bugün

w124

hakkında "04.07.2012 02:28 " tarihinde bi entry girdiğim arabam. nazar değmiştir. kesinlikle nazar amk. gelen geçen satmayı düşünür müsün çok iyi araba falan dedi. sunroof'umda ve rölantide sorun var. sikicem böyle işi.
© copyright 2005 - 2026