bugün
- kemalist dünya14
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- allah7
- cemevinde hain kemal sloganları8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- devletin her şeye karışması3
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- arda güler4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- demet evgar10
- gitme diye yalvarmak2
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- yazarların imza parfümleri14
yukarda; "ben artık eski ben değilim. çoluk çocuk sahibi adamım olm. göbeğim falan var artıkın." demiş.
ulan senin çocuk doğmadan önce de göbeğin vardı. kimi kandırıyorsun? göbeğini niye o tatlı çocuğa bağlıyorsun hayret bişey.
ulan senin çocuk doğmadan önce de göbeğin vardı. kimi kandırıyorsun? göbeğini niye o tatlı çocuğa bağlıyorsun hayret bişey.
evlendikten sonra aldığı birkaç kilocuğu bütün bir ömrüne mal eden birtakım kimselere söyleyecek söz bulamayan adamcağız. yazzıklar olsun lan sizin gibi arkadaşa. ben o kiloları hamilelikte aldım olm. üzgün surat.
evlilik yaramamış sana çok süzülmüşsün yazarı.
o değil de bir kızı var tam yemelik efem.
o çocuk bundan nasıl çıktı diyor insan. *
o değil de bir kızı var tam yemelik efem.
o çocuk bundan nasıl çıktı diyor insan. *
(#20741642)
algı eke'nin kendisi bunu okumuş çok gülmüş ve twitter hesabından çok güldüğü için bu yazarla tanışmak istediğini belirtmiş. ah bana denk gelmez ki böyle bi şey. neyse ben şu başlığa komikli bi yazı giriyim de belki ona da güler. olmadı saipsiz taklidiyle mention atacam artık.
algı eke'nin kendisi bunu okumuş çok gülmüş ve twitter hesabından çok güldüğü için bu yazarla tanışmak istediğini belirtmiş. ah bana denk gelmez ki böyle bi şey. neyse ben şu başlığa komikli bi yazı giriyim de belki ona da güler. olmadı saipsiz taklidiyle mention atacam artık.
Neymiş de pes 2013 cd sini akrabasına vermişmiş de , ana lig online da derecesi 900 müş de mış miş yeme bizi hacı, gel işte alayım ifadeni, amiyane tabirle, neyse bunu demim, yetkilisin sonuşta.
Eeheh alırsa cdyi haber et. Son 100 maçımda 5 kez yenilmişim.
Eeheh alırsa cdyi haber et. Son 100 maçımda 5 kez yenilmişim.
hala pes 2017'de kapışcaz.
lan bu kadar tırsağ...lan daha çıkmadı oyun tabi amk adam da haklı.
lan bu kadar tırsağ...lan daha çıkmadı oyun tabi amk adam da haklı.
yayında şuan. sıradaki parcayı canımdan cok sevdiğim "kendim" için yollamasını rica ediciğim efendim.
böyle de iyi bir yazar idi. *
hala arada sözlüğe girip nikaltına bakıyormuş...
Son zamanlarda ortalarda görünmeyen yazar. Özletti kendini.
Şuralarda görmeyi özlediğimiz nick sahibi.
hemen hemen tüm sözlüğün sevip sahiplenmek istediği yazardı bir dönem.
o da eski nesillerin çoğu gibi bıraktı buraları, hemen hemen hiç girmemeye başladı sözlüğe.
neden mi? tabi ki senin yüzünden kodumun ergeni, neden olacak başka? sol frame am göt meme olarak almış başını gidiyordu, şimdi de yanına siyasal islamcı beyinsizler geldi.
bu gidişle bu sözlük yalnızca troller sözlüğü olarak kalacak gibi.
neyse, işbu yazar bu ay sözlüğe gelip entry girmiştir. dikkatimden kaçmadı tabi.
(#38682064)
o da eski nesillerin çoğu gibi bıraktı buraları, hemen hemen hiç girmemeye başladı sözlüğe.
neden mi? tabi ki senin yüzünden kodumun ergeni, neden olacak başka? sol frame am göt meme olarak almış başını gidiyordu, şimdi de yanına siyasal islamcı beyinsizler geldi.
bu gidişle bu sözlük yalnızca troller sözlüğü olarak kalacak gibi.
neyse, işbu yazar bu ay sözlüğe gelip entry girmiştir. dikkatimden kaçmadı tabi.
(#38682064)
Nerede olacak ki? Ya mezarda ya da huzur evinde. on sene önce yaşı elli falandı.
Neyse yaşıyorsa, doğum günü kutlu olsun.
Neyse yaşıyorsa, doğum günü kutlu olsun.
Sozlugun yine boktan zamanlariydi ama bu kadar bozmadigi zamanlardi, surekli bir seyler cizen yazar olarak aklimda yer etmisti. Guzel ciziyordu, çizdiği gibi yazar da bence.
bu adamla tanismamiz her ne kadar genclik dönemimizde gerceklesmis olsa da nedense hep "cocukluk arkadasim" diyesim geliyor.
baya bildigin;
- sokakta cöp tenekelerini dizip futbol oynamisligimiz varmis gibi,
- dirsegimizle kumu oyup, misketlerle kuyu oynamisligimiz varmis gibi,
- tassolarimizi cikartip birbirimizi ütümüsüz gibi,
- kardan adam yapip, burnunu yapmak icin havuc bulamayip, bir kirik dal takmisiz gibi,
- baska mahalledeki cocuklardan dayak yiyip, kendi mahallemizdeki diger cocuklarla bizi dövenleri dövmüsüz gibi
hatiralarla dolu bir adam.
olm sana hic söylemedim, emekli olup, kuzey bati kanada´ya göcüp orada tek göz klübemde ölüp gitmeden icimde kalmasin, itiraf edeyim.
bence bütün bunlar senin o nuri alco tiplemen yüzünden oldu. kac senedir psikolog psikolog geziyorum lan.
baya bildigin;
- sokakta cöp tenekelerini dizip futbol oynamisligimiz varmis gibi,
- dirsegimizle kumu oyup, misketlerle kuyu oynamisligimiz varmis gibi,
- tassolarimizi cikartip birbirimizi ütümüsüz gibi,
- kardan adam yapip, burnunu yapmak icin havuc bulamayip, bir kirik dal takmisiz gibi,
- baska mahalledeki cocuklardan dayak yiyip, kendi mahallemizdeki diger cocuklarla bizi dövenleri dövmüsüz gibi
hatiralarla dolu bir adam.
olm sana hic söylemedim, emekli olup, kuzey bati kanada´ya göcüp orada tek göz klübemde ölüp gitmeden icimde kalmasin, itiraf edeyim.
bence bütün bunlar senin o nuri alco tiplemen yüzünden oldu. kac senedir psikolog psikolog geziyorum lan.
Nickaltındaki entrylerime baktım, iyiymiş aramız, severdim de bu yetkiliyi.
Hala pes 13 oynucaz ama.
Hala pes 13 oynucaz ama.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar