bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek8
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız11
- herkesle iyi anlaşan insan2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- elon musk2
- ankara nın en güzel yanı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- ankara3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- bir şeyler söyle4
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- velvet28
- gitme diye yalvarmak6
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- versuch2
- eski işyerine tekrar başlamak4
Güzel propaganda.
Zaten receple Binali de bundan çok da kaliteli işler yapmıyorlar.
Zaten receple Binali de bundan çok da kaliteli işler yapmıyorlar.
Koalisyon istemiyoruz.
2002 öncesi olan her şeyden sorumlu iktidarlar. 2002 sonrası olan her şeyin sorumlusu dış mihraklar. bunun için evet diyorlar herhalde.
çünkü bizler hain değiliz.
neden hayır olsun. Güzel bir sistem olacak
Güçlü bir Türkiye istiyorsak evet demeliyiz. Ülkedeki ve dünyadaki her alanda üreten bir Türkiye olmak için evet.
o değilde ilerde solcu bir parti başkan olursa sağcılar bu referandumu minnetle anacaklardır.
Güçlü ve üreten bir Türkiye için evet diyorum. Bu yapılan 14 yıllık gelişmelerin devamı için, küresel çetelerden kurtulmak için evet diyorum
Harbi mk, evet diyen comarlar gelsin hele, neden evet diyorsunuz? Lan merak ettim cidden. Gerekirse sizin kafanizi yasamaya hazirim, bana eveti anlatin hele madde madde.
Eski chp milletvekili neden evet dediğini açıklamış.
https://twitter.com/Nazif...status/852565771230359559
https://twitter.com/Nazif...status/852565771230359559
Gelişen güçlü bir Türkiye için evet demeliyiz. Gelişmemizi emin adımlarla atmalıyız artık geleceğide kontrol etmemiz lazım. Belirsizlik içinde yaşamamak için evet demeliyiz.
14 yılı gören her adam evet der. 14 yıl önce ülkenin halini herkes unutuyor sanırım. Rahat mı batıyor bize anlamadım. Hayır demek için ortad bir şey yok. Mevcut sistemden şikayet edip, mevcut sistemi koruma istemi sadece bu hayırcıların yapabileceği ikilem.
Uzun uzun açıklamaya, analiz yapmaya gerek yok. Zaten hayırcı cahiller okumaz, okusa anlamaz, anlasa değerlendiremez.
Şöyle cevaplanır: sizin gibi vatan millet düşmanı değiliz, ülkemizi, bayrağımızı seviyoruz.
Şöyle cevaplanır: sizin gibi vatan millet düşmanı değiliz, ülkemizi, bayrağımızı seviyoruz.
korkulan sorudur efendim. bütün çomarlar bu soruyu görünce, götünü sokacak delik arıyor.
"eveet" diye bağırıp neden evet dediklerini anlatamamakta zaten bir çomara yakışırdı.
"eveet" diye bağırıp neden evet dediklerini anlatamamakta zaten bir çomara yakışırdı.
Her anlamda bağımsız bir Türkiye istediğim için evet diyorum. Küreselcilerin oyunlarına alet olmamak için evet.
Girdiğim hiç bir tartışmada tatmin edici bir cevap alamadığım soru.
Yukarıda bir adet ortazekalı analiz yapmaya gerek yok, zaten okumazsınız demiş. Ve açıklaması da vatanı milleti severiz olmuş. Çok harika açıklamış, leylek ya.
Senin gibilerle bir anayasal tarihe girerim, çerçeve anayasayla sıkıştırırım hepinizi, sensin cahil gevşek.
Bir kere bu ülkede yargı siyasallaştırılmıştır, mevcut durumda da böyledir yeni anayasada da böyle olacaktır. Hsyk daki yüksek ibaresinin çıkarılmasıyla, tbmm ye üye seçimi tanınmasıyla bu iş Çözülmez.
cumhurbaşkanı üye seçmeye devam ettiği sürece bu ülkede yargı siyasaldır. çünkü cumhurbaşkanı seçilmek vekillikten ayrılma sebebidir.
Ama bizim güzel ülkemizde kimse bunu sallamaz ve cumhurbaşkanı doktrinde partizancılık oynamaya devam eder.
mhp diretmeseydi partiyle ilişiğinin kesilmesi ibaresini de kaldıracaktınız.Gözümüze soka soka yapmak gibi bir yüzsüzlüğünüz de var. Millet de cahil olunca tabi ne verseniz giyiyor.
Biliyorsanız yazın, bilmiyorsanız ben gerizekalı olup da evet diyen taraftayım deyin kenara çekilin.
Yukarıda bir adet ortazekalı analiz yapmaya gerek yok, zaten okumazsınız demiş. Ve açıklaması da vatanı milleti severiz olmuş. Çok harika açıklamış, leylek ya.
Senin gibilerle bir anayasal tarihe girerim, çerçeve anayasayla sıkıştırırım hepinizi, sensin cahil gevşek.
Bir kere bu ülkede yargı siyasallaştırılmıştır, mevcut durumda da böyledir yeni anayasada da böyle olacaktır. Hsyk daki yüksek ibaresinin çıkarılmasıyla, tbmm ye üye seçimi tanınmasıyla bu iş Çözülmez.
cumhurbaşkanı üye seçmeye devam ettiği sürece bu ülkede yargı siyasaldır. çünkü cumhurbaşkanı seçilmek vekillikten ayrılma sebebidir.
Ama bizim güzel ülkemizde kimse bunu sallamaz ve cumhurbaşkanı doktrinde partizancılık oynamaya devam eder.
mhp diretmeseydi partiyle ilişiğinin kesilmesi ibaresini de kaldıracaktınız.Gözümüze soka soka yapmak gibi bir yüzsüzlüğünüz de var. Millet de cahil olunca tabi ne verseniz giyiyor.
Biliyorsanız yazın, bilmiyorsanız ben gerizekalı olup da evet diyen taraftayım deyin kenara çekilin.
Gündemdeki Haberler