bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap3
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- futbolun eskiden güzel olması3
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- online yazarlar3
- ithal et3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- fransız arabaları3
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- cayenne4
- erkekler neden aldatır2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- helal olsun be2
- 0 0 73
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
megadeth'imizin muhteşem, belki de en bomba albümüdür. ayrıca albüme adına veren muhteşem bir parçadır. aslen albümde parça "rust in peace... polaris" olarak geçmektedir ama böyle işte be;
Tremble you weaklings,cower in fear
I am your ruler,land,sea and air
Immense in my girth,erect I stand tall
I am a nuclear murderer I am polaris
Ready to pounce at the touch of a button
My system locked in on military gluttons
I rule on land,air and sea
Pass judgement on humanity
Winds blow from the bowels of hell
Will we give warning,only time will tell
Satan rears his ugly head,to spit into the wind
I spread disease like a dog
Discharge my payload a mile high
Rotten egg air of death wrestles your nostrils
Launch the polaris,the end doesn’t scare us
When will this cease
The warheads will all rust in peace
Bomb shelters filled to the brim
Survival such a silly whim
World leaders sell missiles cheap
Your stomach turns,your flesh creeps
High priest of holocaust,fire from the sea
Nuclear winter spreading disease
The day of final conflict
All pay the price
The third world war
Rapes peace,takes life
Back to the start,talk of the part
When the earth was cold as ice
Total dismay as the sun passed away
And the days where black as night
Eradication of earth’s
Population loves polaris *
Tremble you weaklings,cower in fear
I am your ruler,land,sea and air
Immense in my girth,erect I stand tall
I am a nuclear murderer I am polaris
Ready to pounce at the touch of a button
My system locked in on military gluttons
I rule on land,air and sea
Pass judgement on humanity
Winds blow from the bowels of hell
Will we give warning,only time will tell
Satan rears his ugly head,to spit into the wind
I spread disease like a dog
Discharge my payload a mile high
Rotten egg air of death wrestles your nostrils
Launch the polaris,the end doesn’t scare us
When will this cease
The warheads will all rust in peace
Bomb shelters filled to the brim
Survival such a silly whim
World leaders sell missiles cheap
Your stomach turns,your flesh creeps
High priest of holocaust,fire from the sea
Nuclear winter spreading disease
The day of final conflict
All pay the price
The third world war
Rapes peace,takes life
Back to the start,talk of the part
When the earth was cold as ice
Total dismay as the sun passed away
And the days where black as night
Eradication of earth’s
Population loves polaris *
(bkz: rest in peace)*
megadeth in tek dinlenesi albumu.
megadeth'in unlu oldugu album.fanlari hala boyle bir album beklemektedirler.
baştan aşağı psikopat solo ve rifflerle donatılmış megadeth'in efsane albümü.*
Dünyaya 100 yılda bir belkide 1000 yılda bir gelebilecek güzellikte olan, maksimum kalite, mükemmel ritm riffleri ve sololar içeren Megadeth in 1990 yılında çıkartmış olduğu heavy/thrash metal albümüdür.
thrash dünyasında böyle bir albüm yoktur. megadethin de nasıl yaptığı merak konusudur. yani bir albümde 2 bilemedin 3 tane harika şarkı olur rust in peace de hepsi harika. *
şarkıların tamamı:
1)holy wars the punisment due
2)hangar 18
3)take no prisoners
4)five magics
5)poison was the cure
6)lucretia
7)tornado of souls
8)dawn patrol
9)rust in peace polaris
şarkıların tamamı:
1)holy wars the punisment due
2)hangar 18
3)take no prisoners
4)five magics
5)poison was the cure
6)lucretia
7)tornado of souls
8)dawn patrol
9)rust in peace polaris
rock müzik dinlemeye yeni başlandığında dinlenme şansına sahip kişiler için büyük bir şans olarak da tanımlamak lazım, yıllar geçer onlarca albüm dinlenir köşeye atılır belki bir daha dinlenmez ama bu albüm 10 sene geçse bile baştan sona zevkle dinlenebilir özellikle holywars ve hangar 18 parçalarının klipleride ayrı bir gaza getirir.
(bkz: master of puppets) albümü ile dünyanin kicina tekmeyi basabilen nadir albümlerden. lan bunu yapan insan olamaz. ayrica bir efsanedir ki. dave mustaine * albüm malzemesi toplamak icin ot ceker ve cnn izlemeye koyulur ve bu malzemeyi televizyon kar$isinda dumanli kafa ile toplar. her neyse gerek ensturman bakimindan, gerek kompozisyon bakimindan oha bi albümdür.
dünyanin en iyi thrash albümüdür e$$ektir,devedir azmandir. gavurlar daha iyi söylüyor heavy shit!
dünyanin en iyi thrash albümüdür e$$ektir,devedir azmandir. gavurlar daha iyi söylüyor heavy shit!
gelmiş geçmiş en yüce thrash metal albümü.
efsane olmuş heavy metal albümlerinden biridir.albümdeki her şarkı birer klasiktir.megadeth ten nefret eden insanlar bile albümün kalitesini tartışamaz.ayrıca teknik açıdanda çok kalitelidir sololar riffler örnek olacak türdendir.
thrash metal tarihinde pırıl pırıl parlayan bir albümdür hatta ötesidir. bu türün* en önemli eseridir. thrash metal adına yapılmış onca çok çok değerli albüm arasından **** sıyrılmasında mustaine etkeni en önemli rolü oynar. thrash metal albümleri içerisindeki en çok solonun çevrildiği, sadece 2 nakarattan oluşan albüm yapısı ve yanlış hatırlamıyorsam en çok satan thrash metal albümü oluşu albümün efsane oluşunda sadece ufak detaylardır. tornado of souls gibi muhteşem kelimesinin bile yetersiz kaldığı bi şarkıyı içerinde barındırması bile olayın bittiğinin göstergesidir.
günün birinde ıssız bir adaya düşersem yanıma almak isteyeceğim tek şeydir.
günün birinde ıssız bir adaya düşersem yanıma almak isteyeceğim tek şeydir.
albüm kapağında ki kişiler vic'e göre sol tarafta; mihail gorbacov ve george bush, sağ taraftakiler ise richard von weizsäckerı, toshiki kaifuı ve john major'dür.
http://truemetal.org/meta...er/images/rustinpeace.jpg
http://truemetal.org/meta...er/images/rustinpeace.jpg
megadeth nedir sorusunun cevabı, tarif etmeye kelimelerin yetmeyecegi riff manyagı album.
(bkz: rip)
megadethin ismini dünyaya duyurduğu,metallicayı alt ettiği,teknik ve melodi bakımından üst seviye muhteşem bir albümdür.
en iyi thrash metal albümü seçilen megadeth'i basamak atlatan albüm.
dünya'nın en iyi albümü'dür. marty friedman sağ olsun.
megadeth diskografisinin en iyi albümü olabilir ama thrash metal tarihinin en iyi albümü değil, en iyi albümlerinden biridir. bir master of puppets, bir and justice for all, bir reign in blood, bir dead hearth in a dead world* kolay bahşedilmiyor dünyaya... rust in peace de öyle tabi...
thrash metalde bir devrimi ifade eder. (bkz: hangar 18) (bkz: tornado of souls) (bkz: five magics) (bkz: holy wars)
megadeth in en sağlam kadrosunun yaptığı albüm. ayrıca hemen her şarkıda marty freidman dan sağlam bir solo garantilidir. rivayetlere göre dave mustaine albümün tüm gitar notalarını, yine bol bol içtiği bir gecede yazmıştır. inandırıcı mı ? bence evet; zira dave nin içince yapamayacağı şey yoktur.
şimdi söz lars ta;
" evet, açıkçası grup olarak hepimiz içiyorduk ama dave içince sapıtıyordu"
şimdi söz lars ta;
" evet, açıkçası grup olarak hepimiz içiyorduk ama dave içince sapıtıyordu"
trash metal in doruk noktası. öyle bir albümdür ki , buradaki hangi parçayı başka bir albüme koysanız, o albümün hiti olabilir.
gelmiş geçmiş en iyi thrash değil en iyi metal albümüdür. dünyaya bir daha böylesi gelir mi merak konusu..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar