı13
- eski uludağ sözlük ortamı7
- online yazarlar8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- bir şeyler söyle3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- manipülasyon nasil önlenir5
tam olarak şöyledir:
http://img276.imageshack.us/img276/7370/w124jk1.jpg
http://img276.imageshack.us/img276/7370/w124jk1.jpg
bir adet cabrio ya da coupe modeline sahip olmaz istediğim bence mercedesin en yakışıklı e-class kasa kodudur.
yakında carbon kaplatmayı düşündüğüm arabam. aslında garajda duran 2010 model mercedes e220 cdi de var ama yemin ederim bu arabayı kullanmak daha zevkli. o mükemmel duruşu yok mu... e500'ü olsa altıma ferrari verseler değişmem dicem de yok lan abartmıyım şimdi neyse. bazı arabalarda kendinizi güvende hissedersiniz. mesela tır. tır yolculuğu da yaptım ben. arabalara yukardan bakıyorsunuz kendinizi bi bok sanıyorsunuz. bi kaza olsa önümüze bi araba geçse siker atarız diyorsunuz içinizden yani. işte bu arabada da öyle. hem bir efsaneleşmiş hikaye vardır w124 kasa mercedeslerle ilgili. "mercedes, w124 kasalar için yanlışlıkla fazla dayanıklı yaptığını yaptığını kabul ediyor" diye. tamam bu biraz sallamasyon olabilir objektif olmak gerekise ama bu araçlarla yapılan kazalara bakın. önünde durabilecek araç olarak bir tek volvo'yu görebiliyorum. vw, bmw hatta yeni mercedesleri bile haşat eder. tek eksik yanı hava yastıkları. pek kaliteli değil. bu genel olarak mercedes'ler için geçerli ama öndeki amblemi gördüğünüz zaman kendinizi güvende hissediyorsunuz. hele o tekli sileceği... kelebek çizer. her neyse çok yazdım. neden mercedes e220'ye binmiyorsun? gerçekten var mı? diye soracak olanlar olursa yan yana fotoğraflarını çekip koyabilirim. bu arabada öyle anılarım var ki benim, vazgeçemiyorum.
eskimeyecek olan araba modelidir.
yakışıklı, otoriter ve babayiğit bir his vermektedir.
haddinden fazla sağlam ve iyidir.
yakışıklı, otoriter ve babayiğit bir his vermektedir.
haddinden fazla sağlam ve iyidir.
1985-1995 yılları arasında üretilen, mid-sized şase yapısıyla e klasmanında satışa sunulan mercedes - benz ürünü makinelerin kasa kodu.
Alman mühendislerinin dayanıklılık prensibine göre tasarladığı, her türlü iklim şartında 1.000.000 km yi arızasız tamamlayabilecek mühendislik harikasıdır. Küt yapısına rağmen rüzgar sürtünme katsayısı şaşırtıcı derecede düşüktür.
bizim topraklarda eskiden müteahhitler, şu sıralar kekolar kullanır, o ayrı.
Alman mühendislerinin dayanıklılık prensibine göre tasarladığı, her türlü iklim şartında 1.000.000 km yi arızasız tamamlayabilecek mühendislik harikasıdır. Küt yapısına rağmen rüzgar sürtünme katsayısı şaşırtıcı derecede düşüktür.
bizim topraklarda eskiden müteahhitler, şu sıralar kekolar kullanır, o ayrı.
bir adet siyah renk amg jantlısının hayalini kurduğum makina.
efsane, efsane, efsane. hayaldir siyahından bir tanesi. biraz eskidir ama efsanedir. allah herkese nasip etsin şöyle bir şey;
görsel
görsel
bakım ve kullanım talimatlarına uyuulursa 1.000.000 km yi arızasız devirebilecek alman makinesinin kasa kodu.
fren disklerini sökmek için balyozla girişmek gerekir.
fren disklerini sökmek için balyozla girişmek gerekir.
müteahhit kasa mercedestir.
hakkında "04.07.2012 02:28 " tarihinde bi entry girdiğim arabam. nazar değmiştir. kesinlikle nazar amk. gelen geçen satmayı düşünür müsün çok iyi araba falan dedi. sunroof'umda ve rölantide sorun var. sikicem böyle işi.
Mercedesin en seksi en edsane kasasıdır ileride hobi olarak garajıma bir adet satın almak isterim.ayrıca ikiyüz bin küsür kilometredekiletinin bile motor ömrü yüzde 75 üzerinde çıkmaktadır. Yaşayan efsane diyebiliriz kısaca
mercedes in dayanıklılık konusunda ne kadar ileride olduğunun göstergesi niteliğindeki modelinin kasa kodudur.
youtube da bu kasayla ilgili hunharca yapılan testler bulunmaktadır. üzerinden canavar arabayla geçilmesine, motor kısmı dinamitle patlatılıp cayır cayır yakılmasına rağmen motordaki sıvı taşıyıcı plastik aksam yenilendiğinde tek marşla çalışmaktadır.
siyah + amg jantlısı makbuldür.
youtube da bu kasayla ilgili hunharca yapılan testler bulunmaktadır. üzerinden canavar arabayla geçilmesine, motor kısmı dinamitle patlatılıp cayır cayır yakılmasına rağmen motordaki sıvı taşıyıcı plastik aksam yenilendiğinde tek marşla çalışmaktadır.
siyah + amg jantlısı makbuldür.
araca modeline göre bakıldığında -ulan harbiden adamlarda ne akıl varmış, tepkisi görülebilir. çünkü yaşına göre özellikleri günümüz araçlarıyla yarışıyor. klima, abs, hava yastığı, otomatik açılır perde, 4 cam otomatik vs vs.
araçta şu var ki direksiyonu tam tur kırdığımızda tekerleklere bakıldığında o yöne çapraz yatmış bir teker görülür ki bu da o donem de mercedes'in her ayrıntıyı düşündüğünü gösterir. emniyet kemerini takmadığınızda üstte beliren işaret. pedalla kilitlenen ve mandalla açılan el freni. ve kasada ayrı bir işçilik var şahsen başımızdan geçen bir olayı anlatmak isterim;
90 model 200e bir aracımız var. kuzenle dolaşırken bir rampa da önümüze araç çıktı ve geri gelmek zorunda kaldık. kuzenin de ani debriajıyla arkada ki skodaya tıklattık. arabadan indiğim de skodanın ön panjuru, plakası, ızgarası yerdeydi. ve ön kaputu açılmış ve kasnamıştı, kapanmıyordu. mercedese baktığımda ise hiç ama hiçbirşey yoktu sadece vurulan yerde ufak bir çizik.
araçta şu var ki direksiyonu tam tur kırdığımızda tekerleklere bakıldığında o yöne çapraz yatmış bir teker görülür ki bu da o donem de mercedes'in her ayrıntıyı düşündüğünü gösterir. emniyet kemerini takmadığınızda üstte beliren işaret. pedalla kilitlenen ve mandalla açılan el freni. ve kasada ayrı bir işçilik var şahsen başımızdan geçen bir olayı anlatmak isterim;
90 model 200e bir aracımız var. kuzenle dolaşırken bir rampa da önümüze araç çıktı ve geri gelmek zorunda kaldık. kuzenin de ani debriajıyla arkada ki skodaya tıklattık. arabadan indiğim de skodanın ön panjuru, plakası, ızgarası yerdeydi. ve ön kaputu açılmış ve kasnamıştı, kapanmıyordu. mercedese baktığımda ise hiç ama hiçbirşey yoktu sadece vurulan yerde ufak bir çizik.
her insanın az ya da çok sempati duyduğu bir kasa vardır. w140 benim için bambaşka bir öneme sahip de bu daha bir başka. ne çok ağır, ne çok hafif. o aynaların naifliği, tıpa gazdan sonra yola yer ile mesafesinin azalışı çok bir başka. 2,5 motordan aşağısı biraz hantal evet ama o verdiği tatlı haz herşeye değer.
görsel
görsel
içine binip kullanmasam da kullananların tecrübelerini okuyunca sürmüş kadar olduğum araçtır w124.
Ve aynı zamanda 2 sene sonra ise başlar başlamaz kredi çekip alacağım araçtır.
Ne kadar eski olsa da kapitalizme kurban gitmeyen tam tersi o zamanın tüm imkanları kullanilarak tasarlanan, günümüzde bile tank gibi sapa sağlam olan ama fiyat olarak uçuk kaçık fiyatlar istenen bir araçtır.
Aynı zamanda o önündeki yıldıza bakarak seyahat etmenin verdiği mutluluğu hiçbir araba veremez.
Arkadaşlarım sürekli diyor ne buluyorsun bu arabada, al son modem bir Volkswagen tarzı bir araç vs diye.
Ben eskiye aşığım eskilere özlem duyuyorum. Ve aynı zamanda eşyaya değer vermek istemiyorum, 2 metal hurdayla hava atmak, kendimi özel hissetmek yerine,
Eski, mazi kokan ve aynı zamanda son derece rahat ve güzel araca binmek istiyorum.
inşallah nasip olursa alacağım ve buraya fotosuyla editleyeceğim 2 sene sonra.
Ve aynı zamanda 2 sene sonra ise başlar başlamaz kredi çekip alacağım araçtır.
Ne kadar eski olsa da kapitalizme kurban gitmeyen tam tersi o zamanın tüm imkanları kullanilarak tasarlanan, günümüzde bile tank gibi sapa sağlam olan ama fiyat olarak uçuk kaçık fiyatlar istenen bir araçtır.
Aynı zamanda o önündeki yıldıza bakarak seyahat etmenin verdiği mutluluğu hiçbir araba veremez.
Arkadaşlarım sürekli diyor ne buluyorsun bu arabada, al son modem bir Volkswagen tarzı bir araç vs diye.
Ben eskiye aşığım eskilere özlem duyuyorum. Ve aynı zamanda eşyaya değer vermek istemiyorum, 2 metal hurdayla hava atmak, kendimi özel hissetmek yerine,
Eski, mazi kokan ve aynı zamanda son derece rahat ve güzel araca binmek istiyorum.
inşallah nasip olursa alacağım ve buraya fotosuyla editleyeceğim 2 sene sonra.
1988 model 250D ile dahil olduğum kasa. 5 ileri manuel şanzımanımla selamlıyorum sizleri. Rengi de gök mavisi, kudurun amk *
uzun ömürlü olması için üretilmiş, günümüzdeki arabalar gibi 4 5 yılda her tarafı dökülmeyen sağlam ve çok sevdiğim bir mercedes-benz modelidir. c126 ile beraber bir tanesine sahip olmak isterim.
açık ara en iyi e serisi kasasıdır.
overengineering. yalnız 200 d'den uzak durun. bu araca en uyumsuz motordur kendisi. mümkünse 230 e'den başlayın.
hala alınabilir. temiz bir örneğinin sıfır km bir fiat egea'dan daha iyi bir konfora sahip olacağını garanti ederim.
hala alınabilir. temiz bir örneğinin sıfır km bir fiat egea'dan daha iyi bir konfora sahip olacağını garanti ederim.
1990-1995 arası üretilen Mercedes modeli.
Şöyle temiz, az kullanılmış bir tanesini ikinci araç olarak almayı isterdim.
Çok hoş, çok güzel.
Şöyle temiz, az kullanılmış bir tanesini ikinci araç olarak almayı isterdim.
Çok hoş, çok güzel.
mercedes benz e serisinin sanırım en efsane kasasıdır. özellikle makyajlı modelleri beni cezbetmektedir. 1995 yılından sonra üretimleri durmuştur. bana göre kendisini en iyi temsil eden yeni nesil kasası w212'dir.
Şundan bir tane alsam, geri satarken sorun çıkarır mı diye düşündüren.
Sorunsuz olacağını bilsem 10 yıl yine binerim. Çok güzel şerefsiz.
Ama şu yaşta, şu donanımla sorunsuz gününün geçeceğini düşünmüyorum maalesef.
Sorunsuz olacağını bilsem 10 yıl yine binerim. Çok güzel şerefsiz.
Ama şu yaşta, şu donanımla sorunsuz gününün geçeceğini düşünmüyorum maalesef.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar