pro evolution soccer 2011

Serinin en iyi oyunu. Soundtrack olarak da öyle, ne şarkılar var be. PS2 de Master Lig oynadığım günleri o kadar özlüyorum ki anlatamam... Hulk'u aldık mı ne sevinirdik be.
© copyright 2005 - 2026