bugün
- kuzenin içine boşalmak12
- falıma bakmak isteyen var mı26
- erkekler neden az yaşar4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- hapşırırken aynı anda osurmak7
- eril erkek meslekleri6
- 2026 dünya kupası19
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- futbol12
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- utku gümrükçü6
- ioçk kızmış beyler4
- evde mum bulundurmak5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip6
- metrobüs kliması4
- yengeyi götürmek2
- vurdurmak özgürlüktür2
- eski entry lerini okuyup duygulanmak2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek2
- kemal kılıçdaroğlu14
- birader yazar olmak2
- demokratik kongo cumhuriyeti2
- king is back2
- siz hepiniz eşref tek2
- kolombiya2
- 1 yıldan fazladır sakız çüğnememek2
- hırvatistan2
- panama2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- türk kahvesi içerken düşünülenler2
- 24 haziran 2026 kolombiya demokratik kongo maçı2
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- ayrılığın 7 aşaması6
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- aldım kabul ettim9
- yaz aşkı bulamamak7
- çocuğa sen elime doğmuştun diyen doktor2
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- ona bir şey söyle9
- iş flörtü5
yakında carbon kaplatmayı düşündüğüm arabam. aslında garajda duran 2010 model mercedes e220 cdi de var ama yemin ederim bu arabayı kullanmak daha zevkli. o mükemmel duruşu yok mu... e500'ü olsa altıma ferrari verseler değişmem dicem de yok lan abartmıyım şimdi neyse. bazı arabalarda kendinizi güvende hissedersiniz. mesela tır. tır yolculuğu da yaptım ben. arabalara yukardan bakıyorsunuz kendinizi bi bok sanıyorsunuz. bi kaza olsa önümüze bi araba geçse siker atarız diyorsunuz içinizden yani. işte bu arabada da öyle. hem bir efsaneleşmiş hikaye vardır w124 kasa mercedeslerle ilgili. "mercedes, w124 kasalar için yanlışlıkla fazla dayanıklı yaptığını yaptığını kabul ediyor" diye. tamam bu biraz sallamasyon olabilir objektif olmak gerekise ama bu araçlarla yapılan kazalara bakın. önünde durabilecek araç olarak bir tek volvo'yu görebiliyorum. vw, bmw hatta yeni mercedesleri bile haşat eder. tek eksik yanı hava yastıkları. pek kaliteli değil. bu genel olarak mercedes'ler için geçerli ama öndeki amblemi gördüğünüz zaman kendinizi güvende hissediyorsunuz. hele o tekli sileceği... kelebek çizer. her neyse çok yazdım. neden mercedes e220'ye binmiyorsun? gerçekten var mı? diye soracak olanlar olursa yan yana fotoğraflarını çekip koyabilirim. bu arabada öyle anılarım var ki benim, vazgeçemiyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar