bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor9
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kemalistler5
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey5
- demet evgar6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da3
- kes lan mal2
- dinleri masonlar kontrol ediyor2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- evde kaş bıyık alımı3
- daveigh chase3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- am okşama4
- venezuela3
- yazarların imza parfümleri14
- kadir mısıroğlu'nun soyu2
- türk kızı egosu6
- anın fotoğrafı3
- alan greenspan2
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- vajinizm3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- backrooms2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar10
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- güzel huylu kezo4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- tramer kaydı olan kız4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- kürt mimarisi2
- dünya11
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- pkk nasıl biter5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- milletin anasına küfretmek2
yukarda; "ben artık eski ben değilim. çoluk çocuk sahibi adamım olm. göbeğim falan var artıkın." demiş.
ulan senin çocuk doğmadan önce de göbeğin vardı. kimi kandırıyorsun? göbeğini niye o tatlı çocuğa bağlıyorsun hayret bişey.
ulan senin çocuk doğmadan önce de göbeğin vardı. kimi kandırıyorsun? göbeğini niye o tatlı çocuğa bağlıyorsun hayret bişey.
evlendikten sonra aldığı birkaç kilocuğu bütün bir ömrüne mal eden birtakım kimselere söyleyecek söz bulamayan adamcağız. yazzıklar olsun lan sizin gibi arkadaşa. ben o kiloları hamilelikte aldım olm. üzgün surat.
evlilik yaramamış sana çok süzülmüşsün yazarı.
o değil de bir kızı var tam yemelik efem.
o çocuk bundan nasıl çıktı diyor insan. *
o değil de bir kızı var tam yemelik efem.
o çocuk bundan nasıl çıktı diyor insan. *
(#20741642)
algı eke'nin kendisi bunu okumuş çok gülmüş ve twitter hesabından çok güldüğü için bu yazarla tanışmak istediğini belirtmiş. ah bana denk gelmez ki böyle bi şey. neyse ben şu başlığa komikli bi yazı giriyim de belki ona da güler. olmadı saipsiz taklidiyle mention atacam artık.
algı eke'nin kendisi bunu okumuş çok gülmüş ve twitter hesabından çok güldüğü için bu yazarla tanışmak istediğini belirtmiş. ah bana denk gelmez ki böyle bi şey. neyse ben şu başlığa komikli bi yazı giriyim de belki ona da güler. olmadı saipsiz taklidiyle mention atacam artık.
Neymiş de pes 2013 cd sini akrabasına vermişmiş de , ana lig online da derecesi 900 müş de mış miş yeme bizi hacı, gel işte alayım ifadeni, amiyane tabirle, neyse bunu demim, yetkilisin sonuşta.
Eeheh alırsa cdyi haber et. Son 100 maçımda 5 kez yenilmişim.
Eeheh alırsa cdyi haber et. Son 100 maçımda 5 kez yenilmişim.
hala pes 2017'de kapışcaz.
lan bu kadar tırsağ...lan daha çıkmadı oyun tabi amk adam da haklı.
lan bu kadar tırsağ...lan daha çıkmadı oyun tabi amk adam da haklı.
yayında şuan. sıradaki parcayı canımdan cok sevdiğim "kendim" için yollamasını rica ediciğim efendim.
böyle de iyi bir yazar idi. *
hala arada sözlüğe girip nikaltına bakıyormuş...
Son zamanlarda ortalarda görünmeyen yazar. Özletti kendini.
Şuralarda görmeyi özlediğimiz nick sahibi.
hemen hemen tüm sözlüğün sevip sahiplenmek istediği yazardı bir dönem.
o da eski nesillerin çoğu gibi bıraktı buraları, hemen hemen hiç girmemeye başladı sözlüğe.
neden mi? tabi ki senin yüzünden kodumun ergeni, neden olacak başka? sol frame am göt meme olarak almış başını gidiyordu, şimdi de yanına siyasal islamcı beyinsizler geldi.
bu gidişle bu sözlük yalnızca troller sözlüğü olarak kalacak gibi.
neyse, işbu yazar bu ay sözlüğe gelip entry girmiştir. dikkatimden kaçmadı tabi.
(#38682064)
o da eski nesillerin çoğu gibi bıraktı buraları, hemen hemen hiç girmemeye başladı sözlüğe.
neden mi? tabi ki senin yüzünden kodumun ergeni, neden olacak başka? sol frame am göt meme olarak almış başını gidiyordu, şimdi de yanına siyasal islamcı beyinsizler geldi.
bu gidişle bu sözlük yalnızca troller sözlüğü olarak kalacak gibi.
neyse, işbu yazar bu ay sözlüğe gelip entry girmiştir. dikkatimden kaçmadı tabi.
(#38682064)
Nerede olacak ki? Ya mezarda ya da huzur evinde. on sene önce yaşı elli falandı.
Neyse yaşıyorsa, doğum günü kutlu olsun.
Neyse yaşıyorsa, doğum günü kutlu olsun.
Sozlugun yine boktan zamanlariydi ama bu kadar bozmadigi zamanlardi, surekli bir seyler cizen yazar olarak aklimda yer etmisti. Guzel ciziyordu, çizdiği gibi yazar da bence.
bu adamla tanismamiz her ne kadar genclik dönemimizde gerceklesmis olsa da nedense hep "cocukluk arkadasim" diyesim geliyor.
baya bildigin;
- sokakta cöp tenekelerini dizip futbol oynamisligimiz varmis gibi,
- dirsegimizle kumu oyup, misketlerle kuyu oynamisligimiz varmis gibi,
- tassolarimizi cikartip birbirimizi ütümüsüz gibi,
- kardan adam yapip, burnunu yapmak icin havuc bulamayip, bir kirik dal takmisiz gibi,
- baska mahalledeki cocuklardan dayak yiyip, kendi mahallemizdeki diger cocuklarla bizi dövenleri dövmüsüz gibi
hatiralarla dolu bir adam.
olm sana hic söylemedim, emekli olup, kuzey bati kanada´ya göcüp orada tek göz klübemde ölüp gitmeden icimde kalmasin, itiraf edeyim.
bence bütün bunlar senin o nuri alco tiplemen yüzünden oldu. kac senedir psikolog psikolog geziyorum lan.
baya bildigin;
- sokakta cöp tenekelerini dizip futbol oynamisligimiz varmis gibi,
- dirsegimizle kumu oyup, misketlerle kuyu oynamisligimiz varmis gibi,
- tassolarimizi cikartip birbirimizi ütümüsüz gibi,
- kardan adam yapip, burnunu yapmak icin havuc bulamayip, bir kirik dal takmisiz gibi,
- baska mahalledeki cocuklardan dayak yiyip, kendi mahallemizdeki diger cocuklarla bizi dövenleri dövmüsüz gibi
hatiralarla dolu bir adam.
olm sana hic söylemedim, emekli olup, kuzey bati kanada´ya göcüp orada tek göz klübemde ölüp gitmeden icimde kalmasin, itiraf edeyim.
bence bütün bunlar senin o nuri alco tiplemen yüzünden oldu. kac senedir psikolog psikolog geziyorum lan.
Nickaltındaki entrylerime baktım, iyiymiş aramız, severdim de bu yetkiliyi.
Hala pes 13 oynucaz ama.
Hala pes 13 oynucaz ama.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar