bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- ez te hezdikim6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- bir gün ölecek olmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- yazarların en sevdiği meyve9
- opel omega b2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
grafik açısından harika olsa da, (bkz: bir fifa 2011 değil)
futbol simülasyonu değil "oyun"dur.
kalecilerin mallıklarıyla dolu oyun.
25 metreden füze gibi topu çıkarıp, ikinci topa pas şiddetinde vuran oyuncunun şutunu mel mel bakarak içeri alıyorlar. devlet buna bir şey yapsın.
25 metreden füze gibi topu çıkarıp, ikinci topa pas şiddetinde vuran oyuncunun şutunu mel mel bakarak içeri alıyorlar. devlet buna bir şey yapsın.
yapay zekası rezil rüsva oyun. 10 metre ilerde ofsaytta mal gibi bekleyen forvetler mi dersin, pas atarken top birine çarpıp yön değiştirmesine rağmen yine aynı yönde koşmaya devam eden adamlar mı dersin, topu ayağından bırakıp başka yöne giden oyuncular mı dersin adamı kanser etmek için her türlü hıyarlık mevcuttur bu oyunda. gel gör ki insan kopamıyor bu oyundan. arkadaşların geliyor kuzenler geliyor ''hadi la bi pes atak'' diyorsun gene saatlerce onun başında kendinden geçiyorsun. sigara gibi oyun. ne kadar mal olursa olsun bi kere alıştı mı insan kopamıyor.
penaltı atmayı öğrenerek ufkumu açtığım embesil oyun .maç içinde bir penaltı olursa önce şut tuşuna sonra aşağı veya yukarı tuşuna kısa süreli basılı tut .maç sonundaki beşerli penaltılarda ise yine önce şut,bu sefer sağ ve sol tuşlardan herhangi birine kısa süreli basılı tut .
saçma sapan bir oyun.
fifa 11'in gerisinde kalmış oyundur.
penaltı atması söylenildiği kadar zor olmayan oyun.
ama genel oyun olarak bakarsak beklentilerin altında kaldığını rahatça söyleyebiliriz.
ama genel oyun olarak bakarsak beklentilerin altında kaldığını rahatça söyleyebiliriz.
penaltı denilen hadiseyi öğrendiğiniz vakit, oyunu çözüyorsunuz.
bireysel futbol isteyenler c. ronaldoyu alıp herkesi çalımlamak isteyenlerin bir poh yapamayacağı oyundur. paslaşa paslaşa ilerleyen takım oyununa adapte olabilen biri için gerçekten çok zevklidir. favori takımım inter ve madrid dir.
iyi oyundur.
Hataları mevcuttur. Ve inatla düzeltilmemektedir yıllardır. Psikolojik bir sebebi olabilir. Sonraki oyunu da satmak gerek tabi.
Gerçekçi skor adına da gerçekdışı bir direnç olmaktadır bazen.
ps. Favori takımım hep GS dir ve sürekli şampiyonlar ligi almaya çalışırım. 2011 versiyonunda final gördüm ama penaltılarda kaybettim. şike var şikeee.
[edit: bunun neyini eksilediniz lan?]
Hataları mevcuttur. Ve inatla düzeltilmemektedir yıllardır. Psikolojik bir sebebi olabilir. Sonraki oyunu da satmak gerek tabi.
Gerçekçi skor adına da gerçekdışı bir direnç olmaktadır bazen.
ps. Favori takımım hep GS dir ve sürekli şampiyonlar ligi almaya çalışırım. 2011 versiyonunda final gördüm ama penaltılarda kaybettim. şike var şikeee.
[edit: bunun neyini eksilediniz lan?]
yüzü kaleye dönük ve kalenin hemen önünde ayağına top gelen defans oyuncusunun topla birlikte kaleye girdiği garip oyun. birkaç kere başıma geldi, kol bozuk da diyemedim valla.
ps si olan arkadaşımda kapıştığımız, kısa sürede kendimi geliştirip katıldığım 7-8 online turnuvadan 2 sini kazandığım oyun. turnuvalar tek kişilik ama bir arkadaşınızla aynı takımda olup multi olarakta maç yapılabiliyor. gerçekten çok keyifli. şampiyonlar ligi turnuvası bile var. haftada bir düzenleniyor ve belli bir saati var.. denk gelmek için evde ps olması lazım kısaca.
öncelikle oynanabilirlik olarak zor bir oyun. futbol oyunlarıyla fazla haşır neşir olmayan bir insana çok saçma gelebilir. çünkü oyunda çok fazla tuş ve fonksiyon var.
önceki fifa ve pes serilerine nazaran oyunda geliştirilmiş, değiştirilmiş özellikler;
-tek futbolcunun sürekli 5-6 kişi geçip gol atması.
-hızlı koşan oyuncuların* dümdüz koşarak kaleciyle karşı karşıya kalmaları.
-takım stillerinin belirginleşmesi. örneğin; barcelona yla oynarken seri ve kısa paslarla kaleye gidebilirken inter ile bunu yapmanız mümkün değil. ama inter le oynarkende, sadece kale vuruşu ve taçları kullanarak uludağ sözlükte entry girilebilir. duvar gibi defansı sayesinde çok zor gol yemekte.
kısaca takım oyununun en üst düzeye çıktığı oyun.
öncelikle oynanabilirlik olarak zor bir oyun. futbol oyunlarıyla fazla haşır neşir olmayan bir insana çok saçma gelebilir. çünkü oyunda çok fazla tuş ve fonksiyon var.
önceki fifa ve pes serilerine nazaran oyunda geliştirilmiş, değiştirilmiş özellikler;
-tek futbolcunun sürekli 5-6 kişi geçip gol atması.
-hızlı koşan oyuncuların* dümdüz koşarak kaleciyle karşı karşıya kalmaları.
-takım stillerinin belirginleşmesi. örneğin; barcelona yla oynarken seri ve kısa paslarla kaleye gidebilirken inter ile bunu yapmanız mümkün değil. ama inter le oynarkende, sadece kale vuruşu ve taçları kullanarak uludağ sözlükte entry girilebilir. duvar gibi defansı sayesinde çok zor gol yemekte.
kısaca takım oyununun en üst düzeye çıktığı oyun.
10 kere atak yapıp dünyaları kaçırdığınız bir maçta, rakibin 1 buçuk kere gelip 1 gol atarak maçı kazandığı oyun. deli eder adamı vallahi.
1 yıl boyunca haftada en az 3 gün, her gün en az 2 saat boyunca oynadığım oyun.
ve bu süre zarfında muhteşem goller attım, yedim ama ilk defa dün bir tam rövaşata golü attım. hem de dakika 120 +1'de ajax'a 5-4 yenilirken twente'li janssen ile. daha önce çok vole golü atmıştım ama ilk kez tam rövaşata attım, çok mutlu oldum sözlük.
ve bu süre zarfında muhteşem goller attım, yedim ama ilk defa dün bir tam rövaşata golü attım. hem de dakika 120 +1'de ajax'a 5-4 yenilirken twente'li janssen ile. daha önce çok vole golü atmıştım ama ilk kez tam rövaşata attım, çok mutlu oldum sözlük.
hamachi ile oynanıyorsa eğer rakip beklediğim oyun.
ek: özel mesaj ile ulaşırsanız şifre verilecektir.
ek: özel mesaj ile ulaşırsanız şifre verilecektir.
become a legend modunda sabri sarıoğlu nun real madrid de oynamışlığı vardır. bir utanmadan 10 numaralı formayı vermişler. o gün uninstall u çaktım. koşarak orjinal fifa 11 aldım.
bence gayet iyi oyundur.
oyundaki tek sorun oyuncuların şutlarının fazla iyi olmasıdır. orta sahadan gerrard ile gol atmışlığım vardır. hem de kaleci açılmamışken.
oyundaki tek sorun oyuncuların şutlarının fazla iyi olmasıdır. orta sahadan gerrard ile gol atmışlığım vardır. hem de kaleci açılmamışken.
fifa 2003 ten sonra oynadığım en dandik futbol oyunu.
bu oyunda master league oynayanlar için, klasik oyuncu paketlerinin ilk 8'inden çıkan 2 adam var ki çok krallar:
gk: shirawtel (Peter Schmeichel)
b-ka-oa-ooa-if: rootz eliquelo (Luis Enrique)
gk: shirawtel (Peter Schmeichel)
b-ka-oa-ooa-if: rootz eliquelo (Luis Enrique)
tam öğrendik yenisi çıktı. fakat bu oyunu pcde klavye ile oynamak gerçekten çok zor. bu yüzden penaltıdan hiç gol atamadım, frikikten ise denk geldi bir kaç tane attım.
avantaja bırakmayan hakem, iki saat sonra gelen ofsayt bayrağı olumsuz yönleridir.
avantaja bırakmayan hakem, iki saat sonra gelen ofsayt bayrağı olumsuz yönleridir.
ps3'te oynanması zor,kaliteli ataklarla bile gol atılamayan, ömer üründül'ün deyişi ile çok gol atanın kazanacağı* ps2'de oynanması daha zevkli olan oyundur.
-pas atılmasının nerdeyse milimetre ile ölçüldüğü,nasıl pas ya da nasıl goldü sorusunun anlam kazandığı konami yapımı futbol oyunu.
Büyük ahdım olan GS yi şampiyonlar ligi şampiyonu yapmak amacımı dün itibariyle gerçekleştirdiğim, ve kendisiyle işim biten, bilgisayarımdan sileceğim, cd sini evin camından ufo yapacağım oyundur. Bundan sonra kendisiyle ilişkim orda burda denk gelirse arkadaş tokatlamaktan ibaret kalacaktır.
oyunun en saçma yanlarından bir tanesi bilgisayara karşı oynarken en dandik takımın oyuncusu bile frikikten hiç gol kaçırmaması. öyle iş mi olur lan messi bile kaçırıyor bu bilgisayar maşallah her kaleye yakın frikik gol. saçma ya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar