bugün
- düşün ki o bunu okuyor10
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- geceye bir ayet bırak3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- sözlük kızlarının vücutları15
- tsiganka2
- gülüm diyen kız8
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- nihavent bay bey birader2
- kuzenin içine boşalmak14
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- otopsiraporlari6
- yılmaz güney12
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- gün gelecek dün olacak2
- velvet10
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi11
- aşk2
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- dimmu borgir dinlemek3
- her şeye saygı duyulması gerekir2
- black mirror2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- kemal kılıçdaroğlu18
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- sözlükten çıkmayan yazar2
- ziyade ilahiler dinlemek2
- ameliyat olmak6
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- zaman baba birader bey2
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- yazarların saç şekillendirme taktikleri2
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- almanya5
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- garip sorular2
ingiliz lordlarının eğlencesi. sonradan ayarı kaçmış bir kaç dolara herkesin katılabildiği aktivite olmuştur.
topluca ava çıkma..
mac os'un resmi browserıdır. windows'un internet explorerının karşısında gerek temiz arayüzü, gerekse spyware bulaştırmamasıyla hayli üstündür.
votkanın aksine portakal suyuyla enfes olan tatlı bir içki türü.
Windows'TA batıran ama tigerda cosan 3. versiyonunda tabları kapatırken uyarı vermeyi akıl etmiş program. Daha beta diyoruz ve windows'a bir baska bahar ile veda ediyoruz efendim.
alkol oranı %20 olan içki.
içinde private browsing diye bir seçenek barındırır. bunu, türkçeye çevirmek gerekirse, porno modu'dur bu. bu modda iken hiçbir şekilde, hiçbir şeyin kaydı tutulmaz. browser'i tekrar açtığınızda daha önceki hali ile karşılaşırsınız.
windows versiyonunda javascript ile yeni pencere açamayan browser.
sözlükteki ben butonunun çalışmadığı browser.
default arama motorunun google olarak seçilmesi durumunda dahi adres çubuguna herhangi birşey yazdıgınızda onu bulmaya çalışır.
örneğin uludag sozluk yazıp enter a basıldıgında http://uludag%20sozluk/ bu adresi aramaya çalışır. halbuki herkesin bok attıgı internet explorer default arama motorunda arar.
10 üzerinden 5 şimdilik.
örneğin uludag sozluk yazıp enter a basıldıgında http://uludag%20sozluk/ bu adresi aramaya çalışır. halbuki herkesin bok attıgı internet explorer default arama motorunda arar.
10 üzerinden 5 şimdilik.
mouse ların ortasında bulunan tekerleğin çalışmadıgı browser. yeni açılan tabı bile kapatamıyorsunuz middle click ile X (çarpı) ya tıklamanız gerekiyor.
10 üzerinden 10 alan browser hatta içimizdeki apple sevgisiyle birleşince firefoxtan tamamiyle vazgeçirmiştir beni.
ayrıca şurdan indirilebilir.
http://rapidshare.com/fil...101070656/safarisetup.rar
ayrıca şurdan indirilebilir.
http://rapidshare.com/fil...101070656/safarisetup.rar
ayrıca safariyle sözlükten aldığım bir görüntü anti-aliasign olayını gözünüzde canlandırmak için ve safariye özenmek için.
http://img139.imageshack....y.php?image=safariiz1.jpg
http://img139.imageshack....y.php?image=safariiz1.jpg
asla sek içilmemesi gereken, içilirse ciddi anlamda mide bulandıracak, lakin kokteyllere azıcık ilavesi, gerçekten hoş olan, turunçgil tadı ağır basan kaliteli bir likör. her yoğun şeker içeren likörde olduğu gibi safari de mutlaka soda eklenerek katılmalı hazırlanan içkiye. şeftali suyu ile başarılı sonuç verir, kesinlikle iyi soğutulmalıdır.
windows safari için sözlükte ben butonu sorunu kalkmıştır.
Windows uyarlamasinin ciktigini duyunca hemen download ettigim, beli bir sure kullandiktan sonra beni canimdam bezdiren internet tarayici. Tasarimi cok guzel,gozu yormuyor. Surat olarak fena degil, navigasyonu cok guzel.Ama pespese birkac sayfa actiktan sonra, cpu kullanimi yuzde yuz'e cikiyor ve kilitlenip kendini kapatiyor.
microsoft un windows üzerinde çalıştırmayın dediği browser. nedeni, carpet bomb isimli bir açık nedeniyle tarayıcının tanımlanmayan bir içeriği sürekli indirmeye çalışması. apple ise güncelleme gelene kadar ''dosyaları indirmeden önce sor'' ile idare edin diyor.
http://www.pclabs.gen.tr/...n-safarisini-kullanmayin/
http://www.pclabs.gen.tr/...n-safarisini-kullanmayin/
gücünü veren rendering motoru webkit, apple tarafından geliştirilen open source bir projedir. nightly build'lere sahiptir. ayrıca iphone ve ipod touch'da kullanılan mobilesafari implementasyonu, bugüne dek gördüğüm en iyi mobil web tarayıcısıdır.
hasır şapka takan her türk insanına, her aklı yerinde türk gencinin yaptığı gülünmeyesice espri konusu.
- ahahah abi safariye mi? hohoho çok komiğim yaa.
- ahahah abi safariye mi? hohoho çok komiğim yaa.
linux tabanlı, artık windows'da da olan tarayıcı.
edit : tanım yaptığım halde neden eksi veriyosun sayın uuser. yalan mı söylüyorum ?
edit : tanım yaptığım halde neden eksi veriyosun sayın uuser. yalan mı söylüyorum ?
mozilla firefox un en az 3 katı hızlı olan web browser. java ve app yüklemelerinde 10 katına kadar çıkabiliyor bu fark. ancak google tarafından çıkartılan chrome hız anlamında yarısına yaklaşarak epey yol katetmiştir. zaten apple ın tanıtım mottosu; world's fastest web browser dır.
hız konusuna biraz göz atmak gerekirse;
safari nin 1,06 s de yüklediği html sayfayı en yakın rakibi chrome 1,38 s de yüklüyor. pek bir meşhur firefox un skoru ise 3,11 s. 4,71 s lik skoruyla ie8 i kaale bile almıyoruz u durumda.
java script yüklemesine gelindiğindeyse safari 0,14 s yükleme hızına sahipken firefox 3.1b2 1,04 s ile 10 katına yakın yavaşlıkta.
ie yi anım anım anırttıran sunspider java teknolojisi ise 657 ms ile yükleniyor safaride. firefox un bu konudaki skoru 2399 ms.
ayrıca safari linux tabanlı falan değildir; apple yapımıdır. 2.0 sürümünden bu yana windows için de kullanılabilmektedir.
kafalardaki yanlışları düzelttikten sonra; browser in download teknolojisinin dünyanın en iyisi olduğunu ve metalik, yumuşak tasarımıyla göz yormadığını belirtmek isterim. aynı zamanda browse alanı emsallerine nazaran oldukça geniş, "çok süper" özellikleri diğer firmaların yaptığı gibi gözünüze sokmuyor. rahatça ulaşabileceğiniz apayrı teknolojiler kullanıyor. şöyle belirtmek isterim ki; 100 den fazla küçücük programcık bu hız manyağı browser in içerisinde keşfedilmeyi bekliyor.
an itibariyle safari 4.0 apple ın sitesinden download edilebilmektedir.
okuyucuya önemli not: bu bilgiler verilirken kaynak olarak g*tümü değil bench testleri kullandığım için mutluyum, mesudum. misal kaynak olarak g*tümü baz alsam bir sürü yalan yanlış şey yazabilirdim; vay efendim firefox daha hızlı, oy efendim lünux tabanlı felan gibi.
hız konusuna biraz göz atmak gerekirse;
safari nin 1,06 s de yüklediği html sayfayı en yakın rakibi chrome 1,38 s de yüklüyor. pek bir meşhur firefox un skoru ise 3,11 s. 4,71 s lik skoruyla ie8 i kaale bile almıyoruz u durumda.
java script yüklemesine gelindiğindeyse safari 0,14 s yükleme hızına sahipken firefox 3.1b2 1,04 s ile 10 katına yakın yavaşlıkta.
ie yi anım anım anırttıran sunspider java teknolojisi ise 657 ms ile yükleniyor safaride. firefox un bu konudaki skoru 2399 ms.
ayrıca safari linux tabanlı falan değildir; apple yapımıdır. 2.0 sürümünden bu yana windows için de kullanılabilmektedir.
kafalardaki yanlışları düzelttikten sonra; browser in download teknolojisinin dünyanın en iyisi olduğunu ve metalik, yumuşak tasarımıyla göz yormadığını belirtmek isterim. aynı zamanda browse alanı emsallerine nazaran oldukça geniş, "çok süper" özellikleri diğer firmaların yaptığı gibi gözünüze sokmuyor. rahatça ulaşabileceğiniz apayrı teknolojiler kullanıyor. şöyle belirtmek isterim ki; 100 den fazla küçücük programcık bu hız manyağı browser in içerisinde keşfedilmeyi bekliyor.
an itibariyle safari 4.0 apple ın sitesinden download edilebilmektedir.
okuyucuya önemli not: bu bilgiler verilirken kaynak olarak g*tümü değil bench testleri kullandığım için mutluyum, mesudum. misal kaynak olarak g*tümü baz alsam bir sürü yalan yanlış şey yazabilirdim; vay efendim firefox daha hızlı, oy efendim lünux tabanlı felan gibi.
4.0 ile çok şık olmuş, özellikle top sites özelliğiyle kullanıcısını mest etmiştir.
ayrıca eklemek istiyorum: keşke her sektörde bi' steve jobs olsa.
ayrıca eklemek istiyorum: keşke her sektörde bi' steve jobs olsa.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar