bugün

/59
2005'ten beri şişiriliyor.
Bu doğru.
Ancak 1992-2005 arasının efsanesidir.
inkar etmeyelim bunu.
Rusların ve meksikalıların dibini düşüyordu. (92-05 arası )

Neyse sadede gelelim.
Hala saygıdeğerdir ve hala vatanseverdir.
oy kullanma anı.

https://www.youtube.com/watch?v=3uFfW_JEg1E
Sahnelerden bu ara uzaklarda olan sanatçımız.
http://alkislarlayasiyoru...-hugoya-konuk-olmasi-1993
https://www.instagram.com/p/BT06JkDl1IN/
yeni albüme sayılı günler kalan kral.
Atatürk'e hakaret edenlere tepki göstermiş megastar.

" Ulu orta konuşabilmelerini bile Atatürk'e borçlular "

http://www.milliyet.com.t...-hakaret-magazin-2448093/
Eski slow şarkıları bende hala büyük etki uyandıran şarkıcı.
Kış güneşi, inci tanem, unutmamalı, ikimizin yerine... Hepsi çok güzel.

Ayrıca Bir Oluruz yolunda ile gelmiş geçmiş hatta muhtemelen gelecek en güzel milli takım şarkısını yapmıştır.
Rizenin yüz karası.

Edit: karma albumunu hala dinlerim. Dansları er kişiye göre değil.
Mütevazi, yardımsever, sesi kendisi şarkıları mükemmel insan. Küçüklüğümden beri çok severim. Sevmeyenler tarkanın bokunu yesin kıskanç köpekler.
seni gidi fındık kıran gibi şarkısı olan şarkıdır. ne günlerdi be. önceden böyle bir şarkıyı hatırlıyorum.
görsel
başkasını tanımam!
https://www.youtube.com/watch?v=tFe8qW7j0Mk

efsane bir geri dönüş sizleri bekler, zaman kaybetmeden kendiniz tarkan ın kollarına bırakın derim!
türk musiki tarihinin gelmiş geçmiş en büyük seslerinden biridir. son 25 yıldır piyasada sayısız eser bırakmıştır.
yakında feto dan içeri girerse şaşırmayacağım.

görsel
türkiye'de mega star olarak anılan sanatçıdır. türk sanat müziği kökünden gelmektedir.
Ne giyse yakışır cinsten.otomatik çaylak olmaya değer.

https://youtu.be/tFe8qW7j0Mk
12 trilyon karşılığında reklam anlaşması yaptığı ileri sürülmüş.

http://www.milliyet.com.t...-liralik-magazin-2460158/
zamanın da konserlerinde kızlar "tarkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan" diye bagırırlardı. bir gün gene böyle haberlerde bu kızları gösterirlerken, kızlardan birinin "tarkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan" diye bagırmasına o esnada tv'nin önünden geçen babamın "yırtılsın arkaaaaaaan" diye cevap vermişligi vardı. o gün kimse gülmemişti ama, şimdi aklıma gelince komik geldi.
15 haziran da yayımlanıcak olan.

Cuppa adlı faciadan sonra

10 adlı eseri ile bomba etkisi yapacağına inandığım megastar.

Bu da teaser: https://youtu.be/3HXqOjAeyic
23 haziranda baküde sahne alacak. Formula 1 yarışı öncesinde.
Black Eyed Peas , Nicole Scherzinger, Mariah Carey de Baküde konser verecek.
Tarkan türkiye sosyolojisinin çok garip bir iz düşümüdür. Muhafazakar denilen bir yerde hep seks anlatıp bu kadar da popüler ve kabul edilen biri olmak üzerine çok tez yazılması gereken bir durumdur.
Yarın albümü çıkacak megastar. E hadi artık!
Büyük ihtimal öğlen saatlerinde yayımlanır, ancak twitter'a düşmüş.

Yeni şarkı "yolla" Valla ben beğendim.

https://twitter.com/Ilayd...status/875099156725026816
twitter'dan yolla adlı çıkış parçasını dinledim. baya baya beğendim. tarkan'ın dinledikçe beğenilme özelliği taşıyan çıkış parçaları aksine, ilk dinlemede beğendim. kalan 13 parça için sabırsızım.
albüm gayet güzel. albümün hepsini dinleyebileceğiniz siteyi buradan yayınlayamıyorum ama, mesajla linki atabilirim isteyenlere.
© copyright 2005 - 2026