bugün
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz9
- hızlı para kazanmanın yolları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yazarların imza parfümleri14
- türk kızı egosu3
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- pkk nasıl biter5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar9
- dünya11
- 2026 dünya kupası24
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- bir insanı sevmek12
- futbol17
- saygıdeğer birader yazarlar3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- tramer kaydı olan kız2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- mutluluğun fark edilmemesi9
- lise5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- akp aslında yok her şey dekor5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- niğdeliler2
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- kıskanmak7
- raskolnikov2
- amerikan yahudileri3
- yargıcı2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pkklı anaları2
- devlet gücü6
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- beyaz eşya2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- güney kore2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- m r e r e c t o5
tüm zamanların en zevkli penaltılarına sahip oyun. atmayı öğrenince hep penaltı olsun istiyorsunuz.
2010 daki hızlı futboldan sonra çok yavaş gelmiş olan oyun.
inanılmaz derecede mantık hataları barındırıyor.
her gece sokakta bulunan, şahsımında ara sıra işlettiği cafede oynarım. ancak şu saçmalıkları gördükçe oynayası gelmiyor insanın.
- ofsayt olan pozisyonda rakipten topu aldığınızda ofsayt çalması. ulan ben kontra atağa çıkacağım.
- kayarak top çalma açık iken kendi kendine kayması ve penaltı olması.
- santradan zamanlamayı iyi ayarlayarak gol atmak.
her gece sokakta bulunan, şahsımında ara sıra işlettiği cafede oynarım. ancak şu saçmalıkları gördükçe oynayası gelmiyor insanın.
- ofsayt olan pozisyonda rakipten topu aldığınızda ofsayt çalması. ulan ben kontra atağa çıkacağım.
- kayarak top çalma açık iken kendi kendine kayması ve penaltı olması.
- santradan zamanlamayı iyi ayarlayarak gol atmak.
2012 nin demosunu gördükten sonra kaldıramadığım oyun.
yediğim aptalca bi golden sonra, joystiğe attığım kafa sonucu joystiğin kırılması sebebi ile
uzun süredir oynayamadığım lanet oyun.
uzun süredir oynayamadığım lanet oyun.
pes 2012 saçmalığından sonra daha bi hoş gelen oyundur.
bu oyunda en sevdiğim yönlerden biri senin pasın şiddetini ayarlaman. az basarsın tık diye önüne bırakır, çok basarsın koşu yoluna mükemmel bi ara pas bırakır, insana sahadaymış hissi verir.
ayrıca bu oyunda master league acayip zevklidir. *
master league de premier league den qpr ile 8.sezona giriş yapıyorum. geri kalan 7 sezonda;
7 premier lig
5 şampiyonlar ligi
3 fa cup
4 klüpler dünya kupası
2 süper kupa aldık
tüm bu kupalar tabii ki en zor zorluk seviyesinde...
ve takım sıralaması;
1-qpr 2-barcelona 3-real madrid şeklinde.
çok eğlenceli çok...
bu oyunda en sevdiğim yönlerden biri senin pasın şiddetini ayarlaman. az basarsın tık diye önüne bırakır, çok basarsın koşu yoluna mükemmel bi ara pas bırakır, insana sahadaymış hissi verir.
ayrıca bu oyunda master league acayip zevklidir. *
master league de premier league den qpr ile 8.sezona giriş yapıyorum. geri kalan 7 sezonda;
7 premier lig
5 şampiyonlar ligi
3 fa cup
4 klüpler dünya kupası
2 süper kupa aldık
tüm bu kupalar tabii ki en zor zorluk seviyesinde...
ve takım sıralaması;
1-qpr 2-barcelona 3-real madrid şeklinde.
çok eğlenceli çok...
pes serisinin şu ana kadar oynadığım en iyi oyunudur. hala da oynuyorum. yalnız işin kötüsü 2011'in üzerine iki oyun daha geldiğinden güncelleme yok. dolayısıyla el ile transfere uğraşıyorsun. merak ettiğim oyunda lisanslı takımların formalarını 2013 yılının formaları yapmak için herhangi bir yama olup olmadığı. eski sürümlerde böyle bir şey vardı sanırım. hala 2011 oynayıp bu işlerle uğraşan var mıdır bilmem ama bu konuda bir bilgisi olan ya da yardımcı olabilecek biri varsa bi pm atsın, sevaba girer.
kendini hala oynattıran oyundur.
pes 12'den de pes 13'den de ve gelecek olan pes 14'den de kötü olmuş olan oyun.
edit: bu bir devrim gibi bir şey görüntü açısından oynanış açısından her türlü devrim pes 11 bunun ilkidir aynı fifa 06'dan sonra fifa 06'nın arayüzünün tüm oyunlarda kullanıldığı gibi.
edit: bu bir devrim gibi bir şey görüntü açısından oynanış açısından her türlü devrim pes 11 bunun ilkidir aynı fifa 06'dan sonra fifa 06'nın arayüzünün tüm oyunlarda kullanıldığı gibi.
gelmiş geçmiş en iyi pes oyunudur.
harika oyundur. hala oynarım.
bilgisayarimiz 2011 sonrasina pek musait olmadigi icin yamalayip yamalayip oynadigimiz oyun.
Şu oyunu ve Master League oynamayı o kadar özlüyorum ki anlatamam. Kaiser, Bradley, Gambino ve aklıma gelmeyen efsaneleri alıp geliştirmeyi özledim... Javier Janetti, Flippo inzaghi'nin gençliğini alıp geliştirmeyi özledim... bir oyuncuyla 28 gol atıp 35 asist yapmayı özledim...
Serinin en iyi oyunu. Soundtrack olarak da öyle, ne şarkılar var be. PS2 de Master Lig oynadığım günleri o kadar özlüyorum ki anlatamam... Hulk'u aldık mı ne sevinirdik be.
çocukken kuzenimle beraber deliler gibi oynadığımız zamanının ötesinde bir efsane....
Oynadığım ilk PlayStation oyunlarından
O zamanlar oynarken genellikle hep David Villa'yı oynardım
Güzel zamanlardı.
O zamanlar oynarken genellikle hep David Villa'yı oynardım
Güzel zamanlardı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar