bugün

neden evet

son 3 aydır ülkeden memnun olmayan var mı arkadaşlar. varsa söylesin. son 14 yılın en iyi üç ayını geçiriyoruz. darbe girişimi de gördük millet olarak daha ne isteyelim. kandırılmaya da doymadık zaten..
© copyright 2005 - 2026