bugün

w124

Şundan bir tane alsam, geri satarken sorun çıkarır mı diye düşündüren.
Sorunsuz olacağını bilsem 10 yıl yine binerim. Çok güzel şerefsiz.

Ama şu yaşta, şu donanımla sorunsuz gününün geçeceğini düşünmüyorum maalesef.
© copyright 2005 - 2026