bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi17
- öldükten sonra bana ne olacak4
- erkekler neden erken ölür4
- 1 kilometrelik gökdelen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız6
- şafak çak4
- anın görüntüsü22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlükteki gizli düşmanım10
- owner of a lonely heart2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- içtim şarabı13
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- kadir inanır22
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- günün şiiri6
- cilveli dişi yazar botu2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- ellerim bos gonlum hos2
- rakı sevmemek7
- düşün ki o bunu okuyor16
- aşure yapan sözlük kızları7
- genç görünmeye çalışmak3
- kemalist dünya24
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- venezuella depremi3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- büstiyer2
- true'nun çaylak olması16
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
kendisini hiç sevmediğimi daha önce de birden çok kez söylemiş olduğum canım kardeşim.
hani böyle sizden biri olduğunu hissedersiniz ya farklı bir şehirde,
görüşemezsiniz, sesini duyamazsınız;
fakat sizinle olduğunu bilirsiniz, değer verildiğinizi hissedersiniz.
en umutsuz anınızda bile aklınıza geldiğinde güç alırsınız,
hayata karşı daha bi cesurca, ama temkini de elden bırakmadan savaşırsınız, bilirsiniz ki biryerlerde biri var, sizi anlayabilen biri.
hani böyle sizden biri olduğunu hissedersiniz ya farklı bir şehirde,
görüşemezsiniz, sesini duyamazsınız;
fakat sizinle olduğunu bilirsiniz, değer verildiğinizi hissedersiniz.
en umutsuz anınızda bile aklınıza geldiğinde güç alırsınız,
hayata karşı daha bi cesurca, ama temkini de elden bırakmadan savaşırsınız, bilirsiniz ki biryerlerde biri var, sizi anlayabilen biri.
konuskan limewire'a dayanabilen ender insan.bayık sarkıları hic bıkmadan dinletebildiğim belki de tek kişi.mp3 bombardımına her daim hazır ol daha bitmedi!! ***
ya şimdi nasıl bir entry olacak bu bilmiyorum.
bir entry ancak bu kadar zorla yazdırılabilinir. *
son birkaç aydır msn'ye pek giremez oldum efendim.
neden mi?
ben ne zaman msn'ye girsem, bu omayra denen şahıs *, hemen beni msj bombardımanına tutuyor. ogame oynayan arkadaslar bilirler, hani orada bombardıman gemisi ne ise, msjlar da aynen öyle..
neyse.. devam edeyim.. dedigim gibi giremez oldum msn'ye, hadi diyelim msn'ye girmiyorum, bu sefer de sozlukten bulup cıkarıyor beni *.
naapacagımı sasırdım anlayacagınız..
derken bir de tutturmaz mı 3000. entryni benim başlıgıma yazıcaksın diye..
ya diyorum ki önceden kapıldı, rezervasyonunuz var mı, yok diyor.. ama bir de böyle masumane bir yüz ifadesi falan.. biliyor tabi duygusal bir cocugum, her ne kadar it kopuk bir tipim olsa da *, o dış görünüşümün içinde aslında kocaman bir kalp yatıyor.*
efendim neyse bir de baktım ki 3000'e yaklaşmışız, dedim şöyle bir arkama dönüp bakayım, neler gelmiş neler geçmiş acısıyla, tatlısıyla..
yaklasık 4 ayı aşkın bir süredir buralardayız, nacizane katkıda bulunmaya çalışıyoruz, egleniyoruz, zirve yapmaya calısıyoruz *..
elbette birçok kötü hadise yaşadık, yaşamadık degil..
fakat şöyle bir dönüp arkama baktıgımda, arkamda kocaman bir yürek görüyorum.. bana bakıyor, gözlerimin taa içine.. herkes başaramaz onu, bakamaz herkes karsısındakinin gözlerinin içine.. baksa bile her seyi göremez.. ama işte bu öyle değil.. taa içerilere kadar girebiliyor, bana beni anlatabiliyor.. *
bir entry ancak bu kadar zorla yazdırılabilinir. *
son birkaç aydır msn'ye pek giremez oldum efendim.
neden mi?
ben ne zaman msn'ye girsem, bu omayra denen şahıs *, hemen beni msj bombardımanına tutuyor. ogame oynayan arkadaslar bilirler, hani orada bombardıman gemisi ne ise, msjlar da aynen öyle..
neyse.. devam edeyim.. dedigim gibi giremez oldum msn'ye, hadi diyelim msn'ye girmiyorum, bu sefer de sozlukten bulup cıkarıyor beni *.
naapacagımı sasırdım anlayacagınız..
derken bir de tutturmaz mı 3000. entryni benim başlıgıma yazıcaksın diye..
ya diyorum ki önceden kapıldı, rezervasyonunuz var mı, yok diyor.. ama bir de böyle masumane bir yüz ifadesi falan.. biliyor tabi duygusal bir cocugum, her ne kadar it kopuk bir tipim olsa da *, o dış görünüşümün içinde aslında kocaman bir kalp yatıyor.*
efendim neyse bir de baktım ki 3000'e yaklaşmışız, dedim şöyle bir arkama dönüp bakayım, neler gelmiş neler geçmiş acısıyla, tatlısıyla..
yaklasık 4 ayı aşkın bir süredir buralardayız, nacizane katkıda bulunmaya çalışıyoruz, egleniyoruz, zirve yapmaya calısıyoruz *..
elbette birçok kötü hadise yaşadık, yaşamadık degil..
fakat şöyle bir dönüp arkama baktıgımda, arkamda kocaman bir yürek görüyorum.. bana bakıyor, gözlerimin taa içine.. herkes başaramaz onu, bakamaz herkes karsısındakinin gözlerinin içine.. baksa bile her seyi göremez.. ama işte bu öyle değil.. taa içerilere kadar girebiliyor, bana beni anlatabiliyor.. *
entryleriyle dikkat çeken uludağ sözlük yazarı. *
canlı ingilizce-türkçe sözlük dedikleri bu olsa gerek.
-omayraaaaa so lovely ne demek?
-omayraaaaaa lost ne demek?
-omayraaa .....
daha bu gider...
(bkz: mor ingilizce türkçe sözlük) ** * *
-omayraaaaa so lovely ne demek?
-omayraaaaaa lost ne demek?
-omayraaa .....
daha bu gider...
(bkz: mor ingilizce türkçe sözlük) ** * *
an itibariyle sözlükte ki "yaz stajı sezonu" açmasından dolayı, kendisine hayırlı olsun dediğimiz yazardır.
kendisine sunulan çalışma teklifini gönüllü olarak kabul eden ve görkemli bir törenle bugün işbaşı yapan yazar. * *
(bkz: yuregini sahaya koyan yazarlar)
(bkz: yuregini sahaya koyan yazarlar)
kafasında daha nice fikir pırıltıları olduğunu düşündüğüm yazar.
ne terbiyesizi dediğim yazardır..rica ederimdir..
artık kadrolu stajyer olacak yazardır. malum part time staj yapıyordu, okul bitince kadroya geçecek. sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim ama sen sevindiysen iyidir, hayırlı ola..
sinsi bir gülümsemeyle ellerini ovuşturarak, önümüzdeki ay gelecek olan yaz stajerleri için fotokopi yığınları hazırlamaya başlayan, kıdemli çekirge.*
mezuniyet haberiyle mahallemizi adeta karnaval yerine çeviren uuser. bakkal, kasap, manav, berber, hepimiz kutluyoruz bu olayı. duramıyoruz, mütemadiyen göbek atıyoruz.
yoğunluktan dolayı sözlükten uzak kaldığım gunlerde entryleriyle merakını dile getirmiş olan cnm bnm insan...
gülüşüne gurban olduğum..*
klavyesine de gurban olduğum..* klavyesini çok merak etmekteyim..bir insan bu kadar mı hakim olur klavyeye.. (bkz: vay anasını sayın seyirciler)
(bkz: berkcan vardı noldu ona) *
"vay kanka n'aber" demek istediğim uuserdır. bıraksındır keli de merhemi de bıraksın, kel enişte istemeyiz zaten. aslan gibi (bkz: berkcan)'ımız vardır.
nice mutlu yıllara inşallah, doğum günü kutlu olası yazar.
(bkz: dogum gunum bana geldigin gundur) *
(bkz: dogum gunum bana geldigin gundur) *
her üç ayda bir doğumgünü kutlayan yazar. tahminlerime göre 88 yaşına girdi bu sefer.
bugünkü doğum günü kutlamasının nedeni, resmi doğum tarihi değil de kendisinin sevdiceği ile tanışmasının yıldönümlerini, hatta aydönümlerini birer doğum günü kabul etmiş olmasındandır.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar