bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı2
- küfreden kız iticiliği7
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- ismet gurbuz 202418
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara4
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bugün de meme atan olmaması13
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- wine me dine me2
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- ilgi3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
avrupa'daki soylu sınıfı temsilen kullanılan söz.
eda taşpınar'ın sahip olduğunu iddia ettiği üstün olma(!) aparatı. *
serbest çağrışım (bkz: siyah kan)
benim kanımın rengi *asilim kardeşim. Büyük dedem rus çarı, anneannem fransız aristokrasisinden, babaannem ingiliz sarayından. Karma mavi kan benim ki hem de *
uzun bir hikayesi olan kan. kısaca değinirsek şimdi bu avrupanın zenginleri yani asilleri , orta çağ döneminde garibim köylüler gibi güneş altında debelenmediklerinden, tenleri süt beyaz olurmuş her daim. işte bu süt beyaz tenden de o mavi mavi damarlar gözüktüğünden bu zengin kısımısı mavi kanlı diye anılır olmuş. yani asaletin sembolü dediğin şey aslında asalaklığın, kan emiciliğin sembolü. ha allah için süt beyaz hatunları bir başkaymış o ayrı.
soylu bir aileden gelen insanlara söylenir.
(bkz: siyah kan)
(bkz: karakan)
rivayete göre ikinci dünya savaşı sırasında hitler nevroz ile beyinlerini yıkadığı özel birliklerine kendi narsisizmini geçirerek onları mavi kan taşıdıklarına inandırır. şimdi çok saçma görünen bu düşünce belki de o dönemki eğitim eksikliğinden mütevellit içgörü ve sağduyu yoksunu genç almanların bünyelerinde uzun süredir taşıdıkları aşağılık kompleksini yenme dürtüsü ile harekete geçmiştir. bir nevi ruhani kompenzasyon vardır. benim anlamadığım ise köleler gibi güneşin altında çalışmadıkları için beyaz tenli kalan ve bu sayede damar rengi mavi görünen aristokrat sınıf için kullanılmış bu betimi hitler nasıl alman ordusuna sirayet ettirmiştir.
narsisizm dipsiz bir kuyudur. kıldan ince kılıçtan keskindir.
meraklısına not: nietzsche' nin üstinsan varyantı üstün ırk olduklarına inandırılan alman ordusunun 2 milyon kişilik rus hattını saatler içinde geçtiği anlatılır. kılıçtan keskin olmasını metafor mu sanmıştınız? yoksa biz de biliyoruz blitzkrieg' i boku püsürü...
narsisizm dipsiz bir kuyudur. kıldan ince kılıçtan keskindir.
meraklısına not: nietzsche' nin üstinsan varyantı üstün ırk olduklarına inandırılan alman ordusunun 2 milyon kişilik rus hattını saatler içinde geçtiği anlatılır. kılıçtan keskin olmasını metafor mu sanmıştınız? yoksa biz de biliyoruz blitzkrieg' i boku püsürü...
ped reklamlarından anladığımız kadarı ile kadınlarımızın adet döneminde döktükleri kandır.
bebeklerimiz de mavi renk işer ve sıçarlar.
bebeklerimiz de mavi renk işer ve sıçarlar.
çocukluğunu 90larda yaşamış biri olarak şirinlerde bulunur diye düşündüğüm sıfat tamlaması söz.
Akrep ve bazı diğer hayvanların sahip olduğu alışılmışın ötesinde bir özelliktir. Yaradan ne güzel yaratıyor.
Komplo teorilerine göre üstün başarıya sahip olan insanların kanının mavi olduğu söylenir.
öyke alyuvar oksijen falan yok
cok domates yersen kırmızı olur
ıspanak yersen yesil
bu böyledir.
cok domates yersen kırmızı olur
ıspanak yersen yesil
bu böyledir.
Kanında demir yerine bakır bulunan canlılarda görülür.
Avrupa'da soylu sınıfı temsil ettiği iddia edilen, soyut bir terim/kavram.
Öyle ki şu anki köklü yapı ve devletler arasında pek çok bayrağın dahi temelinin buraya yattığı söylenir;
Birleşik Krallık: mavi ve kırmızı renk. Maviler ve kırmızıların uyum ve düzeni
ABD: mavi ve kırmızı, birleşik krallık ile aynı sebeplerle
israil: üstün millet, üstün kavim iddiasında olan israil'in ama rengi mavi.
Yunanistan: Osmanlı'ya ilk isyan edenler Bulgarlar olmasına rağmen Avrupalılar tarafından ilk desteklenen azınlık Yunanlar idi. Sebebi yunanların tarihleri ve üstün kavim oldukları inanışı idi. Sözde Bizans üzerinde yükselen Yunanistan Bizans'ın renkleri yerine tamamen alakasız mavi rengi seçmişti.
Avrupa Birliği: direkt batıyı ve üstünlüğü temsil etmektedir.
Türkiye, Sovyetler, çin gibi yapıların ise kırmızı renkte buluşmasını tesadüf görmeyen bu iddiaya göre bu grup kırmızı kanlı insanları, ezilenlerin direnişini temsil etmekte idi.
Kırmızı grupta Türklerin de antik Mısır'dan modern Avrupa'ya devam edegelen kutsal kan / kut anlayışının bulunduğu, ancak bunun diğerlerinin aksine üstünlük belirtisi olmaması nedeniyle Türklerin kırmızı grupta çoğunluğu mavi kökenli bir millet olduğu iddia edilir.
Yine Avrupa'da rusya, Fransa gibi pek çok devlet mavi kullanmaktadır. Mevcut rus-abd mücadelesi güç savaşı ve Rusların içlerinde yaşadığı kutsal rusya-sovyet ikileminden kaynaklandığı söylenmektedir.
Krallığın devam ettiği ispanya yahut Macaristan gibi mavi kullanmayan devletlerin diğerlerinden siyasi tutum ve çizgi anlamında Avrupa'nın genelinden ayrıştığı da ortadadır.
Gelelim isviçre'ye.
Yine köklü yapılardan biri kabul eden isviçre'nin tarihinde kutsal bir aile bulunmadığı, hatta daha çok hizmetkar görevinde bulunan sadık Hristiyan teba ile tapınakçıların etkili olması nedeniyle mavi değil kırmızı kullandığı iddiası mevcut.
Öyle ki şu anki köklü yapı ve devletler arasında pek çok bayrağın dahi temelinin buraya yattığı söylenir;
Birleşik Krallık: mavi ve kırmızı renk. Maviler ve kırmızıların uyum ve düzeni
ABD: mavi ve kırmızı, birleşik krallık ile aynı sebeplerle
israil: üstün millet, üstün kavim iddiasında olan israil'in ama rengi mavi.
Yunanistan: Osmanlı'ya ilk isyan edenler Bulgarlar olmasına rağmen Avrupalılar tarafından ilk desteklenen azınlık Yunanlar idi. Sebebi yunanların tarihleri ve üstün kavim oldukları inanışı idi. Sözde Bizans üzerinde yükselen Yunanistan Bizans'ın renkleri yerine tamamen alakasız mavi rengi seçmişti.
Avrupa Birliği: direkt batıyı ve üstünlüğü temsil etmektedir.
Türkiye, Sovyetler, çin gibi yapıların ise kırmızı renkte buluşmasını tesadüf görmeyen bu iddiaya göre bu grup kırmızı kanlı insanları, ezilenlerin direnişini temsil etmekte idi.
Kırmızı grupta Türklerin de antik Mısır'dan modern Avrupa'ya devam edegelen kutsal kan / kut anlayışının bulunduğu, ancak bunun diğerlerinin aksine üstünlük belirtisi olmaması nedeniyle Türklerin kırmızı grupta çoğunluğu mavi kökenli bir millet olduğu iddia edilir.
Yine Avrupa'da rusya, Fransa gibi pek çok devlet mavi kullanmaktadır. Mevcut rus-abd mücadelesi güç savaşı ve Rusların içlerinde yaşadığı kutsal rusya-sovyet ikileminden kaynaklandığı söylenmektedir.
Krallığın devam ettiği ispanya yahut Macaristan gibi mavi kullanmayan devletlerin diğerlerinden siyasi tutum ve çizgi anlamında Avrupa'nın genelinden ayrıştığı da ortadadır.
Gelelim isviçre'ye.
Yine köklü yapılardan biri kabul eden isviçre'nin tarihinde kutsal bir aile bulunmadığı, hatta daha çok hizmetkar görevinde bulunan sadık Hristiyan teba ile tapınakçıların etkili olması nedeniyle mavi değil kırmızı kullandığı iddiası mevcut.
Mavi kan, Avrupa monaşilerinde asil soydan gelmeyi ifade eden bir olay olup isa'nın soyunun devam ettirildiğine dair olan bir inançtır..
--alıntı başlangıcı--
MAVi KAN – FiRAVUN VE iFRiTLERiN LANETLi SOYU
Cannlar, kendileri üzerine halife olarak gelen cinnilere musallat olup onlarla birleşince, yarı cann, yarı cin hayvan görünümlü melez ırk oluştu.
cannlar cinnler anunnakiler reptilianlar detaylı anlatım linki:
https://x.com/SynergyKend...CEmTu8N5zu_hhU5Q&s=19
Bu ırk daha sonra Adem AS ile birlikte insanlara musallat olup birleşince 3lü melez bir ırk oluştu. Efsanelerde geçen yarı insan yarı hayvan, kanatlı, dev, sözde tanrılar, devler ve Yecüc mecüc diye de bildiğimiz tüm bu yaratıklar insanlar ile birleşerek beden de buldular.
Nuh tufanı öncesi bu üç ırk da birbirini görüyordu. Tümü birden azgınlıkta haddi aşınca Rabbimiz tufan ile hepsini helak etti.
"Adem as neslini korumak için" insanların da DNA sarmallarını düşürerek görüntülerini kapattı.
Nuh tufanından kaçabilen az sayıda melez şu anda soyunu devam ettiriyor ve tekrar bedenlenebilmek için uğraşıyor. firavunlar devrinden beri neslini koruyan bu mavi kan denilen ifrit ırkı insanlara musallat olup, kendi soyuna hizmet eden insanlarla çoğalarak bunu sağlıyorlar.
Bunun yanında başka boyutlardan, önceden kıyameti kopan mars ve benzeri gezegenlerden gelen ifrit ırkları da dünyada yaşam sürdü.
Zülkarneyn as. Tarafından kapatılan boyut kapıları nedeniyle gelirken teknolojilerini getirseler de madde boyutunda getiremediler.
Onun için o teknolojiyi buradaki madde ve materyaller ile yandaşlarının hizmetlerine sunuyorlar.
Bu nedenle onlar da boyut kapılarını madde boyutunda tekrar açabilmek için uğraşıyor.
Bunu, son 20 yıldaki yüzlerce yıla bedel teknolojik gelişmeye bakarak anlayabilirsiniz.
Bir yandan bedenlenebilmek için insan ve hayvan DNA ları ile uğraşıyor, GDO, klonlama ve bildik bilmedik bir sürü yöntem ile mutasyona uğratmaya çalışıyorlar,
Bir yandan da iklim değişiklikleri yolu ile buzulların eritilmesi, metan gazının arttırılması, güneşin perdelenmesi ve ozon katmanın yok edilmesi için çalışarak kapatılan kapıları tekrar açmak istiyorlar.
Bu varlıkların bedenlendiğinde metan soluması gerektiğini not edelim.
Tüm bunlar çok uzak olmayan bir gelecekte gerçekleşecek çünkü iman edenler gaflet içinde derin bir uykuda günlük meseleler ve kişisel konforları için uğraşırken, iblis ve orduları ile ona tabi olanlar canla başla çalışıyor.
Neden Mars'ta koloni kurmak istiyorlar sizce?
Şeytan ve orduları tüm bunları madde boyutunda gerçekleştirmeyi başaracaklar.
Hz. Kuranda tabir edildiği şekilde yecüc ve mecüc dağlardan tepelerden yağmur gibi inecek. Kimse önlerinde duramayacak.
işte o zaman gaflet içindeki kullar için çok geç olmuş olacak.
--alıntı sonu--
alıntılanan link:
https://x.com/SynergyKend...4M5fCVlbTzw8DR6w&s=19
MAVi KAN – FiRAVUN VE iFRiTLERiN LANETLi SOYU
Cannlar, kendileri üzerine halife olarak gelen cinnilere musallat olup onlarla birleşince, yarı cann, yarı cin hayvan görünümlü melez ırk oluştu.
cannlar cinnler anunnakiler reptilianlar detaylı anlatım linki:
https://x.com/SynergyKend...CEmTu8N5zu_hhU5Q&s=19
Bu ırk daha sonra Adem AS ile birlikte insanlara musallat olup birleşince 3lü melez bir ırk oluştu. Efsanelerde geçen yarı insan yarı hayvan, kanatlı, dev, sözde tanrılar, devler ve Yecüc mecüc diye de bildiğimiz tüm bu yaratıklar insanlar ile birleşerek beden de buldular.
Nuh tufanı öncesi bu üç ırk da birbirini görüyordu. Tümü birden azgınlıkta haddi aşınca Rabbimiz tufan ile hepsini helak etti.
"Adem as neslini korumak için" insanların da DNA sarmallarını düşürerek görüntülerini kapattı.
Nuh tufanından kaçabilen az sayıda melez şu anda soyunu devam ettiriyor ve tekrar bedenlenebilmek için uğraşıyor. firavunlar devrinden beri neslini koruyan bu mavi kan denilen ifrit ırkı insanlara musallat olup, kendi soyuna hizmet eden insanlarla çoğalarak bunu sağlıyorlar.
Bunun yanında başka boyutlardan, önceden kıyameti kopan mars ve benzeri gezegenlerden gelen ifrit ırkları da dünyada yaşam sürdü.
Zülkarneyn as. Tarafından kapatılan boyut kapıları nedeniyle gelirken teknolojilerini getirseler de madde boyutunda getiremediler.
Onun için o teknolojiyi buradaki madde ve materyaller ile yandaşlarının hizmetlerine sunuyorlar.
Bu nedenle onlar da boyut kapılarını madde boyutunda tekrar açabilmek için uğraşıyor.
Bunu, son 20 yıldaki yüzlerce yıla bedel teknolojik gelişmeye bakarak anlayabilirsiniz.
Bir yandan bedenlenebilmek için insan ve hayvan DNA ları ile uğraşıyor, GDO, klonlama ve bildik bilmedik bir sürü yöntem ile mutasyona uğratmaya çalışıyorlar,
Bir yandan da iklim değişiklikleri yolu ile buzulların eritilmesi, metan gazının arttırılması, güneşin perdelenmesi ve ozon katmanın yok edilmesi için çalışarak kapatılan kapıları tekrar açmak istiyorlar.
Bu varlıkların bedenlendiğinde metan soluması gerektiğini not edelim.
Tüm bunlar çok uzak olmayan bir gelecekte gerçekleşecek çünkü iman edenler gaflet içinde derin bir uykuda günlük meseleler ve kişisel konforları için uğraşırken, iblis ve orduları ile ona tabi olanlar canla başla çalışıyor.
Neden Mars'ta koloni kurmak istiyorlar sizce?
Şeytan ve orduları tüm bunları madde boyutunda gerçekleştirmeyi başaracaklar.
Hz. Kuranda tabir edildiği şekilde yecüc ve mecüc dağlardan tepelerden yağmur gibi inecek. Kimse önlerinde duramayacak.
işte o zaman gaflet içindeki kullar için çok geç olmuş olacak.
--alıntı sonu--
alıntılanan link:
https://x.com/SynergyKend...4M5fCVlbTzw8DR6w&s=19
90lı yıllarda çapa'da bir atari salonuydu, çocukların sigara içimine göz yumulan.
tahta masa langırt... jetonlar prinçten.
tahta masa langırt... jetonlar prinçten.
benimki de yeşil. ewed
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar