bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- velvet41
- göte giren şemsiye5
- 2026 dünya kupası32
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- herkesle iyi anlaşan insan13
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- paraguay3
- avustralya3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- fas5
- brezilya3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- kadir inanır'ın vefatı7
- truesuzluk3
- türkiye10
- meksika3
- güney afrika4
- saraca finch house7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- haiti2
- iskoçya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- katar2
- star wars2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- güney kore3
yukarda; "ben artık eski ben değilim. çoluk çocuk sahibi adamım olm. göbeğim falan var artıkın." demiş.
ulan senin çocuk doğmadan önce de göbeğin vardı. kimi kandırıyorsun? göbeğini niye o tatlı çocuğa bağlıyorsun hayret bişey.
ulan senin çocuk doğmadan önce de göbeğin vardı. kimi kandırıyorsun? göbeğini niye o tatlı çocuğa bağlıyorsun hayret bişey.
evlendikten sonra aldığı birkaç kilocuğu bütün bir ömrüne mal eden birtakım kimselere söyleyecek söz bulamayan adamcağız. yazzıklar olsun lan sizin gibi arkadaşa. ben o kiloları hamilelikte aldım olm. üzgün surat.
evlilik yaramamış sana çok süzülmüşsün yazarı.
o değil de bir kızı var tam yemelik efem.
o çocuk bundan nasıl çıktı diyor insan. *
o değil de bir kızı var tam yemelik efem.
o çocuk bundan nasıl çıktı diyor insan. *
(#20741642)
algı eke'nin kendisi bunu okumuş çok gülmüş ve twitter hesabından çok güldüğü için bu yazarla tanışmak istediğini belirtmiş. ah bana denk gelmez ki böyle bi şey. neyse ben şu başlığa komikli bi yazı giriyim de belki ona da güler. olmadı saipsiz taklidiyle mention atacam artık.
algı eke'nin kendisi bunu okumuş çok gülmüş ve twitter hesabından çok güldüğü için bu yazarla tanışmak istediğini belirtmiş. ah bana denk gelmez ki böyle bi şey. neyse ben şu başlığa komikli bi yazı giriyim de belki ona da güler. olmadı saipsiz taklidiyle mention atacam artık.
Neymiş de pes 2013 cd sini akrabasına vermişmiş de , ana lig online da derecesi 900 müş de mış miş yeme bizi hacı, gel işte alayım ifadeni, amiyane tabirle, neyse bunu demim, yetkilisin sonuşta.
Eeheh alırsa cdyi haber et. Son 100 maçımda 5 kez yenilmişim.
Eeheh alırsa cdyi haber et. Son 100 maçımda 5 kez yenilmişim.
hala pes 2017'de kapışcaz.
lan bu kadar tırsağ...lan daha çıkmadı oyun tabi amk adam da haklı.
lan bu kadar tırsağ...lan daha çıkmadı oyun tabi amk adam da haklı.
yayında şuan. sıradaki parcayı canımdan cok sevdiğim "kendim" için yollamasını rica ediciğim efendim.
böyle de iyi bir yazar idi. *
hala arada sözlüğe girip nikaltına bakıyormuş...
Son zamanlarda ortalarda görünmeyen yazar. Özletti kendini.
Şuralarda görmeyi özlediğimiz nick sahibi.
hemen hemen tüm sözlüğün sevip sahiplenmek istediği yazardı bir dönem.
o da eski nesillerin çoğu gibi bıraktı buraları, hemen hemen hiç girmemeye başladı sözlüğe.
neden mi? tabi ki senin yüzünden kodumun ergeni, neden olacak başka? sol frame am göt meme olarak almış başını gidiyordu, şimdi de yanına siyasal islamcı beyinsizler geldi.
bu gidişle bu sözlük yalnızca troller sözlüğü olarak kalacak gibi.
neyse, işbu yazar bu ay sözlüğe gelip entry girmiştir. dikkatimden kaçmadı tabi.
(#38682064)
o da eski nesillerin çoğu gibi bıraktı buraları, hemen hemen hiç girmemeye başladı sözlüğe.
neden mi? tabi ki senin yüzünden kodumun ergeni, neden olacak başka? sol frame am göt meme olarak almış başını gidiyordu, şimdi de yanına siyasal islamcı beyinsizler geldi.
bu gidişle bu sözlük yalnızca troller sözlüğü olarak kalacak gibi.
neyse, işbu yazar bu ay sözlüğe gelip entry girmiştir. dikkatimden kaçmadı tabi.
(#38682064)
Nerede olacak ki? Ya mezarda ya da huzur evinde. on sene önce yaşı elli falandı.
Neyse yaşıyorsa, doğum günü kutlu olsun.
Neyse yaşıyorsa, doğum günü kutlu olsun.
Sozlugun yine boktan zamanlariydi ama bu kadar bozmadigi zamanlardi, surekli bir seyler cizen yazar olarak aklimda yer etmisti. Guzel ciziyordu, çizdiği gibi yazar da bence.
bu adamla tanismamiz her ne kadar genclik dönemimizde gerceklesmis olsa da nedense hep "cocukluk arkadasim" diyesim geliyor.
baya bildigin;
- sokakta cöp tenekelerini dizip futbol oynamisligimiz varmis gibi,
- dirsegimizle kumu oyup, misketlerle kuyu oynamisligimiz varmis gibi,
- tassolarimizi cikartip birbirimizi ütümüsüz gibi,
- kardan adam yapip, burnunu yapmak icin havuc bulamayip, bir kirik dal takmisiz gibi,
- baska mahalledeki cocuklardan dayak yiyip, kendi mahallemizdeki diger cocuklarla bizi dövenleri dövmüsüz gibi
hatiralarla dolu bir adam.
olm sana hic söylemedim, emekli olup, kuzey bati kanada´ya göcüp orada tek göz klübemde ölüp gitmeden icimde kalmasin, itiraf edeyim.
bence bütün bunlar senin o nuri alco tiplemen yüzünden oldu. kac senedir psikolog psikolog geziyorum lan.
baya bildigin;
- sokakta cöp tenekelerini dizip futbol oynamisligimiz varmis gibi,
- dirsegimizle kumu oyup, misketlerle kuyu oynamisligimiz varmis gibi,
- tassolarimizi cikartip birbirimizi ütümüsüz gibi,
- kardan adam yapip, burnunu yapmak icin havuc bulamayip, bir kirik dal takmisiz gibi,
- baska mahalledeki cocuklardan dayak yiyip, kendi mahallemizdeki diger cocuklarla bizi dövenleri dövmüsüz gibi
hatiralarla dolu bir adam.
olm sana hic söylemedim, emekli olup, kuzey bati kanada´ya göcüp orada tek göz klübemde ölüp gitmeden icimde kalmasin, itiraf edeyim.
bence bütün bunlar senin o nuri alco tiplemen yüzünden oldu. kac senedir psikolog psikolog geziyorum lan.
Nickaltındaki entrylerime baktım, iyiymiş aramız, severdim de bu yetkiliyi.
Hala pes 13 oynucaz ama.
Hala pes 13 oynucaz ama.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar