bugün
- birader yazar olmak13
- kemalist dünya13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- arda güler4
- üniversitelerin gereksiz olması8
- seri gizli artı oy veren melek2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- atilla olgaç2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- gönüllü moderatörlük2
- 2026 dünya kupası23
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- demet evgar10
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
"hayır" demeyi bilmeyen "evet" in kıymetini bilemez.
(bkz: neden tiyatro)
çünkü; oğlum öyle diyor.
çünkü; kocam emretti.
çünkü; cemaat başı öyle dedi.
çünkü; tayyip'i seviyorum.
çünkü; 2kg kömür aldıysam akp sayesinde.
çünkü; başbakanımız ne dediyse doğrudur.
çünkü; daha dumukrutik olacaz.
gibi cahil zırvaları nedenler...
çünkü; kocam emretti.
çünkü; cemaat başı öyle dedi.
çünkü; tayyip'i seviyorum.
çünkü; 2kg kömür aldıysam akp sayesinde.
çünkü; başbakanımız ne dediyse doğrudur.
çünkü; daha dumukrutik olacaz.
gibi cahil zırvaları nedenler...
çünkü başbakanımız, fetö ve hdp hayır dediği için evet dememiz gerektiğini söylüyor!!!!
Yol var yol.
neden evet?, diyorum adama bana dediği şey:
" evet, çünkü pkk hayır diyor".
böyle bir mantıkta olan bir kişi evet dediği için bende hayır diyorum.
" evet, çünkü pkk hayır diyor".
böyle bir mantıkta olan bir kişi evet dediği için bende hayır diyorum.
Neden Evet diyorum?
15 Temmuz'dan bu güne 7,5 aydır halkın bütün meydanlarda "idam isteriz" sloganlarına kulaklarını tıkayan, reisin de "halkın isteklerine karşı duran bir meclis olamaz" demesine rağmen bu talebi yerine getirmemek için kırk dereden su getiren bu vekillerden rahatsızım.
Evlilik programlarının yasaklanması ile ilgili teklifi sanki meclis halkın sorunlarının çözüm yeri değilmiş gibi "gündem yoğun" diyerek reddeden vekillerden rahatsızım.
Liderin arkasına saklanarak seçilen ve tek işi el kaldırmak olduğunu zanneden bu kokuşmuş sistemin ekmeğini yiyen vekillerden rahatsızım.
Meclise bakıyorum, milletin vekili olması gerekenlerin ülkem için hayırlı olan bu değişikliği tanıtmak için zerre kadar çaba sarf etmemesinden rahatsızım.
Yeni sistemde lidere ayrı, meclise ayrı oy vereceğimiz için hepimizi rahatsız eden bu vekilleri eleyerek, meclisi daha nitelikli hale getirebileceğiz.
Zaten mevcut vekiller yeni sistemi anlatmak için kıllarını kıpırdatmamalarının sebebi bu.
Bu kokuşmuş, milletin olmayan meclisi milletin aynası yapabilmek için Evet!
15 Temmuz'dan bu güne 7,5 aydır halkın bütün meydanlarda "idam isteriz" sloganlarına kulaklarını tıkayan, reisin de "halkın isteklerine karşı duran bir meclis olamaz" demesine rağmen bu talebi yerine getirmemek için kırk dereden su getiren bu vekillerden rahatsızım.
Evlilik programlarının yasaklanması ile ilgili teklifi sanki meclis halkın sorunlarının çözüm yeri değilmiş gibi "gündem yoğun" diyerek reddeden vekillerden rahatsızım.
Liderin arkasına saklanarak seçilen ve tek işi el kaldırmak olduğunu zanneden bu kokuşmuş sistemin ekmeğini yiyen vekillerden rahatsızım.
Meclise bakıyorum, milletin vekili olması gerekenlerin ülkem için hayırlı olan bu değişikliği tanıtmak için zerre kadar çaba sarf etmemesinden rahatsızım.
Yeni sistemde lidere ayrı, meclise ayrı oy vereceğimiz için hepimizi rahatsız eden bu vekilleri eleyerek, meclisi daha nitelikli hale getirebileceğiz.
Zaten mevcut vekiller yeni sistemi anlatmak için kıllarını kıpırdatmamalarının sebebi bu.
Bu kokuşmuş, milletin olmayan meclisi milletin aynası yapabilmek için Evet!
http://www.takvim.com.tr/...kanlar-arasindaki-krizler
işte bu yüzden evet.
edit: referanduma osmangazi köprüsünün ücreti için hayır diyenleri gördüm doğru yolda olduğuma inandım.
işte bu yüzden evet.
edit: referanduma osmangazi köprüsünün ücreti için hayır diyenleri gördüm doğru yolda olduğuma inandım.
üşenmeden yazılanların tamamını okuduğumu belirtmek istediğim mevzudur. arkadaşlar emek vermiş yazmışsınız gerçekten elinize emeğinize sağlık ancak üzgün olduğumu belirterek söylüyorum ki anlayamıyorsunuz olayın özünü. sadece özünü değil tamamını anlayamıyorsunuz ne yalan söyleyeyim..
bazı arkadaşlar resmen goy goy döndürmüş yok vekillerden sıkılmış ondan evetmiş. evet çıksa bile o vekiller kalıyor sevgili dostum insan şu satırları yazmadan önce bir okur metnin içeriğini değil mi.. tek adamlık olmayacak demiş bir yazar kardeşim buna ne diyeyim gerçekten bilemiyorum. bu dayatılan şey tek adamlık değilse tek adamlık neye denir gerçekten açıklamanız lazım. bağımsız olması gereken yargı bile cumhurbaşkanına bağlanıyor iken hala daha tek adamlık değil bu demek neresinden bakarsan bak kafaların çok temel şeyleri idrak edemediği anlamına geliyor..
hemen üstümdeki entiride ise "son aylarda ülkede artan olumlu hava" şeklinde girişilmiş mevzuya. arkadaş sanırım almanya veya fransadan falan bağlanıyor sözlüğe veya aile tarafından varlıklı kimseler iş ile piyasalar ile alakası yok. hangi olumlu hava ? kast ettiğin inşaat sektörü ise doğrudur yandaş olanlar hamudu ile götürüyorlar paraları onlar bayağı olumludur bu ara. esnaf kan ağlıyor kan milletin götünde ayı bağırıyor vergisini veremez hale geldi işçisinin parasını veremiyor bu arkadaşlar ekonomi çoh eyi diyorlar. azcık sokağa çıkın artık be kardeşim..
tek bir soru soruyorum ; tüm yargının kendisine bağlandığı meclisi fesh etme yetkisinin kendisinde olduğu istediği kadar yardımcı atayabilen bir adam sistemine mi evet ? hadi diyelim ki şimdiki adam bu yetkileri kötüye kullanmadı öldü gitti 10 sene sonra onun yerine gelecek olan adam tüm bu yetkiler ile neler yapabilir hiç düşündünüz mü ??
bazı arkadaşlar resmen goy goy döndürmüş yok vekillerden sıkılmış ondan evetmiş. evet çıksa bile o vekiller kalıyor sevgili dostum insan şu satırları yazmadan önce bir okur metnin içeriğini değil mi.. tek adamlık olmayacak demiş bir yazar kardeşim buna ne diyeyim gerçekten bilemiyorum. bu dayatılan şey tek adamlık değilse tek adamlık neye denir gerçekten açıklamanız lazım. bağımsız olması gereken yargı bile cumhurbaşkanına bağlanıyor iken hala daha tek adamlık değil bu demek neresinden bakarsan bak kafaların çok temel şeyleri idrak edemediği anlamına geliyor..
hemen üstümdeki entiride ise "son aylarda ülkede artan olumlu hava" şeklinde girişilmiş mevzuya. arkadaş sanırım almanya veya fransadan falan bağlanıyor sözlüğe veya aile tarafından varlıklı kimseler iş ile piyasalar ile alakası yok. hangi olumlu hava ? kast ettiğin inşaat sektörü ise doğrudur yandaş olanlar hamudu ile götürüyorlar paraları onlar bayağı olumludur bu ara. esnaf kan ağlıyor kan milletin götünde ayı bağırıyor vergisini veremez hale geldi işçisinin parasını veremiyor bu arkadaşlar ekonomi çoh eyi diyorlar. azcık sokağa çıkın artık be kardeşim..
tek bir soru soruyorum ; tüm yargının kendisine bağlandığı meclisi fesh etme yetkisinin kendisinde olduğu istediği kadar yardımcı atayabilen bir adam sistemine mi evet ? hadi diyelim ki şimdiki adam bu yetkileri kötüye kullanmadı öldü gitti 10 sene sonra onun yerine gelecek olan adam tüm bu yetkiler ile neler yapabilir hiç düşündünüz mü ??
Şu soruyu sorana ağız dolusu "sanan ne amk" diyesim var.
Sırf ibneliğine evet diyecek insan tanıyorum. Herkesin kendi terciği. Size ne.
Sırf ibneliğine evet diyecek insan tanıyorum. Herkesin kendi terciği. Size ne.
Peki bu Evet deme nedenlerine şu sistemde engel olan ne var?
Neyi istiyor da yaramıyorsunuz?
Şimdi neden belki de 50-60 yıl değiştiremeyeceğimiz bir sistemi getirelim.
Neyi istiyor da yaramıyorsunuz?
Şimdi neden belki de 50-60 yıl değiştiremeyeceğimiz bir sistemi getirelim.
Bugüne kadar Türkiye'de hakim olan çürümüş zihniyeti toprağa gömmek için Evet. Açık söyleyeyim maddeleri okudum. Eski sisteme göre antidemokratik bir sistem. Muharrem ince'nin yarım saatlik konuşmasını da dinledim halk tv'de. Ona da hak verdim çoğu yerde. Fakat Ben sizin zihniyetinizi istemiyorum ve Erdoğan'ın bir deli olmadığını, akıllı bir adam olduğunu bildiğim için, bu yetkileri yerinde kullanacağını bildiğim için, evet.
Çünkü ebemi merak ediyorum. Çünkü mazoşist ve sadistim. Herkesin acı çekmesinden zevk alıyorum. Çünkü ülkede her şeyin boktan olması umrumda değil. Topunuzun zihniyetini dürtsünler. Hayırda hayr vardır gençler!
evet diyen arkadasa bir sorum var; simdi baskan secilen kisi(secilmis kisi) ulke dışına cikti yerine bakacak kisi baskan yardımcıları olacak bu baskan yardimcilarini baskan atiycak istedigi kisiyi istedigi kadar baskan yardimcisi olacak sayi belli degil cunku simdi soru su: atanmis bir baskan yardimcisina ulkeyi nasil birakirsin ustelik elinde inanilmaz yetkisi olacak bu yardımcınin yada baska sekilde ifade edeyim secmediginin kisinin ülkeyi yönetmesine nasil bakiyorsun.(5 gun ulkeden cikacak baskan 5 gunde ne olacak deme bir gece de varlık fonuna neler devredildi,bir gecede darbe oluyordu ulkede) hadi bi cevap verin. bu elestirilecek en basit kisim bu arada.
Enteresandır hayır diyenlerin dilinde çoğunlukla hep erdoğan var ve herşeyi onun üzerinden değerlendiriyorlar bu objektif olmayan bakış açılarına bizide dahil ediyorlar ama mesele erdoğan değil bunun bilincinde olurlarsa neden evet sorusu değer kazanır yoksa istediğin kadar anlat sebep sun birşey ifade etmiyor.
avrupa hayır diyor. bakın evet deme sebebim bu değil ama bu bile yeterli. solcular şu düz ve basit mantığı bile kuramıyor ya. bi de kuranlara düşünmüyor diye laf atıyorlar. aga bi düşünün ya asıl siz düşünün avrupa türklerin ne zaman iyiliğini istedi bi bakın ya. hiçbir zaman. hiçbir şeye kafası basmıyorsa bi insanın buna basması lazım. madem bizim zararımıza avrupa niye kuduruyor. bi de evet diyenleri toplaşıp eksilemişler şunlara bak ya. bu arada referandumdan hayır çıkma ihtimali 0. hadi bakalım bakın görün ne oluyo. şimdi bu kadar kuduranlar herhalde 17 nisanda kriz geçirip ölür ehehe
edit: (bkz: eksileyin eksileyin 16 nisanda eksilicem ben sizi)
16 nisan sonrası gelen Edit: bazıları eksilerini geri çekmiş ahahaha. Hayır çıkacağına inanmanız çok komikti sağ olun eğlence için.
edit: (bkz: eksileyin eksileyin 16 nisanda eksilicem ben sizi)
16 nisan sonrası gelen Edit: bazıları eksilerini geri çekmiş ahahaha. Hayır çıkacağına inanmanız çok komikti sağ olun eğlence için.
bundan tam yaklaşık 7 yıl evvel yazılmış bir evet sebebi içeren açıklama var. bu paylaşımı yapan yazar dostumuza teşekkür ederim.
7 yıl önce evet dedikleri sebepler ve sonuçları bu 7 yıl içinde türkiye cumhuriyeti'nde yaşamış olan her vatandaş kıyaslayabilir.
evet denilerek yola çıktıkları beklentileri nasıl cevaplanmış evet dedikleri tarafından.
ne umulmuş ne sunulmuş ne yaşanmış nerelere gelinmiş bizleri neler bekliyor olabilir?
son 7 yıl için okuyalım görelim.
--spoiler--
40 tane nedeni var ağbi hangi birini sayalım ? kırkını birden sayalım. buyurun ;
dezavantajlı kesimler olan;
kadınlarımız,
çocuklarımız,
özürlülerimiz,
yaşlılarımız,
şehitlerimizin dul ve yetimleri ve gazilerimizin, her alanda avantajlı olmalarına evet demektir.
çocuk istismarının önüne geçilmesine
kişisel verilerin ancak kanunlarla öngörülen hallerde veya kişilerin açık rızası ile işlenebilmesine
fişlemenin tarihe karışmasına
insanların kendileriyle ilgili kaydedilen bilgilere rahatlıkla ulaşmasına, yanlışsa düzeltebilmesine, rahatsız ediciyse, ortadan kaldırılmasına imkan sağlamaya
yurtdışına çıkış özgürlüğünün genişletilmesine .
idarenin her türlü iş ve eyleminden dolayı haksızlığa uğrayan, uygunsuz bir muamele ile karşılaşan vatandaşların, mahkemeler dışında şikayetlerini iletebilecekleri bir kamu denetçiliği kurumunun kurulmasına
12 eylül darbesini yapan darbecilerin ve onların yardımcılarının hesap verebilmelerine imkan hazırlamaya
yüksek askeri şura kararlarıyla ordudan atılan insanların mahkemelerde haklarını arayabilmelerine
mahkemelerin yerindelik denetimiyapamayacağına
mahkemelerin kendisini halkın iradesiyle seçilen hükümetlerin yerine koyamamasına
yargı bağımsızlığını güçlendirmeye ve yargı tarafsızlığını sağlamaya
askeri mahkemelerin görev alanının, asker kişiler tarafından işlenen askeri suçlar ile bunların asker kişiler aleyhine veya askerlik hizmet ve görevleriyle ilgili olarak işledikleri suçlarla sınırlandırılmasına
sivillerin askeri mahkemelerde yargılanmasına son vermeye
askeri mahkemelerde de mahkemelerin bağımsızlığı ve hakim teminatını sağlamaya
anayasa mahkemesinin yapısını tıpkı gelişmiş ülkelerdeki gibi çağdaş ve geniş katılımlı bir şekle dönüştürmeye
vatandaşlarımızın anayasa mahkemesine bireysel başvuruda bulunma haklarına
avrupa insan hakları mahkemesine türkiyeden yapılan başvuruların azaltılmasına
türkiyenin, dünyadaki insan hakları imajına olumlu katkı sağlamasına
tüm hakim ve savcılarımızın kendileriyle doğrudan ilgili olan hsyk üyelerini seçmede söz sahibi olmalarına
hsyknın ayrı bir binası, sekreteryası ve bütçesinin olmasına
hsykya bağlı müstakil bir denetim mekanizmasının oluşturulmasına
hsyk üyeleri ile anayasa mahkemesine seçilecek üyelerin seçiminde seçim adaletini sağlamaya yönelik nispi temsil sistemine
hsyknın kuruluşu ve işleyişinde kapalı devre sistemine son vermeye
hsyknın yapısını, hukuk sistemi oturmuş ülkelerdeki standart ve yapıya yükseltmeye
hsyknın ihraç kararlarının yargı denetimine tabi tutulmasına
aynı iş kolunda birden fazla sendikaya üye olma imkanına
memura grev hakkının önündeki engellerin ortadan kaldırılmasına
memurlara toplu sözleşme hakkının verilmesine
devlet memurları ve diğer kamu görevlilerine verilen uyarma ve kınama cezalarına yargı yolunun açılmasına
emekli memurların da toplu sözleşmeden yararlanmasına
ekonomik ve sosyal konseyin anayasal güvenceye kavuşturulmasına
esnafın, sanatkarın, tüccarın ve sanayicinin hükümetin sosyal ve ekonomik politikalarında söz sahibi olmasına
12 eylül darbe anayasasının kısmen de olsa değişmesine
demokratik standartların ve hukuk devleti anlayışının yükseltilmesiyle daha çok uluslararası sermaye girişine
demokratik standartlarla büyümeyi doğru orantılı hale getirmeye
insanları, ekmekle özgürlük arasında tercihe zorlayan anlayışa son vermeye
kanuni formalitelerin ve keyfi kararların, zenginlik ve refahı arttıracak ekonomik kararları boğmasına mani olmaya
üstünlerin hukukundan, hukukun üstünlüğüne geçmeye
gücün kanunundan, kanunun gücüne geçişe
evet ! 'dir.
#9079204
turrican
19.08.2010 09:56 ~ 10:02
7 yıl önce evet dedikleri sebepler ve sonuçları bu 7 yıl içinde türkiye cumhuriyeti'nde yaşamış olan her vatandaş kıyaslayabilir.
evet denilerek yola çıktıkları beklentileri nasıl cevaplanmış evet dedikleri tarafından.
ne umulmuş ne sunulmuş ne yaşanmış nerelere gelinmiş bizleri neler bekliyor olabilir?
son 7 yıl için okuyalım görelim.
--spoiler--
40 tane nedeni var ağbi hangi birini sayalım ? kırkını birden sayalım. buyurun ;
dezavantajlı kesimler olan;
kadınlarımız,
çocuklarımız,
özürlülerimiz,
yaşlılarımız,
şehitlerimizin dul ve yetimleri ve gazilerimizin, her alanda avantajlı olmalarına evet demektir.
çocuk istismarının önüne geçilmesine
kişisel verilerin ancak kanunlarla öngörülen hallerde veya kişilerin açık rızası ile işlenebilmesine
fişlemenin tarihe karışmasına
insanların kendileriyle ilgili kaydedilen bilgilere rahatlıkla ulaşmasına, yanlışsa düzeltebilmesine, rahatsız ediciyse, ortadan kaldırılmasına imkan sağlamaya
yurtdışına çıkış özgürlüğünün genişletilmesine .
idarenin her türlü iş ve eyleminden dolayı haksızlığa uğrayan, uygunsuz bir muamele ile karşılaşan vatandaşların, mahkemeler dışında şikayetlerini iletebilecekleri bir kamu denetçiliği kurumunun kurulmasına
12 eylül darbesini yapan darbecilerin ve onların yardımcılarının hesap verebilmelerine imkan hazırlamaya
yüksek askeri şura kararlarıyla ordudan atılan insanların mahkemelerde haklarını arayabilmelerine
mahkemelerin yerindelik denetimiyapamayacağına
mahkemelerin kendisini halkın iradesiyle seçilen hükümetlerin yerine koyamamasına
yargı bağımsızlığını güçlendirmeye ve yargı tarafsızlığını sağlamaya
askeri mahkemelerin görev alanının, asker kişiler tarafından işlenen askeri suçlar ile bunların asker kişiler aleyhine veya askerlik hizmet ve görevleriyle ilgili olarak işledikleri suçlarla sınırlandırılmasına
sivillerin askeri mahkemelerde yargılanmasına son vermeye
askeri mahkemelerde de mahkemelerin bağımsızlığı ve hakim teminatını sağlamaya
anayasa mahkemesinin yapısını tıpkı gelişmiş ülkelerdeki gibi çağdaş ve geniş katılımlı bir şekle dönüştürmeye
vatandaşlarımızın anayasa mahkemesine bireysel başvuruda bulunma haklarına
avrupa insan hakları mahkemesine türkiyeden yapılan başvuruların azaltılmasına
türkiyenin, dünyadaki insan hakları imajına olumlu katkı sağlamasına
tüm hakim ve savcılarımızın kendileriyle doğrudan ilgili olan hsyk üyelerini seçmede söz sahibi olmalarına
hsyknın ayrı bir binası, sekreteryası ve bütçesinin olmasına
hsykya bağlı müstakil bir denetim mekanizmasının oluşturulmasına
hsyk üyeleri ile anayasa mahkemesine seçilecek üyelerin seçiminde seçim adaletini sağlamaya yönelik nispi temsil sistemine
hsyknın kuruluşu ve işleyişinde kapalı devre sistemine son vermeye
hsyknın yapısını, hukuk sistemi oturmuş ülkelerdeki standart ve yapıya yükseltmeye
hsyknın ihraç kararlarının yargı denetimine tabi tutulmasına
aynı iş kolunda birden fazla sendikaya üye olma imkanına
memura grev hakkının önündeki engellerin ortadan kaldırılmasına
memurlara toplu sözleşme hakkının verilmesine
devlet memurları ve diğer kamu görevlilerine verilen uyarma ve kınama cezalarına yargı yolunun açılmasına
emekli memurların da toplu sözleşmeden yararlanmasına
ekonomik ve sosyal konseyin anayasal güvenceye kavuşturulmasına
esnafın, sanatkarın, tüccarın ve sanayicinin hükümetin sosyal ve ekonomik politikalarında söz sahibi olmasına
12 eylül darbe anayasasının kısmen de olsa değişmesine
demokratik standartların ve hukuk devleti anlayışının yükseltilmesiyle daha çok uluslararası sermaye girişine
demokratik standartlarla büyümeyi doğru orantılı hale getirmeye
insanları, ekmekle özgürlük arasında tercihe zorlayan anlayışa son vermeye
kanuni formalitelerin ve keyfi kararların, zenginlik ve refahı arttıracak ekonomik kararları boğmasına mani olmaya
üstünlerin hukukundan, hukukun üstünlüğüne geçmeye
gücün kanunundan, kanunun gücüne geçişe
evet ! 'dir.
#9079204
turrican
19.08.2010 09:56 ~ 10:02
Olması gereken evetmis gibi konuşmuş çoğu arkadaş neden evet demeyelimler dolanıyor. Arkadaşlar evet denilince ülkede bi değişiklik olacak yani neden "evet" diyeceksiniz millet neden evet desin bunun tartisilmasi gerekir.
Hsyk da tek değişiklik 7 sini mvleri seçecek demişler tamam da milletvekillerinin çoğunluğu Akp ve mhp oylarıyla zaten taraflı bir şekilde secilmis olacak ki zaten geri kalan üyelerini de cb ve bakanlar kurulunun secmesiyle yargı taraflı hale gelecek bu da modern hukuk sistemlerindekı türkiye hukukunun çöküşünün göstergesi.
Mesela sırf bunun için bile "evet" demeyebilirsiniz.
Hsyk da tek değişiklik 7 sini mvleri seçecek demişler tamam da milletvekillerinin çoğunluğu Akp ve mhp oylarıyla zaten taraflı bir şekilde secilmis olacak ki zaten geri kalan üyelerini de cb ve bakanlar kurulunun secmesiyle yargı taraflı hale gelecek bu da modern hukuk sistemlerindekı türkiye hukukunun çöküşünün göstergesi.
Mesela sırf bunun için bile "evet" demeyebilirsiniz.
devletimizin geleceği için,
daha güçlü bir türkiye için,
bir daha koalisyon görmemek için,
oyuncu değil, oyun kuran olabilmek için,
büyük akıla nah çekebilmek için,
avrupayı falan hiç siklememek için,
bütün vanilyalı dondurmalar ve unicornlar için,
nesli tükenmekte olan kurbağalar ve gökkuşakları için,
sevipte kavuşamayan ve kavuşupta sevişemeyenler için,
one piece'teki zoro ve tony to ny chopper için,
çam ağaçları için,
atlar için,
atlar için,
atlar için,
amua goruk bülent başgaaaaaan diyen dayı için,
einstein ve enişteyin için,
tesla mı, edison mu? tartışmalarının bitmesi için,
sokaklarda "work, work, work" diyerek twerk yapabilmek için,
senin için,
benim için,
allah rızası içün
el faaaaaaaaaaaaatiiha.
daha güçlü bir türkiye için,
bir daha koalisyon görmemek için,
oyuncu değil, oyun kuran olabilmek için,
büyük akıla nah çekebilmek için,
avrupayı falan hiç siklememek için,
bütün vanilyalı dondurmalar ve unicornlar için,
nesli tükenmekte olan kurbağalar ve gökkuşakları için,
sevipte kavuşamayan ve kavuşupta sevişemeyenler için,
one piece'teki zoro ve tony to ny chopper için,
çam ağaçları için,
atlar için,
atlar için,
atlar için,
amua goruk bülent başgaaaaaan diyen dayı için,
einstein ve enişteyin için,
tesla mı, edison mu? tartışmalarının bitmesi için,
sokaklarda "work, work, work" diyerek twerk yapabilmek için,
senin için,
benim için,
allah rızası içün
el faaaaaaaaaaaaatiiha.
Çünkü ben bir koyunum. Benim beynim yok.
Ötekileştirmeye hayır derken, evet oyu atanları ötekileştirdikleri için evet diyorum. Adamlar evet oyu atacağını söylüyor burada hala "koyun,çomar" benzetmesi yapılıyor. Senin hayır oyu atmanın altında temel bir sebep olmaması aslında daha komik değil mi ? Erdoğan onu yaptı bunu yaptı ülkeye katkı sağladı diyoruz. Ne yaptı zaten yapması gerekirdi diyor.
Senin tuttuğun parti iktidara geçtiğinde yapması gerekeni yapmadığı için 80 yılın kaybını ak parti ödediği için mi hayır diyorsun acaba ?
evet vermek için aslında milyonlarca neden var. Dünya küresel krizin içindeyken Türkiye'nin gram etkilenmeyiş olması mesela ? bunlar için evet diyorum. Başkanlıkla birlikte daha sağlam bir mekanizmamız olacak
Senin tuttuğun parti iktidara geçtiğinde yapması gerekeni yapmadığı için 80 yılın kaybını ak parti ödediği için mi hayır diyorsun acaba ?
evet vermek için aslında milyonlarca neden var. Dünya küresel krizin içindeyken Türkiye'nin gram etkilenmeyiş olması mesela ? bunlar için evet diyorum. Başkanlıkla birlikte daha sağlam bir mekanizmamız olacak
son 3 aydır ülkeden memnun olmayan var mı arkadaşlar. varsa söylesin. son 14 yılın en iyi üç ayını geçiriyoruz. darbe girişimi de gördük millet olarak daha ne isteyelim. kandırılmaya da doymadık zaten..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar