bugün
- guyana4
- bosna hersek3
- arnavutluk2
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya5
- kolu kıllı kız3
- velvet13
- türk moğol kardeştir3
- ahududu2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- coğrafya2
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- gülüm diyen kız10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- iveco daily3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- yılmaz güney12
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kuzenin içine boşalmak14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gün gelecek dün olacak5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- haram ile cömertlik yapmak3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- otokar sultan2
- haiti4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- fas4
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- geceye bir ayet bırak3
- kemal kılıçdaroğlu18
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- anın görüntüsü18
yukarda; "ben artık eski ben değilim. çoluk çocuk sahibi adamım olm. göbeğim falan var artıkın." demiş.
ulan senin çocuk doğmadan önce de göbeğin vardı. kimi kandırıyorsun? göbeğini niye o tatlı çocuğa bağlıyorsun hayret bişey.
ulan senin çocuk doğmadan önce de göbeğin vardı. kimi kandırıyorsun? göbeğini niye o tatlı çocuğa bağlıyorsun hayret bişey.
evlendikten sonra aldığı birkaç kilocuğu bütün bir ömrüne mal eden birtakım kimselere söyleyecek söz bulamayan adamcağız. yazzıklar olsun lan sizin gibi arkadaşa. ben o kiloları hamilelikte aldım olm. üzgün surat.
evlilik yaramamış sana çok süzülmüşsün yazarı.
o değil de bir kızı var tam yemelik efem.
o çocuk bundan nasıl çıktı diyor insan. *
o değil de bir kızı var tam yemelik efem.
o çocuk bundan nasıl çıktı diyor insan. *
(#20741642)
algı eke'nin kendisi bunu okumuş çok gülmüş ve twitter hesabından çok güldüğü için bu yazarla tanışmak istediğini belirtmiş. ah bana denk gelmez ki böyle bi şey. neyse ben şu başlığa komikli bi yazı giriyim de belki ona da güler. olmadı saipsiz taklidiyle mention atacam artık.
algı eke'nin kendisi bunu okumuş çok gülmüş ve twitter hesabından çok güldüğü için bu yazarla tanışmak istediğini belirtmiş. ah bana denk gelmez ki böyle bi şey. neyse ben şu başlığa komikli bi yazı giriyim de belki ona da güler. olmadı saipsiz taklidiyle mention atacam artık.
Neymiş de pes 2013 cd sini akrabasına vermişmiş de , ana lig online da derecesi 900 müş de mış miş yeme bizi hacı, gel işte alayım ifadeni, amiyane tabirle, neyse bunu demim, yetkilisin sonuşta.
Eeheh alırsa cdyi haber et. Son 100 maçımda 5 kez yenilmişim.
Eeheh alırsa cdyi haber et. Son 100 maçımda 5 kez yenilmişim.
hala pes 2017'de kapışcaz.
lan bu kadar tırsağ...lan daha çıkmadı oyun tabi amk adam da haklı.
lan bu kadar tırsağ...lan daha çıkmadı oyun tabi amk adam da haklı.
yayında şuan. sıradaki parcayı canımdan cok sevdiğim "kendim" için yollamasını rica ediciğim efendim.
böyle de iyi bir yazar idi. *
hala arada sözlüğe girip nikaltına bakıyormuş...
Son zamanlarda ortalarda görünmeyen yazar. Özletti kendini.
Şuralarda görmeyi özlediğimiz nick sahibi.
hemen hemen tüm sözlüğün sevip sahiplenmek istediği yazardı bir dönem.
o da eski nesillerin çoğu gibi bıraktı buraları, hemen hemen hiç girmemeye başladı sözlüğe.
neden mi? tabi ki senin yüzünden kodumun ergeni, neden olacak başka? sol frame am göt meme olarak almış başını gidiyordu, şimdi de yanına siyasal islamcı beyinsizler geldi.
bu gidişle bu sözlük yalnızca troller sözlüğü olarak kalacak gibi.
neyse, işbu yazar bu ay sözlüğe gelip entry girmiştir. dikkatimden kaçmadı tabi.
(#38682064)
o da eski nesillerin çoğu gibi bıraktı buraları, hemen hemen hiç girmemeye başladı sözlüğe.
neden mi? tabi ki senin yüzünden kodumun ergeni, neden olacak başka? sol frame am göt meme olarak almış başını gidiyordu, şimdi de yanına siyasal islamcı beyinsizler geldi.
bu gidişle bu sözlük yalnızca troller sözlüğü olarak kalacak gibi.
neyse, işbu yazar bu ay sözlüğe gelip entry girmiştir. dikkatimden kaçmadı tabi.
(#38682064)
Nerede olacak ki? Ya mezarda ya da huzur evinde. on sene önce yaşı elli falandı.
Neyse yaşıyorsa, doğum günü kutlu olsun.
Neyse yaşıyorsa, doğum günü kutlu olsun.
Sozlugun yine boktan zamanlariydi ama bu kadar bozmadigi zamanlardi, surekli bir seyler cizen yazar olarak aklimda yer etmisti. Guzel ciziyordu, çizdiği gibi yazar da bence.
bu adamla tanismamiz her ne kadar genclik dönemimizde gerceklesmis olsa da nedense hep "cocukluk arkadasim" diyesim geliyor.
baya bildigin;
- sokakta cöp tenekelerini dizip futbol oynamisligimiz varmis gibi,
- dirsegimizle kumu oyup, misketlerle kuyu oynamisligimiz varmis gibi,
- tassolarimizi cikartip birbirimizi ütümüsüz gibi,
- kardan adam yapip, burnunu yapmak icin havuc bulamayip, bir kirik dal takmisiz gibi,
- baska mahalledeki cocuklardan dayak yiyip, kendi mahallemizdeki diger cocuklarla bizi dövenleri dövmüsüz gibi
hatiralarla dolu bir adam.
olm sana hic söylemedim, emekli olup, kuzey bati kanada´ya göcüp orada tek göz klübemde ölüp gitmeden icimde kalmasin, itiraf edeyim.
bence bütün bunlar senin o nuri alco tiplemen yüzünden oldu. kac senedir psikolog psikolog geziyorum lan.
baya bildigin;
- sokakta cöp tenekelerini dizip futbol oynamisligimiz varmis gibi,
- dirsegimizle kumu oyup, misketlerle kuyu oynamisligimiz varmis gibi,
- tassolarimizi cikartip birbirimizi ütümüsüz gibi,
- kardan adam yapip, burnunu yapmak icin havuc bulamayip, bir kirik dal takmisiz gibi,
- baska mahalledeki cocuklardan dayak yiyip, kendi mahallemizdeki diger cocuklarla bizi dövenleri dövmüsüz gibi
hatiralarla dolu bir adam.
olm sana hic söylemedim, emekli olup, kuzey bati kanada´ya göcüp orada tek göz klübemde ölüp gitmeden icimde kalmasin, itiraf edeyim.
bence bütün bunlar senin o nuri alco tiplemen yüzünden oldu. kac senedir psikolog psikolog geziyorum lan.
Nickaltındaki entrylerime baktım, iyiymiş aramız, severdim de bu yetkiliyi.
Hala pes 13 oynucaz ama.
Hala pes 13 oynucaz ama.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar