bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- kemalistlerin sanki biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- birader yazar olmak13
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- amerika birleşik devletleri7
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- türkiye9
- seri gizli artı oy veren melek3
- sigmund freud'un koltuğu4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- 26 haziran 20264
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- egay sucukcu birader2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- arda güler4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
ingiliz lordlarının eğlencesi. sonradan ayarı kaçmış bir kaç dolara herkesin katılabildiği aktivite olmuştur.
topluca ava çıkma..
mac os'un resmi browserıdır. windows'un internet explorerının karşısında gerek temiz arayüzü, gerekse spyware bulaştırmamasıyla hayli üstündür.
votkanın aksine portakal suyuyla enfes olan tatlı bir içki türü.
Windows'TA batıran ama tigerda cosan 3. versiyonunda tabları kapatırken uyarı vermeyi akıl etmiş program. Daha beta diyoruz ve windows'a bir baska bahar ile veda ediyoruz efendim.
alkol oranı %20 olan içki.
içinde private browsing diye bir seçenek barındırır. bunu, türkçeye çevirmek gerekirse, porno modu'dur bu. bu modda iken hiçbir şekilde, hiçbir şeyin kaydı tutulmaz. browser'i tekrar açtığınızda daha önceki hali ile karşılaşırsınız.
windows versiyonunda javascript ile yeni pencere açamayan browser.
sözlükteki ben butonunun çalışmadığı browser.
default arama motorunun google olarak seçilmesi durumunda dahi adres çubuguna herhangi birşey yazdıgınızda onu bulmaya çalışır.
örneğin uludag sozluk yazıp enter a basıldıgında http://uludag%20sozluk/ bu adresi aramaya çalışır. halbuki herkesin bok attıgı internet explorer default arama motorunda arar.
10 üzerinden 5 şimdilik.
örneğin uludag sozluk yazıp enter a basıldıgında http://uludag%20sozluk/ bu adresi aramaya çalışır. halbuki herkesin bok attıgı internet explorer default arama motorunda arar.
10 üzerinden 5 şimdilik.
mouse ların ortasında bulunan tekerleğin çalışmadıgı browser. yeni açılan tabı bile kapatamıyorsunuz middle click ile X (çarpı) ya tıklamanız gerekiyor.
10 üzerinden 10 alan browser hatta içimizdeki apple sevgisiyle birleşince firefoxtan tamamiyle vazgeçirmiştir beni.
ayrıca şurdan indirilebilir.
http://rapidshare.com/fil...101070656/safarisetup.rar
ayrıca şurdan indirilebilir.
http://rapidshare.com/fil...101070656/safarisetup.rar
ayrıca safariyle sözlükten aldığım bir görüntü anti-aliasign olayını gözünüzde canlandırmak için ve safariye özenmek için.
http://img139.imageshack....y.php?image=safariiz1.jpg
http://img139.imageshack....y.php?image=safariiz1.jpg
asla sek içilmemesi gereken, içilirse ciddi anlamda mide bulandıracak, lakin kokteyllere azıcık ilavesi, gerçekten hoş olan, turunçgil tadı ağır basan kaliteli bir likör. her yoğun şeker içeren likörde olduğu gibi safari de mutlaka soda eklenerek katılmalı hazırlanan içkiye. şeftali suyu ile başarılı sonuç verir, kesinlikle iyi soğutulmalıdır.
windows safari için sözlükte ben butonu sorunu kalkmıştır.
Windows uyarlamasinin ciktigini duyunca hemen download ettigim, beli bir sure kullandiktan sonra beni canimdam bezdiren internet tarayici. Tasarimi cok guzel,gozu yormuyor. Surat olarak fena degil, navigasyonu cok guzel.Ama pespese birkac sayfa actiktan sonra, cpu kullanimi yuzde yuz'e cikiyor ve kilitlenip kendini kapatiyor.
microsoft un windows üzerinde çalıştırmayın dediği browser. nedeni, carpet bomb isimli bir açık nedeniyle tarayıcının tanımlanmayan bir içeriği sürekli indirmeye çalışması. apple ise güncelleme gelene kadar ''dosyaları indirmeden önce sor'' ile idare edin diyor.
http://www.pclabs.gen.tr/...n-safarisini-kullanmayin/
http://www.pclabs.gen.tr/...n-safarisini-kullanmayin/
gücünü veren rendering motoru webkit, apple tarafından geliştirilen open source bir projedir. nightly build'lere sahiptir. ayrıca iphone ve ipod touch'da kullanılan mobilesafari implementasyonu, bugüne dek gördüğüm en iyi mobil web tarayıcısıdır.
hasır şapka takan her türk insanına, her aklı yerinde türk gencinin yaptığı gülünmeyesice espri konusu.
- ahahah abi safariye mi? hohoho çok komiğim yaa.
- ahahah abi safariye mi? hohoho çok komiğim yaa.
linux tabanlı, artık windows'da da olan tarayıcı.
edit : tanım yaptığım halde neden eksi veriyosun sayın uuser. yalan mı söylüyorum ?
edit : tanım yaptığım halde neden eksi veriyosun sayın uuser. yalan mı söylüyorum ?
mozilla firefox un en az 3 katı hızlı olan web browser. java ve app yüklemelerinde 10 katına kadar çıkabiliyor bu fark. ancak google tarafından çıkartılan chrome hız anlamında yarısına yaklaşarak epey yol katetmiştir. zaten apple ın tanıtım mottosu; world's fastest web browser dır.
hız konusuna biraz göz atmak gerekirse;
safari nin 1,06 s de yüklediği html sayfayı en yakın rakibi chrome 1,38 s de yüklüyor. pek bir meşhur firefox un skoru ise 3,11 s. 4,71 s lik skoruyla ie8 i kaale bile almıyoruz u durumda.
java script yüklemesine gelindiğindeyse safari 0,14 s yükleme hızına sahipken firefox 3.1b2 1,04 s ile 10 katına yakın yavaşlıkta.
ie yi anım anım anırttıran sunspider java teknolojisi ise 657 ms ile yükleniyor safaride. firefox un bu konudaki skoru 2399 ms.
ayrıca safari linux tabanlı falan değildir; apple yapımıdır. 2.0 sürümünden bu yana windows için de kullanılabilmektedir.
kafalardaki yanlışları düzelttikten sonra; browser in download teknolojisinin dünyanın en iyisi olduğunu ve metalik, yumuşak tasarımıyla göz yormadığını belirtmek isterim. aynı zamanda browse alanı emsallerine nazaran oldukça geniş, "çok süper" özellikleri diğer firmaların yaptığı gibi gözünüze sokmuyor. rahatça ulaşabileceğiniz apayrı teknolojiler kullanıyor. şöyle belirtmek isterim ki; 100 den fazla küçücük programcık bu hız manyağı browser in içerisinde keşfedilmeyi bekliyor.
an itibariyle safari 4.0 apple ın sitesinden download edilebilmektedir.
okuyucuya önemli not: bu bilgiler verilirken kaynak olarak g*tümü değil bench testleri kullandığım için mutluyum, mesudum. misal kaynak olarak g*tümü baz alsam bir sürü yalan yanlış şey yazabilirdim; vay efendim firefox daha hızlı, oy efendim lünux tabanlı felan gibi.
hız konusuna biraz göz atmak gerekirse;
safari nin 1,06 s de yüklediği html sayfayı en yakın rakibi chrome 1,38 s de yüklüyor. pek bir meşhur firefox un skoru ise 3,11 s. 4,71 s lik skoruyla ie8 i kaale bile almıyoruz u durumda.
java script yüklemesine gelindiğindeyse safari 0,14 s yükleme hızına sahipken firefox 3.1b2 1,04 s ile 10 katına yakın yavaşlıkta.
ie yi anım anım anırttıran sunspider java teknolojisi ise 657 ms ile yükleniyor safaride. firefox un bu konudaki skoru 2399 ms.
ayrıca safari linux tabanlı falan değildir; apple yapımıdır. 2.0 sürümünden bu yana windows için de kullanılabilmektedir.
kafalardaki yanlışları düzelttikten sonra; browser in download teknolojisinin dünyanın en iyisi olduğunu ve metalik, yumuşak tasarımıyla göz yormadığını belirtmek isterim. aynı zamanda browse alanı emsallerine nazaran oldukça geniş, "çok süper" özellikleri diğer firmaların yaptığı gibi gözünüze sokmuyor. rahatça ulaşabileceğiniz apayrı teknolojiler kullanıyor. şöyle belirtmek isterim ki; 100 den fazla küçücük programcık bu hız manyağı browser in içerisinde keşfedilmeyi bekliyor.
an itibariyle safari 4.0 apple ın sitesinden download edilebilmektedir.
okuyucuya önemli not: bu bilgiler verilirken kaynak olarak g*tümü değil bench testleri kullandığım için mutluyum, mesudum. misal kaynak olarak g*tümü baz alsam bir sürü yalan yanlış şey yazabilirdim; vay efendim firefox daha hızlı, oy efendim lünux tabanlı felan gibi.
4.0 ile çok şık olmuş, özellikle top sites özelliğiyle kullanıcısını mest etmiştir.
ayrıca eklemek istiyorum: keşke her sektörde bi' steve jobs olsa.
ayrıca eklemek istiyorum: keşke her sektörde bi' steve jobs olsa.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar