bugün
- düşün ki o bunu okuyor14
- kılıçdaroğlu cemaati3
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek4
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- velvet11
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- yılmaz güney hayranı solcu feminist2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- dunganga2
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gün gelecek dün olacak4
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- gülüm diyen kız10
- 25 haziran 20262
- iveco daily2
- yılmaz güney12
- sözlük kızlarının vücutları15
- egay sucukcu7
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kuzenin içine boşalmak14
- black mirror3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- anın görüntüsü18
- adana2
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- mutsuz olalım3
- golden brown2
- sarıklı yahudi2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- otopsiraporlari6
- online listesi2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- kemal kılıçdaroğlu18
- alstom citadis2
- namaz takkesi5
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- ilginç şeyler2
- ameliyat olmak6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- tsiganka2
- dimmu borgir dinlemek3
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
megadeth te çalan en iyi davulcu. rust in peace , countdown to extinction , youthanasia , cryptic writings ve risk albümlerindeki kadroda yer almış ve alkol problemleri nedeniyle ayrılmak zorunda kalmıştır. (resmi açıklama bacağında ciddi bir rahatsızlık ya da kanser olduğu nedeniyle ayrıldığı şeklindedir ama alkol problemleri nedeniyle megadeth'in son dönem bir çok konserine çıkamadığı da biliniyor. son derece temiz bir soundu, rahat ve akıcı bir stili vardır. gerektiğinde ya da kafasına estiğinde komplike numaralara girmekten (bkz: holy wars) çekinmez çok iyi bir tekniği vardır, seçtiği tonlar kulak doldurur. bir mike portnoy değildir belki ama megadeth'e en çok yakışan davulcu idi kendisi, terkine ailecek üzüldük. hala dinlememiş olup da stili hakkında bir fikir edinmek isteyenler şu linki tıklayıversin lütfen;
http://www.youtube.com/watch?v=0wS5Vhfla98
http://www.youtube.com/watch?v=0wS5Vhfla98
çok abartılı bir tekniği olmasa da partisyonlarının vuruculuğu tartışılmazdır.
en karakteristik özelliği parça başladıktan sonra ilk ölçü biter bitmez ride'a geçmesidir. bu özelliğiyle yüz metreden hangi şarkıya çaldığı anlaşılabilir. ride'ı bu kadar fazla tercih etmesinin sebebi çift cross kullanması dolayısıyla hi-hat inin arka planda kalmasından korkmasıdır.
şimdilerde amerika'da barlarda bir jazz topluluğuyla çaldığı söylenmektedir.
en karakteristik özelliği parça başladıktan sonra ilk ölçü biter bitmez ride'a geçmesidir. bu özelliğiyle yüz metreden hangi şarkıya çaldığı anlaşılabilir. ride'ı bu kadar fazla tercih etmesinin sebebi çift cross kullanması dolayısıyla hi-hat inin arka planda kalmasından korkmasıdır.
şimdilerde amerika'da barlarda bir jazz topluluğuyla çaldığı söylenmektedir.
(bkz: holy wars)
1968, Münih doğumlu Alman davulcu. Davul çalmaya 2 yaşında başlamış, 18 yaşındayken de profesyonel olarak müzik hayatına girmiştir. Davul asistanı* olarak 1986-1989 yılları arasında Chuck Behler'in yanında bulunmuş, guruptan ayrılmasıyla davulcusuz kalan Megadeth ile 1989-1998 yılları arasında çalışmıştır. Megadeth'den ayrıldıktan sonra Life After Deth adlı solo albümüne imza atmıştır.
kendisine ait bir prodüksiyon firması vardır ve şu anda ciddi bir projesi yoktur.
şimdilerde caz çalıyormuş diye duydum. o tuşe ve tonlarla iyi de çalar gibime geliyor.
ciddi anlamda tuşesi iyi olan, ama iyi olduğunu sezmenin zor olduğu bir davulcu.
manyak partisyonları olan,bacağındaki rahatsızlıktan dolayı artık çalamayan kaliteli eski davulcudur.
adını duyduğumda aklıma ilk gelen megadeth - Countdown to Extinction dan sweating bullets dir. o nasıl bişeydir be abi, yapmasaydın etmeseydin swh. şaka maka dünyadaki sayılı davulculardan biridir. . .
edit: ya da biriydi ki şuradan geçmişte kaldığını acı da olsa hatırlıyoruz
https://www.youtube.com/watch?v=It0sfokErjI
edit: ya da biriydi ki şuradan geçmişte kaldığını acı da olsa hatırlıyoruz
https://www.youtube.com/watch?v=It0sfokErjI
marty friedman'ın kankisidir.
kendi has tarzı olan ender davulculardandır. her shawn drover dinleyişte bir kez daha özlenir.
megadeth'in şu fotoğrafını gördüğümde; http://img.blogcu.com/upl...de3bigcat_megadeth9aj.jpg
marty friedman ile ikiz kardeş olduklarını sandığım baterist şahsiyet.
marty friedman ile ikiz kardeş olduklarını sandığım baterist şahsiyet.
dünyanın en iyi bateristi. bu iddiayı desteklemek için bir doz ashes in your mouth dinlenmelidir.
20.yıl anısına 2010 yılında çıkan "rust in peace live" albümündeki rust in peace parçası dinlenildiğinde* yüzbinbeşyüzotuzmilyonkere daha özlenen bateristtir. ayrıca şu anki grubu deltanaut'ta eski "yemişim dünyayı" imajını bırakıp sineye çekilmiş, adını bile nicholas menza olarak yazdırtmıştır. güzel günleri anma adına countdown to extinction albümü tekrar tekrar dinlenilesidir.
twin pedal ile ince ayarlar vermesini seven eski megadeth davulcusudur.
megadeth de uzun süre baget sallayan baterist.
Youthanasia albümünde çoğu şarkıda farklı şeyler denemiş davulcu.
Fakat asıl kırıp döktüğü şarkı holy wars'dır tabii.
Kendisinden sonra gelen jimmy degrasso da çok iyiydi fakat shawn drover dinledikçe keşke gitmeyeydi denen adamdır.
Fakat asıl kırıp döktüğü şarkı holy wars'dır tabii.
Kendisinden sonra gelen jimmy degrasso da çok iyiydi fakat shawn drover dinledikçe keşke gitmeyeydi denen adamdır.
shawn drover ın gruptan ayrılmasıyla yerine gelmesini en çok istediğim adam ki büyük ihtimalle gelmesi bekleniyor. biraz klişe olacak ama ah bir de friedman reyiz gelse tadından yenmez.
sakalsız haliyle marty friedman'ın ikizi olan megadeth'in eski davulcusu.
holy wars dinledikçe daha da hasta oluyorum bu adama. ayrıca konser videolarında en fazla kendinden geçen şahıstır gözlemlediğim kadarıyla. müziğe kapılıp gider, severiz kendisini.
holy wars dinledikçe daha da hasta oluyorum bu adama. ayrıca konser videolarında en fazla kendinden geçen şahıstır gözlemlediğim kadarıyla. müziğe kapılıp gider, severiz kendisini.
Kalp krizi geçirdiği söylenen megadeth in gelmiş geçmiş en iyi eski davulcusu rust in peace de aşmış davul ataklarına sahip cryptic writings albümünde ise bas gitarla uyumu şahanedir. Dave mustaine de sabah kendisi ile ilgili tweet atmıştır. Durumu şuan nasıl bilinmiyor ama son zamanlarda metal müzik camiasi çok insan kaybetti umarım durumu iyi olur.
Edit:evet hayatini kaybetmiş bir güzel insan daha gitti bu hayattan huzur içinde yat.
Edit:evet hayatini kaybetmiş bir güzel insan daha gitti bu hayattan huzur içinde yat.
dün sahnede kalp krizi geçirip hayatını kaybeden ulu zat, şexid namırin.
ölmüş lan. adam 50 küsürdü daha ya. kodumun dave'i bedavaya çalarsan gel megadeth'e diyodu. götüne girsin egon.
miika tenkula'dan sonra en çok üzüldüğüm metalci ölümü herhalde. çok kurşun kalemi içten kırdık etüt masalarında menza başkan'ın peşinden.
megadeth'in en iyi albümleri kendisi ile marty friedman'ın olduğu albümlerdir. bana göre gerisi tırttır. başımız sağ olsun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar