bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- birader yazar olmak10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı27
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalist dünya11
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası3
- cemevinde hain kemal sloganları8
- devletin her şeye karışması3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- aile evinde yaşamak6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- pforzheim şu an 34 derece2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- galatasaray lobisi6
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- sistem patlamış2
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- amerika birleşik devletleri6
- saian dan aforizmalar2
- sarapci koala2
- türkiye8
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aşure3
ingiliz lordlarının eğlencesi. sonradan ayarı kaçmış bir kaç dolara herkesin katılabildiği aktivite olmuştur.
topluca ava çıkma..
mac os'un resmi browserıdır. windows'un internet explorerının karşısında gerek temiz arayüzü, gerekse spyware bulaştırmamasıyla hayli üstündür.
votkanın aksine portakal suyuyla enfes olan tatlı bir içki türü.
Windows'TA batıran ama tigerda cosan 3. versiyonunda tabları kapatırken uyarı vermeyi akıl etmiş program. Daha beta diyoruz ve windows'a bir baska bahar ile veda ediyoruz efendim.
alkol oranı %20 olan içki.
içinde private browsing diye bir seçenek barındırır. bunu, türkçeye çevirmek gerekirse, porno modu'dur bu. bu modda iken hiçbir şekilde, hiçbir şeyin kaydı tutulmaz. browser'i tekrar açtığınızda daha önceki hali ile karşılaşırsınız.
windows versiyonunda javascript ile yeni pencere açamayan browser.
sözlükteki ben butonunun çalışmadığı browser.
default arama motorunun google olarak seçilmesi durumunda dahi adres çubuguna herhangi birşey yazdıgınızda onu bulmaya çalışır.
örneğin uludag sozluk yazıp enter a basıldıgında http://uludag%20sozluk/ bu adresi aramaya çalışır. halbuki herkesin bok attıgı internet explorer default arama motorunda arar.
10 üzerinden 5 şimdilik.
örneğin uludag sozluk yazıp enter a basıldıgında http://uludag%20sozluk/ bu adresi aramaya çalışır. halbuki herkesin bok attıgı internet explorer default arama motorunda arar.
10 üzerinden 5 şimdilik.
mouse ların ortasında bulunan tekerleğin çalışmadıgı browser. yeni açılan tabı bile kapatamıyorsunuz middle click ile X (çarpı) ya tıklamanız gerekiyor.
10 üzerinden 10 alan browser hatta içimizdeki apple sevgisiyle birleşince firefoxtan tamamiyle vazgeçirmiştir beni.
ayrıca şurdan indirilebilir.
http://rapidshare.com/fil...101070656/safarisetup.rar
ayrıca şurdan indirilebilir.
http://rapidshare.com/fil...101070656/safarisetup.rar
ayrıca safariyle sözlükten aldığım bir görüntü anti-aliasign olayını gözünüzde canlandırmak için ve safariye özenmek için.
http://img139.imageshack....y.php?image=safariiz1.jpg
http://img139.imageshack....y.php?image=safariiz1.jpg
asla sek içilmemesi gereken, içilirse ciddi anlamda mide bulandıracak, lakin kokteyllere azıcık ilavesi, gerçekten hoş olan, turunçgil tadı ağır basan kaliteli bir likör. her yoğun şeker içeren likörde olduğu gibi safari de mutlaka soda eklenerek katılmalı hazırlanan içkiye. şeftali suyu ile başarılı sonuç verir, kesinlikle iyi soğutulmalıdır.
windows safari için sözlükte ben butonu sorunu kalkmıştır.
Windows uyarlamasinin ciktigini duyunca hemen download ettigim, beli bir sure kullandiktan sonra beni canimdam bezdiren internet tarayici. Tasarimi cok guzel,gozu yormuyor. Surat olarak fena degil, navigasyonu cok guzel.Ama pespese birkac sayfa actiktan sonra, cpu kullanimi yuzde yuz'e cikiyor ve kilitlenip kendini kapatiyor.
microsoft un windows üzerinde çalıştırmayın dediği browser. nedeni, carpet bomb isimli bir açık nedeniyle tarayıcının tanımlanmayan bir içeriği sürekli indirmeye çalışması. apple ise güncelleme gelene kadar ''dosyaları indirmeden önce sor'' ile idare edin diyor.
http://www.pclabs.gen.tr/...n-safarisini-kullanmayin/
http://www.pclabs.gen.tr/...n-safarisini-kullanmayin/
gücünü veren rendering motoru webkit, apple tarafından geliştirilen open source bir projedir. nightly build'lere sahiptir. ayrıca iphone ve ipod touch'da kullanılan mobilesafari implementasyonu, bugüne dek gördüğüm en iyi mobil web tarayıcısıdır.
hasır şapka takan her türk insanına, her aklı yerinde türk gencinin yaptığı gülünmeyesice espri konusu.
- ahahah abi safariye mi? hohoho çok komiğim yaa.
- ahahah abi safariye mi? hohoho çok komiğim yaa.
linux tabanlı, artık windows'da da olan tarayıcı.
edit : tanım yaptığım halde neden eksi veriyosun sayın uuser. yalan mı söylüyorum ?
edit : tanım yaptığım halde neden eksi veriyosun sayın uuser. yalan mı söylüyorum ?
mozilla firefox un en az 3 katı hızlı olan web browser. java ve app yüklemelerinde 10 katına kadar çıkabiliyor bu fark. ancak google tarafından çıkartılan chrome hız anlamında yarısına yaklaşarak epey yol katetmiştir. zaten apple ın tanıtım mottosu; world's fastest web browser dır.
hız konusuna biraz göz atmak gerekirse;
safari nin 1,06 s de yüklediği html sayfayı en yakın rakibi chrome 1,38 s de yüklüyor. pek bir meşhur firefox un skoru ise 3,11 s. 4,71 s lik skoruyla ie8 i kaale bile almıyoruz u durumda.
java script yüklemesine gelindiğindeyse safari 0,14 s yükleme hızına sahipken firefox 3.1b2 1,04 s ile 10 katına yakın yavaşlıkta.
ie yi anım anım anırttıran sunspider java teknolojisi ise 657 ms ile yükleniyor safaride. firefox un bu konudaki skoru 2399 ms.
ayrıca safari linux tabanlı falan değildir; apple yapımıdır. 2.0 sürümünden bu yana windows için de kullanılabilmektedir.
kafalardaki yanlışları düzelttikten sonra; browser in download teknolojisinin dünyanın en iyisi olduğunu ve metalik, yumuşak tasarımıyla göz yormadığını belirtmek isterim. aynı zamanda browse alanı emsallerine nazaran oldukça geniş, "çok süper" özellikleri diğer firmaların yaptığı gibi gözünüze sokmuyor. rahatça ulaşabileceğiniz apayrı teknolojiler kullanıyor. şöyle belirtmek isterim ki; 100 den fazla küçücük programcık bu hız manyağı browser in içerisinde keşfedilmeyi bekliyor.
an itibariyle safari 4.0 apple ın sitesinden download edilebilmektedir.
okuyucuya önemli not: bu bilgiler verilirken kaynak olarak g*tümü değil bench testleri kullandığım için mutluyum, mesudum. misal kaynak olarak g*tümü baz alsam bir sürü yalan yanlış şey yazabilirdim; vay efendim firefox daha hızlı, oy efendim lünux tabanlı felan gibi.
hız konusuna biraz göz atmak gerekirse;
safari nin 1,06 s de yüklediği html sayfayı en yakın rakibi chrome 1,38 s de yüklüyor. pek bir meşhur firefox un skoru ise 3,11 s. 4,71 s lik skoruyla ie8 i kaale bile almıyoruz u durumda.
java script yüklemesine gelindiğindeyse safari 0,14 s yükleme hızına sahipken firefox 3.1b2 1,04 s ile 10 katına yakın yavaşlıkta.
ie yi anım anım anırttıran sunspider java teknolojisi ise 657 ms ile yükleniyor safaride. firefox un bu konudaki skoru 2399 ms.
ayrıca safari linux tabanlı falan değildir; apple yapımıdır. 2.0 sürümünden bu yana windows için de kullanılabilmektedir.
kafalardaki yanlışları düzelttikten sonra; browser in download teknolojisinin dünyanın en iyisi olduğunu ve metalik, yumuşak tasarımıyla göz yormadığını belirtmek isterim. aynı zamanda browse alanı emsallerine nazaran oldukça geniş, "çok süper" özellikleri diğer firmaların yaptığı gibi gözünüze sokmuyor. rahatça ulaşabileceğiniz apayrı teknolojiler kullanıyor. şöyle belirtmek isterim ki; 100 den fazla küçücük programcık bu hız manyağı browser in içerisinde keşfedilmeyi bekliyor.
an itibariyle safari 4.0 apple ın sitesinden download edilebilmektedir.
okuyucuya önemli not: bu bilgiler verilirken kaynak olarak g*tümü değil bench testleri kullandığım için mutluyum, mesudum. misal kaynak olarak g*tümü baz alsam bir sürü yalan yanlış şey yazabilirdim; vay efendim firefox daha hızlı, oy efendim lünux tabanlı felan gibi.
4.0 ile çok şık olmuş, özellikle top sites özelliğiyle kullanıcısını mest etmiştir.
ayrıca eklemek istiyorum: keşke her sektörde bi' steve jobs olsa.
ayrıca eklemek istiyorum: keşke her sektörde bi' steve jobs olsa.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar