bugün

saipsiz

yukarda; "ben artık eski ben değilim. çoluk çocuk sahibi adamım olm. göbeğim falan var artıkın." demiş.
ulan senin çocuk doğmadan önce de göbeğin vardı. kimi kandırıyorsun? göbeğini niye o tatlı çocuğa bağlıyorsun hayret bişey.
© copyright 2005 - 2026