bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- amerika birleşik devletleri7
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- portekiz5
- kolombiya4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- iran2
- opel frontera2
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- x in memeleri3
- özbekistan4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- panama3
- hırvatistan3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- petrol2
- kemalist dünya24
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- her insanın bir cini olması8
yukarda; "ben artık eski ben değilim. çoluk çocuk sahibi adamım olm. göbeğim falan var artıkın." demiş.
ulan senin çocuk doğmadan önce de göbeğin vardı. kimi kandırıyorsun? göbeğini niye o tatlı çocuğa bağlıyorsun hayret bişey.
ulan senin çocuk doğmadan önce de göbeğin vardı. kimi kandırıyorsun? göbeğini niye o tatlı çocuğa bağlıyorsun hayret bişey.
evlendikten sonra aldığı birkaç kilocuğu bütün bir ömrüne mal eden birtakım kimselere söyleyecek söz bulamayan adamcağız. yazzıklar olsun lan sizin gibi arkadaşa. ben o kiloları hamilelikte aldım olm. üzgün surat.
evlilik yaramamış sana çok süzülmüşsün yazarı.
o değil de bir kızı var tam yemelik efem.
o çocuk bundan nasıl çıktı diyor insan. *
o değil de bir kızı var tam yemelik efem.
o çocuk bundan nasıl çıktı diyor insan. *
(#20741642)
algı eke'nin kendisi bunu okumuş çok gülmüş ve twitter hesabından çok güldüğü için bu yazarla tanışmak istediğini belirtmiş. ah bana denk gelmez ki böyle bi şey. neyse ben şu başlığa komikli bi yazı giriyim de belki ona da güler. olmadı saipsiz taklidiyle mention atacam artık.
algı eke'nin kendisi bunu okumuş çok gülmüş ve twitter hesabından çok güldüğü için bu yazarla tanışmak istediğini belirtmiş. ah bana denk gelmez ki böyle bi şey. neyse ben şu başlığa komikli bi yazı giriyim de belki ona da güler. olmadı saipsiz taklidiyle mention atacam artık.
Neymiş de pes 2013 cd sini akrabasına vermişmiş de , ana lig online da derecesi 900 müş de mış miş yeme bizi hacı, gel işte alayım ifadeni, amiyane tabirle, neyse bunu demim, yetkilisin sonuşta.
Eeheh alırsa cdyi haber et. Son 100 maçımda 5 kez yenilmişim.
Eeheh alırsa cdyi haber et. Son 100 maçımda 5 kez yenilmişim.
hala pes 2017'de kapışcaz.
lan bu kadar tırsağ...lan daha çıkmadı oyun tabi amk adam da haklı.
lan bu kadar tırsağ...lan daha çıkmadı oyun tabi amk adam da haklı.
yayında şuan. sıradaki parcayı canımdan cok sevdiğim "kendim" için yollamasını rica ediciğim efendim.
böyle de iyi bir yazar idi. *
hala arada sözlüğe girip nikaltına bakıyormuş...
Son zamanlarda ortalarda görünmeyen yazar. Özletti kendini.
Şuralarda görmeyi özlediğimiz nick sahibi.
hemen hemen tüm sözlüğün sevip sahiplenmek istediği yazardı bir dönem.
o da eski nesillerin çoğu gibi bıraktı buraları, hemen hemen hiç girmemeye başladı sözlüğe.
neden mi? tabi ki senin yüzünden kodumun ergeni, neden olacak başka? sol frame am göt meme olarak almış başını gidiyordu, şimdi de yanına siyasal islamcı beyinsizler geldi.
bu gidişle bu sözlük yalnızca troller sözlüğü olarak kalacak gibi.
neyse, işbu yazar bu ay sözlüğe gelip entry girmiştir. dikkatimden kaçmadı tabi.
(#38682064)
o da eski nesillerin çoğu gibi bıraktı buraları, hemen hemen hiç girmemeye başladı sözlüğe.
neden mi? tabi ki senin yüzünden kodumun ergeni, neden olacak başka? sol frame am göt meme olarak almış başını gidiyordu, şimdi de yanına siyasal islamcı beyinsizler geldi.
bu gidişle bu sözlük yalnızca troller sözlüğü olarak kalacak gibi.
neyse, işbu yazar bu ay sözlüğe gelip entry girmiştir. dikkatimden kaçmadı tabi.
(#38682064)
Nerede olacak ki? Ya mezarda ya da huzur evinde. on sene önce yaşı elli falandı.
Neyse yaşıyorsa, doğum günü kutlu olsun.
Neyse yaşıyorsa, doğum günü kutlu olsun.
Sozlugun yine boktan zamanlariydi ama bu kadar bozmadigi zamanlardi, surekli bir seyler cizen yazar olarak aklimda yer etmisti. Guzel ciziyordu, çizdiği gibi yazar da bence.
bu adamla tanismamiz her ne kadar genclik dönemimizde gerceklesmis olsa da nedense hep "cocukluk arkadasim" diyesim geliyor.
baya bildigin;
- sokakta cöp tenekelerini dizip futbol oynamisligimiz varmis gibi,
- dirsegimizle kumu oyup, misketlerle kuyu oynamisligimiz varmis gibi,
- tassolarimizi cikartip birbirimizi ütümüsüz gibi,
- kardan adam yapip, burnunu yapmak icin havuc bulamayip, bir kirik dal takmisiz gibi,
- baska mahalledeki cocuklardan dayak yiyip, kendi mahallemizdeki diger cocuklarla bizi dövenleri dövmüsüz gibi
hatiralarla dolu bir adam.
olm sana hic söylemedim, emekli olup, kuzey bati kanada´ya göcüp orada tek göz klübemde ölüp gitmeden icimde kalmasin, itiraf edeyim.
bence bütün bunlar senin o nuri alco tiplemen yüzünden oldu. kac senedir psikolog psikolog geziyorum lan.
baya bildigin;
- sokakta cöp tenekelerini dizip futbol oynamisligimiz varmis gibi,
- dirsegimizle kumu oyup, misketlerle kuyu oynamisligimiz varmis gibi,
- tassolarimizi cikartip birbirimizi ütümüsüz gibi,
- kardan adam yapip, burnunu yapmak icin havuc bulamayip, bir kirik dal takmisiz gibi,
- baska mahalledeki cocuklardan dayak yiyip, kendi mahallemizdeki diger cocuklarla bizi dövenleri dövmüsüz gibi
hatiralarla dolu bir adam.
olm sana hic söylemedim, emekli olup, kuzey bati kanada´ya göcüp orada tek göz klübemde ölüp gitmeden icimde kalmasin, itiraf edeyim.
bence bütün bunlar senin o nuri alco tiplemen yüzünden oldu. kac senedir psikolog psikolog geziyorum lan.
Nickaltındaki entrylerime baktım, iyiymiş aramız, severdim de bu yetkiliyi.
Hala pes 13 oynucaz ama.
Hala pes 13 oynucaz ama.
Gündemdeki Haberler