bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi2
- sözlüğün kırbacı3
- imamoğlu sağcıların kendini solcu diye satmasıdır2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- arşivlenmesi gereken resimler2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- erkekler neden erken ölür4
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- sophia osako3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- tamar tanrıyar2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- kadir inanır22
- şafak çak4
- her insanın bir cini olması8
- 1 kilometrelik gökdelen2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- owner of a lonely heart2
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- kemalist dünya24
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- aşure yapan sözlük kızları7
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- genç görünmeye çalışmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- true'nun çaylak olması16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- düşün ki o bunu okuyor16
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- venezuella depremi3
- çok güzel ama manyak kadın7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- mustafa kemal atatürk7
ingiliz lordlarının eğlencesi. sonradan ayarı kaçmış bir kaç dolara herkesin katılabildiği aktivite olmuştur.
topluca ava çıkma..
mac os'un resmi browserıdır. windows'un internet explorerının karşısında gerek temiz arayüzü, gerekse spyware bulaştırmamasıyla hayli üstündür.
votkanın aksine portakal suyuyla enfes olan tatlı bir içki türü.
Windows'TA batıran ama tigerda cosan 3. versiyonunda tabları kapatırken uyarı vermeyi akıl etmiş program. Daha beta diyoruz ve windows'a bir baska bahar ile veda ediyoruz efendim.
alkol oranı %20 olan içki.
içinde private browsing diye bir seçenek barındırır. bunu, türkçeye çevirmek gerekirse, porno modu'dur bu. bu modda iken hiçbir şekilde, hiçbir şeyin kaydı tutulmaz. browser'i tekrar açtığınızda daha önceki hali ile karşılaşırsınız.
windows versiyonunda javascript ile yeni pencere açamayan browser.
sözlükteki ben butonunun çalışmadığı browser.
default arama motorunun google olarak seçilmesi durumunda dahi adres çubuguna herhangi birşey yazdıgınızda onu bulmaya çalışır.
örneğin uludag sozluk yazıp enter a basıldıgında http://uludag%20sozluk/ bu adresi aramaya çalışır. halbuki herkesin bok attıgı internet explorer default arama motorunda arar.
10 üzerinden 5 şimdilik.
örneğin uludag sozluk yazıp enter a basıldıgında http://uludag%20sozluk/ bu adresi aramaya çalışır. halbuki herkesin bok attıgı internet explorer default arama motorunda arar.
10 üzerinden 5 şimdilik.
mouse ların ortasında bulunan tekerleğin çalışmadıgı browser. yeni açılan tabı bile kapatamıyorsunuz middle click ile X (çarpı) ya tıklamanız gerekiyor.
10 üzerinden 10 alan browser hatta içimizdeki apple sevgisiyle birleşince firefoxtan tamamiyle vazgeçirmiştir beni.
ayrıca şurdan indirilebilir.
http://rapidshare.com/fil...101070656/safarisetup.rar
ayrıca şurdan indirilebilir.
http://rapidshare.com/fil...101070656/safarisetup.rar
ayrıca safariyle sözlükten aldığım bir görüntü anti-aliasign olayını gözünüzde canlandırmak için ve safariye özenmek için.
http://img139.imageshack....y.php?image=safariiz1.jpg
http://img139.imageshack....y.php?image=safariiz1.jpg
asla sek içilmemesi gereken, içilirse ciddi anlamda mide bulandıracak, lakin kokteyllere azıcık ilavesi, gerçekten hoş olan, turunçgil tadı ağır basan kaliteli bir likör. her yoğun şeker içeren likörde olduğu gibi safari de mutlaka soda eklenerek katılmalı hazırlanan içkiye. şeftali suyu ile başarılı sonuç verir, kesinlikle iyi soğutulmalıdır.
windows safari için sözlükte ben butonu sorunu kalkmıştır.
Windows uyarlamasinin ciktigini duyunca hemen download ettigim, beli bir sure kullandiktan sonra beni canimdam bezdiren internet tarayici. Tasarimi cok guzel,gozu yormuyor. Surat olarak fena degil, navigasyonu cok guzel.Ama pespese birkac sayfa actiktan sonra, cpu kullanimi yuzde yuz'e cikiyor ve kilitlenip kendini kapatiyor.
microsoft un windows üzerinde çalıştırmayın dediği browser. nedeni, carpet bomb isimli bir açık nedeniyle tarayıcının tanımlanmayan bir içeriği sürekli indirmeye çalışması. apple ise güncelleme gelene kadar ''dosyaları indirmeden önce sor'' ile idare edin diyor.
http://www.pclabs.gen.tr/...n-safarisini-kullanmayin/
http://www.pclabs.gen.tr/...n-safarisini-kullanmayin/
gücünü veren rendering motoru webkit, apple tarafından geliştirilen open source bir projedir. nightly build'lere sahiptir. ayrıca iphone ve ipod touch'da kullanılan mobilesafari implementasyonu, bugüne dek gördüğüm en iyi mobil web tarayıcısıdır.
hasır şapka takan her türk insanına, her aklı yerinde türk gencinin yaptığı gülünmeyesice espri konusu.
- ahahah abi safariye mi? hohoho çok komiğim yaa.
- ahahah abi safariye mi? hohoho çok komiğim yaa.
linux tabanlı, artık windows'da da olan tarayıcı.
edit : tanım yaptığım halde neden eksi veriyosun sayın uuser. yalan mı söylüyorum ?
edit : tanım yaptığım halde neden eksi veriyosun sayın uuser. yalan mı söylüyorum ?
mozilla firefox un en az 3 katı hızlı olan web browser. java ve app yüklemelerinde 10 katına kadar çıkabiliyor bu fark. ancak google tarafından çıkartılan chrome hız anlamında yarısına yaklaşarak epey yol katetmiştir. zaten apple ın tanıtım mottosu; world's fastest web browser dır.
hız konusuna biraz göz atmak gerekirse;
safari nin 1,06 s de yüklediği html sayfayı en yakın rakibi chrome 1,38 s de yüklüyor. pek bir meşhur firefox un skoru ise 3,11 s. 4,71 s lik skoruyla ie8 i kaale bile almıyoruz u durumda.
java script yüklemesine gelindiğindeyse safari 0,14 s yükleme hızına sahipken firefox 3.1b2 1,04 s ile 10 katına yakın yavaşlıkta.
ie yi anım anım anırttıran sunspider java teknolojisi ise 657 ms ile yükleniyor safaride. firefox un bu konudaki skoru 2399 ms.
ayrıca safari linux tabanlı falan değildir; apple yapımıdır. 2.0 sürümünden bu yana windows için de kullanılabilmektedir.
kafalardaki yanlışları düzelttikten sonra; browser in download teknolojisinin dünyanın en iyisi olduğunu ve metalik, yumuşak tasarımıyla göz yormadığını belirtmek isterim. aynı zamanda browse alanı emsallerine nazaran oldukça geniş, "çok süper" özellikleri diğer firmaların yaptığı gibi gözünüze sokmuyor. rahatça ulaşabileceğiniz apayrı teknolojiler kullanıyor. şöyle belirtmek isterim ki; 100 den fazla küçücük programcık bu hız manyağı browser in içerisinde keşfedilmeyi bekliyor.
an itibariyle safari 4.0 apple ın sitesinden download edilebilmektedir.
okuyucuya önemli not: bu bilgiler verilirken kaynak olarak g*tümü değil bench testleri kullandığım için mutluyum, mesudum. misal kaynak olarak g*tümü baz alsam bir sürü yalan yanlış şey yazabilirdim; vay efendim firefox daha hızlı, oy efendim lünux tabanlı felan gibi.
hız konusuna biraz göz atmak gerekirse;
safari nin 1,06 s de yüklediği html sayfayı en yakın rakibi chrome 1,38 s de yüklüyor. pek bir meşhur firefox un skoru ise 3,11 s. 4,71 s lik skoruyla ie8 i kaale bile almıyoruz u durumda.
java script yüklemesine gelindiğindeyse safari 0,14 s yükleme hızına sahipken firefox 3.1b2 1,04 s ile 10 katına yakın yavaşlıkta.
ie yi anım anım anırttıran sunspider java teknolojisi ise 657 ms ile yükleniyor safaride. firefox un bu konudaki skoru 2399 ms.
ayrıca safari linux tabanlı falan değildir; apple yapımıdır. 2.0 sürümünden bu yana windows için de kullanılabilmektedir.
kafalardaki yanlışları düzelttikten sonra; browser in download teknolojisinin dünyanın en iyisi olduğunu ve metalik, yumuşak tasarımıyla göz yormadığını belirtmek isterim. aynı zamanda browse alanı emsallerine nazaran oldukça geniş, "çok süper" özellikleri diğer firmaların yaptığı gibi gözünüze sokmuyor. rahatça ulaşabileceğiniz apayrı teknolojiler kullanıyor. şöyle belirtmek isterim ki; 100 den fazla küçücük programcık bu hız manyağı browser in içerisinde keşfedilmeyi bekliyor.
an itibariyle safari 4.0 apple ın sitesinden download edilebilmektedir.
okuyucuya önemli not: bu bilgiler verilirken kaynak olarak g*tümü değil bench testleri kullandığım için mutluyum, mesudum. misal kaynak olarak g*tümü baz alsam bir sürü yalan yanlış şey yazabilirdim; vay efendim firefox daha hızlı, oy efendim lünux tabanlı felan gibi.
4.0 ile çok şık olmuş, özellikle top sites özelliğiyle kullanıcısını mest etmiştir.
ayrıca eklemek istiyorum: keşke her sektörde bi' steve jobs olsa.
ayrıca eklemek istiyorum: keşke her sektörde bi' steve jobs olsa.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar