bugün

vodafone

kullanıcısını çok zor durumlara düşüren, türkiye nin en kötü gsm operatörü.

dahil olduğum tarife/seçenek: tek dünya
dk ücreti: 19 kr
benim faturama yansıyan dk ücreti: 1,30 tl
onlarca arama ve yazı yazmam sonucu yetkililerin bulduğu çözüm: hiçbirşey
benim yok yere ödediğim fatura: 250 tl
© copyright 2005 - 2026