bugün
- 33 yaşında olmak4
- genç görünmeye çalışmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sıcaktan ağlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- whynot2
- deniz göktaş4
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- bir şeyin adını koyamamak2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- hootsuite2
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlüğün kırbacı3
- içtim şarabı13
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- meksikalı batman2
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- kadir inanır22
- erkekler neden erken ölür4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- arşivlenmesi gereken resimler2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- rakı sevmemek7
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- aşure yapan sözlük kızları7
- tamar tanrıyar2
- günün şiiri6
- 1 kilometrelik gökdelen2
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- sophia osako3
- true'nun çaylak olması16
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- owner of a lonely heart2
Sedat Peker sevmem. Hiç izlemedim. Ben daha çok after life, Black mirror tarzı şeyler seviyorum.
görsel
görsel
yapma serdar bunu ender osasuna ataklarından biri. şimdi şuraya bende adli kaydımı atarım oda yetmez silah taşıma ruhsatımı da atarım nakavt olursun. çocuk gibi işlerle uğraşıyorsun.
bu bir uyap kaydı. adli sicil kaydı değil. hagb kaydı adli sicilde görülmez maddi anlamda bir hüküm olmadığı için.
kaldı ki adli sicil kaydında sabıka olan kimseye değil silah taşıma, bulundurma ruhsatı da verilmez.
bu da size böyle bir bilgi olsun.
detaylı bilgi için 6136 sayılı ateşli silahlar kanunu na bakılabilir.
kaldı ki adli sicil kaydında sabıka olan kimseye değil silah taşıma, bulundurma ruhsatı da verilmez.
bu da size böyle bir bilgi olsun.
detaylı bilgi için 6136 sayılı ateşli silahlar kanunu na bakılabilir.
20 yıl önce yapılan eylemden sonra suç unsuru sabıka kaydı oluşturmadığı için alınan taşıma ruhsatıdır.
umarım anladınız.
umarım anladınız.
günde 5 kg altın satan
can güvenliği tehlikede olan
köyde sürürsü olan
arıcılık yapan
mahalle muhtarı olan
kişilerinde silah ruhsatı aldıklarını bilmeyen cahilleri görmemize vesile olan durumdur.
gerçekten çok yazık..
can güvenliği tehlikede olan
köyde sürürsü olan
arıcılık yapan
mahalle muhtarı olan
kişilerinde silah ruhsatı aldıklarını bilmeyen cahilleri görmemize vesile olan durumdur.
gerçekten çok yazık..
cocukların işlediği suçlar zate adli sicil kaydında görünmez bu arada.
diğer bazı suçlar için zaten değil 20, 45 sene de geçse alamazsınız atmayın, tutmayın.
http://www.agacoren.gov.t...20%C4%B0%C5%9Flemleri.pdf
detay için inceleyebilirsiniz.
diğer bazı suçlar için zaten değil 20, 45 sene de geçse alamazsınız atmayın, tutmayın.
http://www.agacoren.gov.t...20%C4%B0%C5%9Flemleri.pdf
detay için inceleyebilirsiniz.
Bana dansöz diyen adam kıvıra kıvıra solucana döndü.
oğlum üfürüyorsunuz, bari eski yazdıklarınıza bakın da üfürün. önce diyorsunuz ki adli sicilimi atarım buraya g*t olursun, sonra diyoruz ki "adli sicilinde kayıt varsa silah ruhsatı vermezler" kalkıp 20 sene geçti silindi diye üfürüyorsun bu sefer de.
e madem silindi, ruhsatı öyle aldın (ki bu da yalandır 99%)hangi kaydı atacaksın da adam görüp titreyecek karşında, ha yalansa silinmedi ise boş beleş artsilik yapabilecek sayfalarca adli sicil kaydın var ise de o silah ruhsatını nasıl aldın peki canım ciğerim...
lütfen şizofrenik kurgularınızı birazcık daha tutarlı yapın. hayır komik de değil yani.
e madem silindi, ruhsatı öyle aldın (ki bu da yalandır 99%)hangi kaydı atacaksın da adam görüp titreyecek karşında, ha yalansa silinmedi ise boş beleş artsilik yapabilecek sayfalarca adli sicil kaydın var ise de o silah ruhsatını nasıl aldın peki canım ciğerim...
lütfen şizofrenik kurgularınızı birazcık daha tutarlı yapın. hayır komik de değil yani.
ne yani, o zaman birisi yalan söylüyor. yalan söyleyeni ortaya çıkaralım...
incir çekirdeği.
incir çekirdeği diye ağzına atarsın, bi bakmışsın boğazına tohumluk hıyar dayanmış.
2001-2015 arasındaki akp sanki çok iyiymiş gibi, o dönemki akp'nin kötü bir kopyası olan muhalefet ittifakına dedikleriyle Duygularıma tercüman olmuş değerli yazar.
--spoiler--
tekil akepe gidecek çoğul akepe gelecek. bunlar gelecekse akepe hiç gitmesin. şerefsizim bunlar akepeyi mumla aratır.
--spoiler--
--spoiler--
tekil akepe gidecek çoğul akepe gelecek. bunlar gelecekse akepe hiç gitmesin. şerefsizim bunlar akepeyi mumla aratır.
--spoiler--
bir hesabına gireyim dedim bol bol küfür entryleri girmiş. küfürden başka iletişim yolu bilmiyor mu?
Kedisever satanist ile birlikte tek sevdiğim beşiktaşlı yazar.
nisan'dan beri yazmayıp şimdi de izin almış değerli üstat yazar. inşallah bir gün geri döner.
izinli bir sözlük yazarıdır.
Kuşkusuz ben "Ankara'ya taşındım abi" diye mesaj atınca ortadan kaybolmuş yazar.
ekşici bir yumuşak olmuş diyorlar.
Özlenendir.
186 gündür entry girmemiş olan ankaralı yazar.
entrylerini özlediğim yazar.
Ekşi'de de yazar olan bir abi.
EKŞici olmuş burayı beğenmiyor aq.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar