/59
Sonunda yayınlamıştır klibi.. Biz şarkıyı ezberledik ama olsundu..
https://www.youtube.com/watch?v=_GOZDXq7I-I
not: Klip garip bi şekilde hipnotize ediyor insanı, klip cidden saçma filan ama insanın art arda bi kaç izleyesi geliyor..
Klibinde oynayan insanlar da doğal davranmış çok güzel valla, eğlenceli bi parça. Zaten bende küçüklükten beri Tarkan'a aşık olunca beğenmemek elde olmuyor.
Adam açık ara en kaliteli müziği yapıyor. Yüzünü de eskitmiyor 10 senede bir yapıyor ama en iyisini yapıyor.
hala yaşıyor mu bu adam yahu, bitin artık be... yıllar önce türk popu diye birşey kakaladınız millete hala devam ediyor...
kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu kuzu .
Zamaninda pazardan ananas aldirmisligi vardir.
son albümü kötü. fakat üzücü olan tarkan'dan türk pop müziğini ileri götürmesi beklenirken ortama ayak uydurma çabası.

şu albümü standart bir popçu yapsa kimse eleştirmez ama tarkan yapınca hayal kırıklığı oluyor.
son klibi "yolla" ile beni dumura uğratmış starımız.
şarkı kötü tamam da tarkancım o ne la öyle klip mi olur. madem öyle bi ihtiyacın vardı beni arasaydın.
dansçılar yenikapı'dan toplanmış yeminlen. gülmekten klibi tamamlayamadım.. çocuk ne alaka ya hahahaha.

şu an tarkan'ın yanında kim varsa ona sesleniyorum. onu ayağa kaldır, iki omuzunu avuçla ve yüzüne karşı bağır.

"olm sen tarkansın napıyosssunnn kendinee gell".
edis'in yeni '' çok çok '' adlı şarkısı tarkan'ın yolla sından kat kat iyi.

tarkan denince beklenti büyük oluyor, ama normal bir pop şarkısı olmuş, albümde öyle aman aman bir parça yok.
tarkancım albümünü almadım kardeşim çünkü bok gibi olmuş.

zaten artık ne zaman tarkan deseler bana "cuppa cuppa" geliyor aklıma gülmekten kendimi alamıyor mantıklı düşünemiyorum.

bence albüm yapma işini bırak. zaten mevcut şarkılarınla her türlü her yerde konser de verirsin, sevilirsin de. yani bir sıkıntın yok. ama sen anlaşılan iyice gözden düşmek için uğraşıyorsun.
memnuniyetsiz, hayatta hiçbir başarısı olmayan tek amacı başarıya bok atmak olanlar toplaşmış yine tarkan'a sallıyor.

he amk he konuşun yattığınız yerden looserlarxd.
(bkz: balon)
ATLA

Bi de baktım ki o da ne ?
Sürü sürü bi sürü at
Toplanmış geliyorlar
Güle oynaya yanıma

Hani sözdü! Bundan böyle
Gülecektin yüzüme
Yazıklar olsun sana
Çelmeni taktın ya yine

Uffffffffff !
içime içime ata ata
Pat diye patlayacağım valla
Ooooooooooooof !
Bu gidişle sonunda
Salacağım atları çayıra

Yolla yolla kaderim yolla
Atları bana yolla
Ne de olsa
Dert babasıyım ya ben
Vur ya lafı mı olur vur ya
Düşene bi de sen vur ya
Ne de olsa
Sabır taşıyım ya ben

Bendeki de can
insanım en nihayetinde
Vur, çek elimden
Ümidim uçurumun eşiğinde

uuuuuuuuuuuufffffffffff !
içime içime ata ata
Pat diye patlayacağım valla
Ooooooooooooof !
Bu gidişle sonunda
Salacağım atları çayıra

Yolla yolla kaderim yolla
Atları bana yolla
Ne de olsa
Dert babasıyım ya ben
Vur ya lafı mı olur vur ya
Düşene bi de sen vur ya
Ne de olsa
At severim ben ya

Ah benim şu bağrı yanık aklım
Bi türlü vurmaktan bıkmadı
Feleğin elinde bir atım
Bi türlü saadet ne bilemedi
Adam son 20 yılda çıtayı nereye koyduysa herkes bir michael jackson albümü bekliyor. Tepkilere bu açıdan bakınca haklı görür gibiyim yani tarkan çok iyi işler yaptı "ölürüm sana, dön bebeğim, salına salına, kuzu kuzu, dudu" bunlar çok çok iyiydi. Karma albümünün herhangi bir şarkısını açıp onlarca defa sıkılmadan dinleyebilirsiniz hâlâ (2017)
Yani tarkan kendisiyle yarışıyor aslında ve eminim türkiye de rakibi yok. Yaptığı tek hata önceden çok çok iyi işler yapmış olması e tamam abi şikayet eden serdar ortaç fanları koysun üstüne birşeyler e hadi yapın daha iyisini hadii.
kaç albüm çıkarırsa çıkarsın ben dudu' yu en çok sevicem.
son klibide diğer kliplerine nazaran ortalama olmuş.
görsel

(bkz: tarkan gözübüyük)
dudu dudu diller her zaman lıkır lıkır içilmez. herkes bir karma albümü ne bileyim veya bir dudu albümü bekliyordu. şarkılar güzel ama beklentinin altında.
Tarkan'ın "ölürüm sana" ve "karma" albümleri efsanedir. yeni albümden birkaç şarkısını dinledim ancak şarkılarda eski albümlerdeki derinliği bulamadım. yine de tarkan türk müziğinin önemli mihenk taşıdır en kötü şarkısı bile dinlenir.

https://www.youtube.com/watch?v=PJg79XLPnaU
Dogrusu pek guzel şarkı değil ama biz tarkanı sevdiğimizden onun kötüsüde iyi.
megastar...

türkiye'de çıtayı öyle bir yere üst seviyeye getirdi ki son yaptığı albüme karşı "ımmhh ılmımış", "ıskı ılbımlırı gıbı dııl" yorumlarına maruz kalıyoruz. evet karma albümü kadar mükemmel değildir ancak karma albümünün türkiye'deki en iyi albüm olduğunu unutmamak gerekir. Tek parçalık şarkılar ile youtuba'da ünlü olan, sözde müzik otoritelerinin "sesi var yahu" diye sahaya çıkarttığı tüm şarkıcı bozmalarının cebine beşer lira koyup eve gönderir tarkan..

şöyle bir internette şarkılarına bakın. yorum kısmında o kadar çok yabancı insan var ki adam uluslararası bir sanatçı. öyle kıçı kırık yetmelerin gelip burada "olmamış" demesi çok saçma geliyor. he diyemez misin? dersin de tarkan için diyemezsin be hayatım. bu adam boş albüm çıkarsa alacak kişi sayısı o kadar fazla ki sen kalkıp "olmamış" diyemezsin...

şimdi çok fazla kasmayalım, ilerleyelim.

bu adam daha iyisini yapana kadar yine en iyisi bu adamdır...
amiyane tabirle artık yarak gibi şarkılar yapıyor. hiç boşuna aman tarkan yaptı ama diye sevmeye çalışmayın.

bunu dinleyeceğime soner sarıkabadayı dinlerim daha iyi mk!
Popun kalitelisi oluyor ya işte onu yapan adam tamam ortaya koyduğu saçma sapan şeyler de var ama doksanlar ve iki binlerin başındaki kalite ve başarısı gayet saygı duyulacak düzeydeydi benim gibi popçular dışarı felsefesinde olan biri için bile saygı duyulan adamdır.
yolla şarkısının klibi olmamış şarkıcı. yahu kaç yıl sonra klip çıkartıyorsun, lyric video nedir. ana klip çıkarırsın, sonra şarkı tutarsa çıkarırsın lyric videoyu. bir de şarkının sözldrinde tam oturmayan yerler var müziğe. bilmiyorum bunlar tolere edilebilir mi ama tarkan artık yeni jenerasyonun gerisinde kalmaya başladı. kendini yenilemiyor. ilk dönemlerinde değişimi vardı ama o değişimi artık devam ettiremiyor. kulvarında çok güçlü isimler var ve bu mantaliteyle onlarla mücadele edemez. sevdiğim için dinliyorum ama yapılan iş beklediğim düzeyde değil. yine de ilk göz ağrımız, severiz. biraz global müzikten bir şeyler yakala artık, müziğini bir tık yukarı çıkar artık. üzülüyor insan.
nedir o arkandan sarkan diye devam eder.
© copyright 2005 - 2026