bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- günün şiiri3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- sözlüğün tadının kaçması4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- türk kızı egosu6
- 2026 dünya kupası22
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- dünya11
- alan greenspan3
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- aşure2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- zippo2
- kıskanmak7
- kazım koyuncu2
- pkk nasıl biter5
- cips alırken utanmak2
ortamlardaki birçok gencin en büyük dostu olan patates kızartmasının kocası olan gazoz.2,5 litresi 1 ytl* olan, tek eksiği coco cola company sıfatı altında üretilmiş ve bize sunulmuş olması.
eskiden reklam sloganı varmış bunun "sen sun.. ben içeyim.." diye.
coca cola companynin frukoya muadil olsun diye ürettiği şekerli ciklet tadındaki gazoz. yeşil etiketi de en az kendisi kadar iticidir. kanımca ucuz gazlı içecek tüketilmek istendiğinde asla frukodan şaşıp da bu aşırı tatlı içeçeğe meyledilmemelidir.
(raflarda ara: çamlıca gazozu)
Sen-Sun (Biz içelim) gazozu izmirli yerel bir firma tarafından 1970li ve 80li yıllarda Türkiye'de üretilen en lezzetli, hindistancevizi aromalı sade gazozdu. Biraz hantal tasarımlı, buzlu camı andıran, yarı saydam şişede üretilirdi. Litrelik, aile boyu versiyonları falan da yoktu. Uludağ, Çamlıca ve Fruko gibi markalar kesinlikle bu çok özel lezzete sahip gazozun eline su dökemezdi. Şimdilerde The CocaCola Company tarafından satın alınmış bu marka adı altında üretilen SenSun'un (sade ve meyve aromalı gazoz) orjinal Sensun'la hiçbir benzerliği kalmamıştır. Pazarlamada globalleşme stratejilerine küçük ve sevimsiz bir örnekten bahsediyoruz. Bu bayram tatilinde aile sofrasında önüme koyulduğunda nostaljik bir iştahla içmeye kalktığım ve son derece kötü lezzeti karşısında afalladığım gazozdur.
1 -sprite almaya parası yetmeyenlerin gazoz ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla coca cola firmasının çıkardığı ucuz ve bi o kadar da kalitesiz gazoz .
2 -türkçede ikinci tekil şahısa sunma eyleminin emir kipiyle söylenmiş versiyonu.
örn: ben sunmam , sen sun .
3 -laz şivesiyle sensin
örn: ben değilum ula , sensun .
2 -türkçede ikinci tekil şahısa sunma eyleminin emir kipiyle söylenmiş versiyonu.
örn: ben sunmam , sen sun .
3 -laz şivesiyle sensin
örn: ben değilum ula , sensun .
Üniversiteli gençlerin soslu makarnayla birlikde vaz geçemedikleri bir tatdır. fakat vazgeçememeleri tadıyla ilgili deil 2,5 Ltresinin 1.25 TL olmasıyla ilgilidir.
piyadaki ucuz gazozlardandır. içince çokta orgazm havası tadında bir şeyler hissettirmemektedir. maksat yemeğin yanı boş kalmasın. * seçme şansı olmadığında tercih edilir daha çok. mesela mahalle aralarındaki bakkallardan birine girip öğle yemeği için bir gazoz alayım dediğinizde sprite, 7up filan bulamayabilirsiniz. birde sanırım kutu versiyonu yoktur bu gazozun.
http://kuryemarket.com/ba...AZOZ-15-LT_563_medium.jpg
http://kuryemarket.com/ba...AZOZ-15-LT_563_medium.jpg
öğrenci dostu, bünyemin bu yaz resmi sıvı tedarikçiliğini üstlenen gazoz markası.
coca colanın ürettiği biraz fazla şekerli gazoz.
doğu illerinde rakibi olmayan gazoz markası.
ülker'in çıkardığı link gazoz ile aynı tada sahiptir.
(bkz: sen sun la o)
fakir gazozu.
bi de le fer var tabi.
bi de le fer var tabi.
coca cola'yı protesto etme gayesiyle yönelenlerin düştüğü yanlış. bu da coco cola company sonuçta. ayrıca çok şekerlidir.
illa gazoz içecekseniz zafer gazoz, niğde gazozu falan içiniz.
illa gazoz içecekseniz zafer gazoz, niğde gazozu falan içiniz.
Çok ilginç bir gazoz yeni model 1 bardağı 2,3 kcalmış.
2.5 litre fiyatı 2.10 mu ne, çok misafir gelen evler için çok bereketli bir içecek. Hele Ramazan sofralarında neredeyse yedi mahalleye yetiyor.
Lezzeti bir Fruko veya Uludağ gazoz değil ama yine de yaz sıcaklarında serin serin iyi gidiyor.
Lezzeti bir Fruko veya Uludağ gazoz değil ama yine de yaz sıcaklarında serin serin iyi gidiyor.
Koydum tüm sevinçlerimi önüme, baktım hepsi sen sun...
Güldürdün bitch.
eskiden izmir'de yazlığımızın olduğu bölgede pek çok markette bulabilirdim bu hedeyi. şimdilerde ise özlenen lezzet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar