bugün

neden evet

Çünkü ebemi merak ediyorum. Çünkü mazoşist ve sadistim. Herkesin acı çekmesinden zevk alıyorum. Çünkü ülkede her şeyin boktan olması umrumda değil. Topunuzun zihniyetini dürtsünler. Hayırda hayr vardır gençler!
© copyright 2005 - 2026