bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
üşenmeden yazılanların tamamını okuduğumu belirtmek istediğim mevzudur. arkadaşlar emek vermiş yazmışsınız gerçekten elinize emeğinize sağlık ancak üzgün olduğumu belirterek söylüyorum ki anlayamıyorsunuz olayın özünü. sadece özünü değil tamamını anlayamıyorsunuz ne yalan söyleyeyim..
bazı arkadaşlar resmen goy goy döndürmüş yok vekillerden sıkılmış ondan evetmiş. evet çıksa bile o vekiller kalıyor sevgili dostum insan şu satırları yazmadan önce bir okur metnin içeriğini değil mi.. tek adamlık olmayacak demiş bir yazar kardeşim buna ne diyeyim gerçekten bilemiyorum. bu dayatılan şey tek adamlık değilse tek adamlık neye denir gerçekten açıklamanız lazım. bağımsız olması gereken yargı bile cumhurbaşkanına bağlanıyor iken hala daha tek adamlık değil bu demek neresinden bakarsan bak kafaların çok temel şeyleri idrak edemediği anlamına geliyor..
hemen üstümdeki entiride ise "son aylarda ülkede artan olumlu hava" şeklinde girişilmiş mevzuya. arkadaş sanırım almanya veya fransadan falan bağlanıyor sözlüğe veya aile tarafından varlıklı kimseler iş ile piyasalar ile alakası yok. hangi olumlu hava ? kast ettiğin inşaat sektörü ise doğrudur yandaş olanlar hamudu ile götürüyorlar paraları onlar bayağı olumludur bu ara. esnaf kan ağlıyor kan milletin götünde ayı bağırıyor vergisini veremez hale geldi işçisinin parasını veremiyor bu arkadaşlar ekonomi çoh eyi diyorlar. azcık sokağa çıkın artık be kardeşim..
tek bir soru soruyorum ; tüm yargının kendisine bağlandığı meclisi fesh etme yetkisinin kendisinde olduğu istediği kadar yardımcı atayabilen bir adam sistemine mi evet ? hadi diyelim ki şimdiki adam bu yetkileri kötüye kullanmadı öldü gitti 10 sene sonra onun yerine gelecek olan adam tüm bu yetkiler ile neler yapabilir hiç düşündünüz mü ??
bazı arkadaşlar resmen goy goy döndürmüş yok vekillerden sıkılmış ondan evetmiş. evet çıksa bile o vekiller kalıyor sevgili dostum insan şu satırları yazmadan önce bir okur metnin içeriğini değil mi.. tek adamlık olmayacak demiş bir yazar kardeşim buna ne diyeyim gerçekten bilemiyorum. bu dayatılan şey tek adamlık değilse tek adamlık neye denir gerçekten açıklamanız lazım. bağımsız olması gereken yargı bile cumhurbaşkanına bağlanıyor iken hala daha tek adamlık değil bu demek neresinden bakarsan bak kafaların çok temel şeyleri idrak edemediği anlamına geliyor..
hemen üstümdeki entiride ise "son aylarda ülkede artan olumlu hava" şeklinde girişilmiş mevzuya. arkadaş sanırım almanya veya fransadan falan bağlanıyor sözlüğe veya aile tarafından varlıklı kimseler iş ile piyasalar ile alakası yok. hangi olumlu hava ? kast ettiğin inşaat sektörü ise doğrudur yandaş olanlar hamudu ile götürüyorlar paraları onlar bayağı olumludur bu ara. esnaf kan ağlıyor kan milletin götünde ayı bağırıyor vergisini veremez hale geldi işçisinin parasını veremiyor bu arkadaşlar ekonomi çoh eyi diyorlar. azcık sokağa çıkın artık be kardeşim..
tek bir soru soruyorum ; tüm yargının kendisine bağlandığı meclisi fesh etme yetkisinin kendisinde olduğu istediği kadar yardımcı atayabilen bir adam sistemine mi evet ? hadi diyelim ki şimdiki adam bu yetkileri kötüye kullanmadı öldü gitti 10 sene sonra onun yerine gelecek olan adam tüm bu yetkiler ile neler yapabilir hiç düşündünüz mü ??
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar