bugün
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- 2026 dünya kupası14
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- cuckold erkek3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- evlilikteki en büyük sorun4
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- güne bir şarkı bırak18
- üniversite sınavına geç kalmak5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- seni hayata bağlayan şey12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
lg ye bootloop için toplu dava açanlara 425 dolar verilecekmiş veya yeni alacakları lg telefonlarda 700 dolar indirim yapılacakmış. ben de bootloop mağdurları kervanına katıldım. dava süreci hakkında bilgisi olanlar aydınlatsın.
edit : ülkemizde de böyle bir organizasyon var ise yazın beni de en başa. elimde bir sürü servis kağıtları var.
edit : ülkemizde de böyle bir organizasyon var ise yazın beni de en başa. elimde bir sürü servis kağıtları var.
telefonlarından uzak durulması gereken, servislerinin müşteri ile daşşak geçtiği marka.
2 gün evvel tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım.
2 gün evvel tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım.
Telefon işinden zerre anlamıyorlar. Ama televizyon işinden anlıyorlar.
Bahsi geçen g3'ü 5 senedir sorunsuz kullandığım telefon.
Çizik dahi yok.
Ama aç başlığı bin tane sorun.
Nasıl telefon kullanıyorsunuz arkadaşlar?
Çizik dahi yok.
Ama aç başlığı bin tane sorun.
Nasıl telefon kullanıyorsunuz arkadaşlar?
Bana göre akıllı telefonu gayet iyi. Lg store u çok sevdiğim için sanırım.
2000 li yılların başında Arçelik ve Beko ile aynı ekonomik ciroya sahipti. Son 10 yılda LG bütün argesini cep telefonuna yatırdı. Arçelik ve Beko beyaz eşya üzerine. Sonuçta insanlar 6 ayda bir telefon değiştirirken beyaz eşyalarını ancak hayatlarında bir kere değiştirirler.
Şuan LG dünyanın en büyük teknoloji devi.
Şuan LG dünyanın en büyük teknoloji devi.
Pişmanlıktır evet.
Ben burada döne döne lg telefon almayın diye götümü yırmıştım ama dinlememişler.
Ben burada döne döne lg telefon almayın diye götümü yırmıştım ama dinlememişler.
klimaları fena değildir.
lg g2 hayatımda kullandığım en sağlam, en stabil, en sorunsuz, en keyifli telefondu. sadece benim için değil g2 kullanıcılarının tamamı için. sonrasını bilmem.
7 adet bedava g7 telefon dağıtmaya çalışan, ancak sitesi yoğunluktan devamlı çöktüğü için, fırsat saatlerinde sitesine giriş yapılamayan, basit bir hosting olayını dahi çözememiş firmadır. şu kadar kişi girebilir diye bir öngörüde bulunup da ona göre host hizmetini seçmek zor olmasa gerekti bu kadar. rezillik bu müşterilerine yaşattıkları, başka bir şey değil.
yakında yeni bir Android tablet çıkaracak teknoloji firması.
V20 ve G5 modellerine güncelleme desteğini sonlandırmış şirket.
telefonları sürekli kronik sorunlar çıkarıyor demişler.
''bozulunca değiştir'' mottom yüzünden aynı telefonla 5. yıla gireceğim.
hor kullanmadığınız sürece sıkıntı yaratmayandır. (bkz: lg g3)
ek olarak. tamirci yüzü de görmedi.
sadece hafızaya dayalı problemler yaşatıyor. o da benim uğraşmaya üşenmemden kaynaklı biraz, çözülebilir bir şey.
''bozulunca değiştir'' mottom yüzünden aynı telefonla 5. yıla gireceğim.
hor kullanmadığınız sürece sıkıntı yaratmayandır. (bkz: lg g3)
ek olarak. tamirci yüzü de görmedi.
sadece hafızaya dayalı problemler yaşatıyor. o da benim uğraşmaya üşenmemden kaynaklı biraz, çözülebilir bir şey.
Telefon satışını türkiye piyasasından çekmiş marka.
Alo alo, whatsapp ve af edersiniz telegram kullanarak sorun yaşamadan 6 sene kadar kullandım. G3 modeliydi.
Dünya üzerinde benden başka memnun kalan hiçkimse olmadığı için sanıyorum üretimi durdurdular.
Halbusekki fena da dildi.
Dünya üzerinde benden başka memnun kalan hiçkimse olmadığı için sanıyorum üretimi durdurdular.
Halbusekki fena da dildi.
Telefon ve televizyonda marrrka olan elektronik eşya üreticisi.
Televizyon ve telefon alanında marrrka olan rakipsiz ve allah gibi olan marka.
bazı akıllı televizyonları çok güzel olan marka.
koronavirüs
salgını nedeniyle Güney
Kore'de iki fabrikasının
geçici bir süre
kapatılacak şirket.
salgını nedeniyle Güney
Kore'de iki fabrikasının
geçici bir süre
kapatılacak şirket.
telefon üretimini durdurmuş.
G3 ve g4 modelleri yüzünden mimlenmiş teknoloji firması.
Zaten telefon piyasasında neredeyse hiç yoklarken g2 ile bir anda meşhur olmuşlardı. Düşüşleri de aynı hızda oldu. Halbuki G6 sonrası gayet kaliteli ve sorunsuz telefonlar üretiyorlardı. ben de 2012-2018 arasında 2 modelini sorunsuz kullanmıştım ama adı çıktı bir kere.
Meydan iyice çinli piçlere kaldı artık. Htc ve sony'de de iş yok. Tek umudum nokia.
Zaten telefon piyasasında neredeyse hiç yoklarken g2 ile bir anda meşhur olmuşlardı. Düşüşleri de aynı hızda oldu. Halbuki G6 sonrası gayet kaliteli ve sorunsuz telefonlar üretiyorlardı. ben de 2012-2018 arasında 2 modelini sorunsuz kullanmıştım ama adı çıktı bir kere.
Meydan iyice çinli piçlere kaldı artık. Htc ve sony'de de iş yok. Tek umudum nokia.
sağlam bir koreli markadır. televizyon ve monitör panellerinden tut da, irili ufaklı bir çok teknolojik ürünlerle de sağlamlıklarına sağlamlık katmaya devam ediyorlar. mesela dvd okuyucu gibi. zamanında cep telefonu olayına da giriştiler, ama onda ne hikmetse gereğinden fazla başarısız oldular. sebebi de her çıkarttıkları modelde sahip olunan özellikleri geliştirmek yerine, sürekli inovasyon getirdiler. eh her yeni modelde de piyasanın alışagelmediği yenilikler getirince de, bir ton sorunla karşılaştılar ve en sonunda telefon pazarından tamamen çekildiler.
bu entryde aslında odak noktam lg'nin diğer ürünleri değil, dvd okuyucusu. 2021'de cd-dvd arşivlerimde kullanabilmek için almıştım. o dönem piyasada 90-150 TL'ye takır tukur dvd okuyucu bulunuyorken, ben 280 TL fiyatı olan lg'nin okuyucusunu tercih etmiştim. lg kendini kanıtlayan markaydı gözümde, ve pahalı olması diğerlerinden daha kaliteli olduğuna delalet ediyordu. aldım, ve öyle de oldu.
2021'den bu yana her ne kadar arşive veri biriktirmeye vaktim olmadığı için ara vermiş olsam da, nereden baksanız toplam 2 TB'yi geçen bir veri yazma işlemi geçmiştir üzerinden. yüzlerce dvd, cd yazdırdım. sabit hızda da kalmadım, yetmedi kritik verileri bir de doğruladım. bilirsiniz diske veri yazdırmak zaten okuyucu için çok yorucu ve yıpratan bir işlem. bir de doğrulamak falan. kısacası çok hor kullandım, içinden geçtim. halen daha yazdırmaya devam etmekteyim. tık demiyor. ne okumada sorun yaşıyorum, ne de yazdırmada. bazı çakma, kalitesiz, dandik boş dvd'lerim vardı, onlara bile yazdırdığım oldu. halen daha takır takır çalışıyor. bir de hani olursa okuyucunun lensi falan mefta olursa, farklı bir marka, nispeten daha ucuz bir okuyucu aldım. ona gerek bile kalmıyor, halen daha kullanmıyorum. çünkü lg bir türlü ölmek bilmiyor.
işte bu yüzden lg sağlam bir marka diyorum. bir tek telefon konusunda çok falso yaptılar, onu da fasulyeden sayalım. aptal çinlilerin piyasayı çöplüğe çevirdiği günümüz piyasasında, bırakın lg'de olmayıversin. eğer benim gibi halen daha cd-dvd arşiviyle uğraşıyorsanız, fiyatı ne olursa olsun lg okuyucularını kesinlikle tavsiye ederim. usb ile kolayca bağlanılabiliyor. bakalım ne zaman bozulacak?
bu entryde aslında odak noktam lg'nin diğer ürünleri değil, dvd okuyucusu. 2021'de cd-dvd arşivlerimde kullanabilmek için almıştım. o dönem piyasada 90-150 TL'ye takır tukur dvd okuyucu bulunuyorken, ben 280 TL fiyatı olan lg'nin okuyucusunu tercih etmiştim. lg kendini kanıtlayan markaydı gözümde, ve pahalı olması diğerlerinden daha kaliteli olduğuna delalet ediyordu. aldım, ve öyle de oldu.
2021'den bu yana her ne kadar arşive veri biriktirmeye vaktim olmadığı için ara vermiş olsam da, nereden baksanız toplam 2 TB'yi geçen bir veri yazma işlemi geçmiştir üzerinden. yüzlerce dvd, cd yazdırdım. sabit hızda da kalmadım, yetmedi kritik verileri bir de doğruladım. bilirsiniz diske veri yazdırmak zaten okuyucu için çok yorucu ve yıpratan bir işlem. bir de doğrulamak falan. kısacası çok hor kullandım, içinden geçtim. halen daha yazdırmaya devam etmekteyim. tık demiyor. ne okumada sorun yaşıyorum, ne de yazdırmada. bazı çakma, kalitesiz, dandik boş dvd'lerim vardı, onlara bile yazdırdığım oldu. halen daha takır takır çalışıyor. bir de hani olursa okuyucunun lensi falan mefta olursa, farklı bir marka, nispeten daha ucuz bir okuyucu aldım. ona gerek bile kalmıyor, halen daha kullanmıyorum. çünkü lg bir türlü ölmek bilmiyor.
işte bu yüzden lg sağlam bir marka diyorum. bir tek telefon konusunda çok falso yaptılar, onu da fasulyeden sayalım. aptal çinlilerin piyasayı çöplüğe çevirdiği günümüz piyasasında, bırakın lg'de olmayıversin. eğer benim gibi halen daha cd-dvd arşiviyle uğraşıyorsanız, fiyatı ne olursa olsun lg okuyucularını kesinlikle tavsiye ederim. usb ile kolayca bağlanılabiliyor. bakalım ne zaman bozulacak?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar