bugün
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- hızlı para kazanmanın yolları10
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- yazarların imza parfümleri13
- pkk nasıl biter5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar9
- dünya11
- 2026 dünya kupası25
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- tramer kaydı olan kız2
- futbol17
- bir insanı sevmek12
- saygıdeğer birader yazarlar3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- mutluluğun fark edilmemesi9
- lise5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- niğdeliler2
- akp aslında yok her şey dekor5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- kıskanmak7
- raskolnikov2
- amerikan yahudileri3
- yargıcı2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- devlet gücü6
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- güney kore2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- devlet bahçeli2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- bosna hersek4
Türkiyenin kaderi. Çok az insan bunu yapmadan krallar gibi yaşar. Zaten ünlü bir iş adamı der ki. Çalışıyorsanız fakirsiniz, paranız çalışıyorsa zenginsiniz diye. Kendi işimin patronu olmam lazım. Var bir planımız.
şükür ki uyudun uyandın. hadi uyudun uyanamadın?
26 senedir sürdürdüğüm eylemdir. 26 sene.. ben okulu bitirip işe başladığım zaman doğan çocuk bugün 25 yaşında arkadaş evlenmiş çoluk çocuk sahibi bile olmuştur.
bu ülkenin şartları böyle. he dışarısı da böyle ama dışarıda en azından çok daha fazla sosyal imkanın var. daha çok para kazanıyorsun daha az yıpranıyorsun daha çok aktivite fırsatın oluyor. dışarıda 25 sene hadi 30 sene diyelim çalıştıktan sonra çok iyi imkanlar ile emekli oluyorsun. burada aynı süre çalışıp çok daha fazla yıpranıp "olabilirsen" emekli olduğun zaman 16 bin lira para alıp ayın 20 sini nasıl getirecem diye düşünüyorsun. bak ay başı değil 20 sini görmen mucize.. dışarıdakiler emekli hayatlarını dünyayı gezerek sürdürürken sen 300-500-600-1000 km uzaktaki memleketine gidip 1 ay "tatil" yapabilmek için gene g.tünü yırtmak zorunda kalıyorsun.
bu ülkenin şartları böyle. he dışarısı da böyle ama dışarıda en azından çok daha fazla sosyal imkanın var. daha çok para kazanıyorsun daha az yıpranıyorsun daha çok aktivite fırsatın oluyor. dışarıda 25 sene hadi 30 sene diyelim çalıştıktan sonra çok iyi imkanlar ile emekli oluyorsun. burada aynı süre çalışıp çok daha fazla yıpranıp "olabilirsen" emekli olduğun zaman 16 bin lira para alıp ayın 20 sini nasıl getirecem diye düşünüyorsun. bak ay başı değil 20 sini görmen mucize.. dışarıdakiler emekli hayatlarını dünyayı gezerek sürdürürken sen 300-500-600-1000 km uzaktaki memleketine gidip 1 ay "tatil" yapabilmek için gene g.tünü yırtmak zorunda kalıyorsun.
kısır döngü. arada monotonluğu kırmak lazım. hiç çalışmadan da olmuyor.
ali koç veya kaya çilingiroğlu vb. değilsen mecbur olduğun hayat tarzı.
Yeni mezunum.3 hafta önce işe başladım ve gerçekten hayatımın bu şekilde olacağını düşünmemiştim. Mesela izin günümde o kadar garip hissettim ki izin günüde mi olmasa diye düşündüm. Öyle garip bi hayat işte. TR gerçekleri..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar