bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım2
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- 19 yaşında kızla yatmak5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- versuch2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- kemalist dünya24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- her insanın bir cini olması8
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- kadınlar2
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- portekiz5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kolombiya4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- uludağ sözlüğün boşalması3
- rakı sevmemek7
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
yakında yazarların sırtına, şortuna reklam almaları yönünde talepte bulunması muhtemel şirket.
"Burayı geçici süre kapatmamızdan dolayı bizi arayıp istediğin kadar saydırabilirsin. Üstelik sadece 2 kontör."
Demek öyle ha?
Numara verdin de biz mi aramadık vodafone?
Kırosun ama para sende be!
Demek öyle ha?
Numara verdin de biz mi aramadık vodafone?
Kırosun ama para sende be!
geçtiğimiz günlerde istanbul'da bir reklam şirektinde çalışan arkadaşımla hakkında konuştuğumuz operatör. turkcell'in gençlere yönelik reklam stratejisinin tutmasıyla farklı arayışlara geçtiğini söyledi arkadaş. hedef olarak orta yaşı baz alması vodafone'a epey getiri sağlamış. zaten piyasadaki reklamlarına da baktığımız zaman bariz bir şekilde belli ediyor kendini. şafak sezer, orhan gencebay vs.
oysa bugün uludağ sözlük'i hedef alan reklamı fazlasıyla şaşırttı beni. reklam amacına ulaştı ama zaten bekledikleri de buydu. tepki bekliyorlardı. bir bakın bakalım sözlük içindeki istenmeyen yazarlara. eksi oy rekorları kırıyorlar ama hala millet deli gibi okuyor. sözlüğün aranılan isimleri bunlar.
bilmiyorum sonuç olarak ne değişecek ama hayatta alıpta kullanmayacağım hat.
oysa bugün uludağ sözlük'i hedef alan reklamı fazlasıyla şaşırttı beni. reklam amacına ulaştı ama zaten bekledikleri de buydu. tepki bekliyorlardı. bir bakın bakalım sözlük içindeki istenmeyen yazarlara. eksi oy rekorları kırıyorlar ama hala millet deli gibi okuyor. sözlüğün aranılan isimleri bunlar.
bilmiyorum sonuç olarak ne değişecek ama hayatta alıpta kullanmayacağım hat.
sadece uludağ sözlükte kampanyası dönmemiş başka internet portallarını da işgal etmiştir.
görsel
görsel
anı yaşatan deli şirket..
vo = voice, da = data, fone = phone birşelmesinden ismini alan, dünyanın en büyük gsm operatörüdür.
son reklamlarıyla sempati nasıl antipatiye dönüşür dersi vermiş olan kurum.
güç gösterisi yapan firmadır. kızmak yersizdir. adamlar böyle bir reklam vermek istemiş olabilirler ama önemli olan bunu uludağ sözlük yönetiminin kabul edip etmemesi. zorla vermiyor adamlar bu reklamı.
ama uludağ sözlük yönetimi de haklı. adamlar böyle bir site açmışlar, böyle bir ortam yaratmışlar belirli bir gelirleri olmak zorunda ki site gelişsin, güzelleşsin. bazı yazarlar zall para kazanmasın diyor, ee peki arkadaşım adam para kazanmazsa yarın kapatıp giderse siteyi? ozamanda adı emeklerimizi çaldı olucak. format format diye ağlıyorlar biraz site yaşatma ve geliştirme formatına baksınlar.
vodafone seni oldum olası hiç sevmedim. orange varken sana bakmam bile ama türkiye ile en ucuz sen görüştürdün bizi. sakın batma.
ama uludağ sözlük yönetimi de haklı. adamlar böyle bir site açmışlar, böyle bir ortam yaratmışlar belirli bir gelirleri olmak zorunda ki site gelişsin, güzelleşsin. bazı yazarlar zall para kazanmasın diyor, ee peki arkadaşım adam para kazanmazsa yarın kapatıp giderse siteyi? ozamanda adı emeklerimizi çaldı olucak. format format diye ağlıyorlar biraz site yaşatma ve geliştirme formatına baksınlar.
vodafone seni oldum olası hiç sevmedim. orange varken sana bakmam bile ama türkiye ile en ucuz sen görüştürdün bizi. sakın batma.
dunya'nin her tarafinda haiti depremi için paralar toplayan gsm şirketi.
ingiltere'deki kullanicilarina da su mesaji çekmiştir;
if you wish to donate to the haiti eathquake appeal text 'give' to 70077 to donate £5.
ingiltere'deki kullanicilarina da su mesaji çekmiştir;
if you wish to donate to the haiti eathquake appeal text 'give' to 70077 to donate £5.
3g üzerinden ücretsiz tv izlettiren operatör turkcell ise paralı ve de kanal d star gibi kanallar yok nedense .
reklamlarindan bircok kisiyi bezdirmis operatordur. yeter bu kadar reklam vodafone!
(bkz: türkiye vodafone vakfı)
Bir telefon operatörüdür, Türkiye piyasasını eline alabilmek için her türlü fedakarlıkta bulunan bir operatördür..
Ama biz yerli malın yurdun malı diyoruz ve Turkc..l kullanıyoruz..
Ama biz yerli malın yurdun malı diyoruz ve Turkc..l kullanıyoruz..
Amerika ve Kanada gibi çok çok uzak iki ülkeyi yakınımıza getiren operatör.
Artık amerika ve kanadadaki evi işi cebi aramak 1 kontör yada 20 kuruş.
http://www.vodafone.com.t.../tek-amerika-faturali.php
Artık amerika ve kanadadaki evi işi cebi aramak 1 kontör yada 20 kuruş.
http://www.vodafone.com.t.../tek-amerika-faturali.php
kullanıcısını çok zor durumlara düşüren, türkiye nin en kötü gsm operatörü.
dahil olduğum tarife/seçenek: tek dünya
dk ücreti: 19 kr
benim faturama yansıyan dk ücreti: 1,30 tl
onlarca arama ve yazı yazmam sonucu yetkililerin bulduğu çözüm: hiçbirşey
benim yok yere ödediğim fatura: 250 tl
dahil olduğum tarife/seçenek: tek dünya
dk ücreti: 19 kr
benim faturama yansıyan dk ücreti: 1,30 tl
onlarca arama ve yazı yazmam sonucu yetkililerin bulduğu çözüm: hiçbirşey
benim yok yere ödediğim fatura: 250 tl
Türkiye'de en uygun tarifeyi sunan operator.
kandilimizi en içten dilekleriyle kutlayan sms i sayesinde şaşırtan operatör. think global act local ın dibine vurmuşlar yakında "elhamdülillah müslümanım ya sen?" diye başka bir mesaj atarsa şaşırmıyacağım.
nasıl bir hesaplama sistemi varsa kesilen faturalar 10-15 günde sisteme yansıyor. fatura kesiminden itibaren minimum 10 gün ne fatura gelmiş, kaç para konuşmuşum bilmenize imkan yok. yani nerdeyse milyonlarca kullanıcının hesabını excel de falan tuttuklarına inanıcam.
edit: bütün gün my vodafone dan çıkmayan biri olarak söylüyorum ki, o da tırt. güncel görüşme detayları yanlış ve ft oraya da 10 günden önce yansımıyor. bugün 11. gün faturam kesileli, hani nerde?
edit: bütün gün my vodafone dan çıkmayan biri olarak söylüyorum ki, o da tırt. güncel görüşme detayları yanlış ve ft oraya da 10 günden önce yansımıyor. bugün 11. gün faturam kesileli, hani nerde?
myvodafone servisi ile henüz fatura bile kesilmemişken dakika dakika ne kadar konuştuğunuzu takip edebileceğiniz, kaç mesaj attığınızı görebileceğiniz, internet kullanımına kadar tüm detayı veren bir servise sahiptir. bu servisle hem anlık görüntüleme hem de kesilmiş resmi fatura tutarı anında görüntülenebiliyor. şu haliyle diğer operatörlerin birkaç adım önündedir...
https://www.vodafone.com....afone/myvodafone.home.php
https://www.vodafone.com....afone/myvodafone.home.php
kapsama alanı olayında yardırmıştır, turkcell falan ardından nal topluyor...
*
*
an itibariyle bir anda sorun yaşamaya başladığım hat. bir gitti daha gelmiyor arkadaş. sınırlı servis vb. sorunlar içerisindeyim. kafayı yemek üzereyim.
ankara beşevler'de yeni bir şube açmış gsm operatörü. vodafone cafe beşevler ismiyle geçiyor, öğrencinin zibil kaynadığı bir yerde farklı bir konsept yakalamışlar. 2 hattım var turkcell ve avea olmak üzere. lakin; her an numaramı bu operatöre taşıyabilirim. çünkü; son zamanlarda yapılan atakla öğrencileri aveadan birer ikişer kapıyor, çekim gücü olarak da turkcell le yarışır vaziyette zaten. benim istediğim de bu zaten: avea'nın ucuzluğu, turkcell'in kalitesi.
3/3/2010 da Ahde Vefa Kampanyasını bitirerek bizi yine şoka uğratan operatör.
Uluslararası operatör olduğunu sonunda anlayan şirket.
Yeni CepAvantaj tarifesi ile paketinizdeki ücretsiz diğer yön aramaları ile artık yurt dışınıda arayabileceksiniz!
Artık bu gidişle sınırlar ülkemizde yavaş yavaş kalkıyor gibi. Rakiplerinde vereceği tepkisel tarifeler olacaktır muhakkak.Almanyadaki Halamın arayışındaki gururlanmayı artık ne mutluki bizde yaşayacağız.
http://www.vodafone.com.t...eler/yeni-cep-avantaj.php
Yeni CepAvantaj tarifesi ile paketinizdeki ücretsiz diğer yön aramaları ile artık yurt dışınıda arayabileceksiniz!
Artık bu gidişle sınırlar ülkemizde yavaş yavaş kalkıyor gibi. Rakiplerinde vereceği tepkisel tarifeler olacaktır muhakkak.Almanyadaki Halamın arayışındaki gururlanmayı artık ne mutluki bizde yaşayacağız.
http://www.vodafone.com.t...eler/yeni-cep-avantaj.php
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar