bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- makarna süzmek5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- yürüyüş partisi4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 65 şut çekip gol atamamak5
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- güneş2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek2
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- lucas luthor2
- paris te son tango6
- kaçak çay2
- iş kadını yazarlar6
- futbol9
- oyuncu2
- gocu abi2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- amazon com tr2
- gocu bey meh meh bey birader4
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
zamaninda tum uchiha klanini yok etmis sadece kardesini sag birakmis naruto da bir karakter. sasuke nin oldurmek icin aradigi abisi . . ayrica orochimaru bile kendisinden korkuyorsa baya dasakli bir karakter demektir.
naruto aleminde kishimotonun uchiha sasuke aşkı uğruna öldürdüğü, anime manga tarihinin en karizmatik 5 karakterinden viri olan, naruto adlı animenin en psikopat villaini. resmen bok yoluna gitmiştir. ölümüyle birlikte narutoseverleri büyük bir hüzne boğmuştur.
saklı yaprak köyünde yetişmiş bir akatsuki üyesi, akatsuki en karanlık ninjaların oluşturduğu örgüttür.ithachi uchiha aşiretinin en güçlüsüdür tüm aşireti öldürmüş bir tek küçük kardeşi olan uchiha sasukeyi sağ bırakmıştır. sasuke ne kadar onu öldürmek istesede ithatcinin tek varisidir. 3.hokegeyi(köyün en ulu ninjası kage gölge demektir) öldüren orochimaru ithachiden it gibi tırsmaktadır.
kim ne derse desin animenin en karizmatik karakteridir. her seferinde şeklini koyuyor adam.
--spoiler--
bu insan üstü varlığın "orokanaru otouto yo..*" diye başlayan konuşmasına ne kadar hasta olsam da, "omae wa yowai..*" diye başlayan konuşmasına ne kadar bitsem de beni en çok etkileyen lafı hoshigaki kisame'yle birlikte naruto'yu yanlarında götürmeye çalıştıkları zaman kimse farkında değilken uzun bir mesafe arkasında olan sasuke'yi hissedip arkasını bile dönmeden "it has been a long time.. sasuke.." demesidir. öyle karizmatik bir karakterdir işte. ayrıca, abilerin abisidir bu adam. manga okuyan anlar..
edit: ayrıca mangada bir süper replik daha sarfeder bu abimiz. sasuke küçükken ve itachi daha konoha'dan ayrılmamışken yoğun sorumluluk ve çalışma getiren görevler alan ve hayli meşgul olan itachi'den sasuke zaman gerektirecek bir şey istediğinde alnına hafifçe vurup "sorry sasuke.. some other time." demiştir çoğu kez. ölmeden önce sasuke'yle yaptığı dövüşte sasuke'yi darmaduman etmiş ve onu öldürebilecekken ona olan sevgisinden dolayı öldürememiş ve ölmeden hemen önce yine alnına hafifçe vurup "sorry sasuke.. this is the last time..." demesiyle sevenlerini hüzne boğmuştur...
--spoiler--
edit: ayrıca kendisi anime karakteri olmasa devrimci olurdu büyük ihtimalle. şu sözlere bakın efendim.
--spoiler--
"A real change can't occur under restraints and controls, where premonition and imagination are fixed down."
edit: buna ilaven şu sözü de beni benden almıştır. "we all live in our illusions."
--spoiler--
bu insan üstü varlığın "orokanaru otouto yo..*" diye başlayan konuşmasına ne kadar hasta olsam da, "omae wa yowai..*" diye başlayan konuşmasına ne kadar bitsem de beni en çok etkileyen lafı hoshigaki kisame'yle birlikte naruto'yu yanlarında götürmeye çalıştıkları zaman kimse farkında değilken uzun bir mesafe arkasında olan sasuke'yi hissedip arkasını bile dönmeden "it has been a long time.. sasuke.." demesidir. öyle karizmatik bir karakterdir işte. ayrıca, abilerin abisidir bu adam. manga okuyan anlar..
edit: ayrıca mangada bir süper replik daha sarfeder bu abimiz. sasuke küçükken ve itachi daha konoha'dan ayrılmamışken yoğun sorumluluk ve çalışma getiren görevler alan ve hayli meşgul olan itachi'den sasuke zaman gerektirecek bir şey istediğinde alnına hafifçe vurup "sorry sasuke.. some other time." demiştir çoğu kez. ölmeden önce sasuke'yle yaptığı dövüşte sasuke'yi darmaduman etmiş ve onu öldürebilecekken ona olan sevgisinden dolayı öldürememiş ve ölmeden hemen önce yine alnına hafifçe vurup "sorry sasuke.. this is the last time..." demesiyle sevenlerini hüzne boğmuştur...
--spoiler--
edit: ayrıca kendisi anime karakteri olmasa devrimci olurdu büyük ihtimalle. şu sözlere bakın efendim.
--spoiler--
"A real change can't occur under restraints and controls, where premonition and imagination are fixed down."
edit: buna ilaven şu sözü de beni benden almıştır. "we all live in our illusions."
--spoiler--
Polat Alemdar'dan daha iyi rol yapan, daha karizmatik duran, daha çok acı çekmiş ve daha bir vatanperver olan abimizdir. Bir anime karakteri olmasına rağmen polat alemdarın tersine Ölümlüdür kendisi. Ve de anime aleminin en delikanlı abisidir. ''Varlığım Konoha Varlığına Armağan olsun'' demiş ve vefat etmiştir. Saygıyla Anıyoruz.
(bkz: uchiha).
naruto adlı anime'de yondaime hokage*'den sonra en karizmatik karakter. gözaltı kardeşim. arkadaş çevresinin kurbanı olan 2. karakter *.
edit: saskay'e kafam girsin!
edit: saskay'e kafam girsin!
anime tarihinin en büyük kaybıdır ve en büyük karakteridir. kendisi için; birbirine düşen ferdiciler ve orhancılar gibi kavga bile ederim.
kendisiyle beraber gözyaşı dökene kadar sousuke aizen'den öte karakter bilmezdim. aizen bittiği an bleach de benim için bitmişti. şimdi mangasını okumak bile zaman kaybı geliyor.
itachi'nin göz yaşları;
görsel
ama itachi öyle mi hiç. öldüğü sahneyi kaç kere izlediğimi hatırlayamıyorum. hayır ölmemiştir diyorum kendi kendime, olur da abisinin genjutsusunu yansıtır diye sasuke bile yaşasın diyorum. böyle bir karakter harcanır mı nen masashi kishimoto... çıkacak değil, mi harcamadın değil mi?
bekliyorum bir gün yine bakacak sharingan sharingan.
madara ne pislik herifmiş. ama madara'yı da çözdüğümü iddia edebilirim.
(bkz: uchiha madara)
kendisiyle beraber gözyaşı dökene kadar sousuke aizen'den öte karakter bilmezdim. aizen bittiği an bleach de benim için bitmişti. şimdi mangasını okumak bile zaman kaybı geliyor.
itachi'nin göz yaşları;
görsel
ama itachi öyle mi hiç. öldüğü sahneyi kaç kere izlediğimi hatırlayamıyorum. hayır ölmemiştir diyorum kendi kendime, olur da abisinin genjutsusunu yansıtır diye sasuke bile yaşasın diyorum. böyle bir karakter harcanır mı nen masashi kishimoto... çıkacak değil, mi harcamadın değil mi?
bekliyorum bir gün yine bakacak sharingan sharingan.
madara ne pislik herifmiş. ama madara'yı da çözdüğümü iddia edebilirim.
(bkz: uchiha madara)
itachi reyizzzzzz dediğim insan.Sasugay e verdiği tarihi ayar hala akıllarda. Yondaime den sonra en büyük favorimdir kendisi.
yondaime naruto hepsi yalan itachiden gerisi hikaye arkadaş.
Sharingan'ı ve Zekasıyla en güçlü karakterlerden birisidir
kabuto'yu çıldırtan, naruto evreninin kesinlikle en karizmatik ve en güçlü shinobisi. bir kez daha naruto'nun g.tünü kurtarmıştır. g.t kurtaran adam karizmasını kakashi'den devraldı bence.
kakashi'den tek farkı, limitinin hala belli olmaması. neredeyse yok gibi zaten..
kakashi'den tek farkı, limitinin hala belli olmaması. neredeyse yok gibi zaten..
manga no: 552
--spoiler--
itachi'nin, ben edo tensei durdurmaya gidiyorum demesi demek itachi'nin de sonu olacak demek. çünkü itachi hala edo-tensei'ye bağlı ve o jutsu ile canlı kalabiliyor. yani itachi reyiz bize bir fedakarlık daha yapıp kendini ve edo-tensei ile diriltilen bütün shinobileri iptal edecek. itachi reyiz, bunları yaparken; "bir tek dileğim var, kabutoyu zikert yeter."
--spoiler--
--spoiler--
itachi'nin, ben edo tensei durdurmaya gidiyorum demesi demek itachi'nin de sonu olacak demek. çünkü itachi hala edo-tensei'ye bağlı ve o jutsu ile canlı kalabiliyor. yani itachi reyiz bize bir fedakarlık daha yapıp kendini ve edo-tensei ile diriltilen bütün shinobileri iptal edecek. itachi reyiz, bunları yaparken; "bir tek dileğim var, kabutoyu zikert yeter."
--spoiler--
edo tensei'yi bozup tekrar aramıza katılan abimiz... candır bitanedir, ayrıca eğer kabuto edo tenseiyi orochimaru gibi yaptıysa tekrar ölmeyecek sonsuza kadar yaşayacaktır çünkü orochimaru sandaime'yle kapışırken birinci ve ikinci hokageyi edo tensei ile getirmiş ve sandaimeye "beni öldürsen bile edo tensei devam edecek" demiştir, ki bu bize gösterir ki itachi abimiz artık ölümsüz. ama ilerde savaş bittiğinde "ben bu dünyaya ait değilim" ayaklarına yatıp kendisini mühürlettirirse hiç şaşmayın.
tüm anime tarihinin görüp görebileceği en kral karakterdir. net.
kız anime karakteri olsam verceğim ilk karakter. 2. olarak minato namikaze tabi baba.
uchiha klanın daki en karizmatik kişidir.
--spoiler--
mangax582
gerçekten kim olduğunu bilmek, kusursuzluğa ulaşmanın tek yolu. çünkü bu ne yapıp ne yapamayacağını bilmen demek.
bu yapamadığın şeyler için kendini affetmen anlamına geliyor. eksikliklerini kapatmak ve gerçekten yapabileceklerini görmezden gelmeni engellemek için, dostların yanında olacaktır.
kim olduğunu bilmek için gerçek benliğine bakıp, onu kabul etmen gerekir.
be bunu yapmamaıştım. herkese yalan söyledim hatta yalanlarla kendimi bile kandırdım.
gerçek benliğini kabullenemeyenler kaybetmeye mahkumdur.
--spoiler--
mangada bu sözleri söylemesine şaşırmadığım tek karakter.
bu olgunluğa nasıl ulaştığının serüvenine başlı başına bir manga çıkarması gereken kişi buradan sesleniyorum kishimoto senseidir.
mangax582
gerçekten kim olduğunu bilmek, kusursuzluğa ulaşmanın tek yolu. çünkü bu ne yapıp ne yapamayacağını bilmen demek.
bu yapamadığın şeyler için kendini affetmen anlamına geliyor. eksikliklerini kapatmak ve gerçekten yapabileceklerini görmezden gelmeni engellemek için, dostların yanında olacaktır.
kim olduğunu bilmek için gerçek benliğine bakıp, onu kabul etmen gerekir.
be bunu yapmamaıştım. herkese yalan söyledim hatta yalanlarla kendimi bile kandırdım.
gerçek benliğini kabullenemeyenler kaybetmeye mahkumdur.
--spoiler--
mangada bu sözleri söylemesine şaşırmadığım tek karakter.
bu olgunluğa nasıl ulaştığının serüvenine başlı başına bir manga çıkarması gereken kişi buradan sesleniyorum kishimoto senseidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar